XXL Nutrition

GS / GoldenG / MedR!

Peiling Peiling beste lab: GS / GoldenG / MedRequest ???

• Golden Gear

Stemmen: 20 31,3%
  • GS

Stemmen: 27 42,2%
  • Med Request

Stemmen: 17 26,6%

• Totaal stemmers
    64

Beast N°1

Competitive Bodybuilder
10 media-items
Waardering
37
Lengte
1m77
Massa
90kg
Vetpercentage
4%
Graag zou ik willen weten wat de meningen zijn over de verschillende producenten en hun aas en welke jullie verkiezen!

Leuke poll :thumbs:

Heb zelf met geen enkel er van ervaring maar je hoort goeie dingen over alle drie maar denk dat GS het meest word gebruikt..:)

Idem, hoor over alle 3 goede verhalen.

Denk dat de kwaliteit erg dicht bij elkaar ligt, danwel gelijk is.

Alle 3 gehad. Geen verschil. Allemaal top

alleen gs gehad en :thumbup:

alle 3 zijn ok. al heeft GS een aantal producten gehad (heeft nog?) die iets minder waren.

dit schijnt verbeterd te zijn.

ook kwa prijs zitten in het zelfde vaarwater dacht ik zo...

Ik vind allen de labels van GG iets minder mooi, maar ja dat zegt natuurlijk niks over de kwaliteit.

Ik ben tot nu toe erg tevreden over MRP.

Heb van MRP nu de Test.prop, stanozolol depot, test. e, tren acetate en arimidex gehad. Alles is van goede kwaliteit en met goede resultaten.

Ik heb tot nu toe van GS alleen de dbol en clen gehad. De Dbol was niet super maar heb ik geen vergelijking mee, was de eerste keer. De clen was wel super.

Van GG heb ik nog niets gezien.

U kent het wel hè :) Med Request :D Het spreekt me enorm aan dat het een merk is dat daadwerkelijk verstand heeft van de producten en niet zomaar een lab met laborantje + verkopers is.

Laatste kuur van hun was met liquid Dbol, Nandrolone Phen., Stanozolol en Test enanthate en was super.

Uit pure tevredenheid en nieuwsgierigheid maar es doorgegaan met hun Tren enanthate (nog nooit gehad!), Primo, Methandriol Dipr. en natuurlijk de test enanthate en Liquidex weer.

Vooral een special-product als Liquidex is iets waar ze mee op eenzame hoogte staan. Liquidex is een betaalbare, vloeibare vorm van Arimidex en het heeft mij als hardnekkige vochtvasthouder van centimeters afgeholpen in nog geen 10 dagen tijd.

DBC01 zei:
U kent het wel hè :) Med Request :D Het spreekt me enorm aan dat het een merk is dat daadwerkelijk verstand heeft van de producten en niet zomaar een lab met laborantje + verkopers is.

Laatste kuur van hun was met liquid Dbol, Nandrolone Phen., Stanozolol en Test enanthate en was super.

Uit pure tevredenheid en nieuwsgierigheid maar es doorgegaan met hun Tren enanthate (nog nooit gehad!), Primo, Methandriol Dipr. en natuurlijk de test enanthate en Liquidex weer.

Vooral een special-product als Liquidex is iets waar ze mee op eenzame hoogte staan. Liquidex is een betaalbare, vloeibare vorm van Arimidex en het heeft mij als hardnekkige vochtvasthouder van centimeters afgeholpen in nog geen 10 dagen tijd.

toch niet van je geslachtsdeel???

Wat ik tot nu toe geproefd heb van GS (winny tabs + bold) ben ik tevreden over.

Heb GS en GG gebruikt en het is alle2 top!!

MRP ken ik alleen van horen zeggen maar zal ook wel prima spul zijn.

Testo zei:
Heb GS en GG gebruikt en het is alle2 top!!

MRP ken ik alleen van horen zeggen maar zal ook wel prima spul zijn.

Kwalitatief zal het weinig voor elkaar onderdoen.

Ben allang blij dat er goede betaalbare alternatieven zijn voor mensen die willen kuren maar niet de knaken hebben voor een HG kuur.

Ps....dus ook nog wakker Testo? :D

Haha altijd,bro.

Maar jij ligt nu al in coma zie ik....watje!! :D

leuk topic dit ben benieuwd naar de resultaten. verder ga ik een kuur doen met medrequest in januari ergens. Heb er goede dingen over gehoort en wat ik uit ervaringen hoor van bekende. Die vinden het beter als GS. GG word bij mij in de regio niet veel gebruikt dus weinig van gehoort.

Ik weet wel dat GS de duurdere is van de 3. Maar ook ik heb gehoord dat ze alledrie goed zijn. Alleen de winny van GS schijnt niet echt super te zijn, nogal korrelig.

GS is prima spul :)

Dimaggio zei:

Weet niet hoe het nu gesteld is met de winny inject van GS, maar ik heb vorig jr n vial uit de eerste batch gehad, en dat injecteren was dramatisch danwel onmogelijk. Gebruikte een 0.8x4 naald, dus niet bepaald klein.

Ben het maar gaan drinken na 3 pogingen.

Terug
Naar boven