MuscleMeat

GS / GoldenG / MedR!

Peiling Peiling beste lab: GS / GoldenG / MedRequest ???

• Golden Gear

Stemmen: 20 31,3%
  • GS

Stemmen: 27 42,2%
  • Med Request

Stemmen: 17 26,6%

• Totaal stemmers
    64
heb enkel GS en MRP geprobeert en moet zeggen dat ik beide goed vind.
GS heb ik enkele jarenlang genomen omdat er geen andere keuze was in undergroundspullen.
De winstrol inject van MRP ging bij mij door een 0,4 naaldje en was goed te doen in de schouders.
zoals velen hier al schrijven liggen de prijzen van de 3 zover als ik weet zeer dichtbij elkaar.
al met al kan ik zeggen dat de 2 die ik opnoemde erg goed waren, over GG kan ik geen mening geven daar ik die nog niet genomen heb, maar wat niet is kan nog komen :D :D :D

Ik heb ervaring met GS en GG niet met Med R alhoewel ik over de laatste ook geen slechte dingen hoor. Zijn naar mijn mening allen goede UG labs. Ik kan me ook niet voorstellen dan een UG lab rommel maakt dan ben je zo afgewerkt.

GS is wel de ijsbreker geweest voor de andere labs en heeft veel twijfel bij de meeste gebruikers weggenomen. Ik denk dat je tegenwoordig beter voor UG kan gaan dan voor Humangrade. Met dien verstande dat je met HumanGrade een grote kans op fake hebt, iig met Deca's en Zambons.

Lijkt me in iedergeval wel goed dat er wat keus is......

Sorry..maar hoe zit tegenwoordig met de Wistrol GS I.M.??nog steeds zo moeilijk te spuiten??
ook met een 0.8 naald??
bedankt
Cavallo

Spulletjes van GG helemaal top! ;)
Ga zeker meer gebruik van maken.

Tot nu toe alleen ervaring met GS.
Dianabol ben ik niet echt over te spreken. Ik werd er niet sterker van. Een maat van me heeft dianabol + anavar van GS gestacked en kreeg er aardig wat massa van, maar werd ook niet sterker.

Clenbuterol is wel goed.

Ik mag hopen dat hun test. enanthaat, boldenon en winny wel voor me werken aangezien ik er op het moment gebruik van maak.

Big'r zei:
Tot nu toe alleen ervaring met GS.
Dianabol ben ik niet echt over te spreken. Ik werd er niet sterker van. Een maat van me heeft dianabol + anavar van GS gestacked en kreeg er aardig wat massa van, maar werd ook niet sterker.

Clenbuterol is wel goed.

Ik mag hopen dat hun test. enanthaat, boldenon en winny wel voor me werken aangezien ik er op het moment gebruik van maak.

Kracht boeit me weinig.. Size matters. Niemand ziet als je buiten loopt hoeveel je bankt

Ja..maar om terug te komen over mijn vraag..Winstrol GS met een naald 0.8..of is nog te klein?? en..beter Winstrol GS og GG ??ik moet binnen kort beslissen welke ga ik nemen.
Alvast bedankt
Cavallo

ccavallo zei:
Ja..maar om terug te komen over mijn vraag..Winstrol GS met een naald 0.8..of is nog te klein?? en..beter Winstrol GS og GG ??ik moet binnen kort beslissen welke ga ik nemen.
Alvast bedankt
Cavallo

De winstrol van MR is beproefd door mij en beschreven; tevens goedgekeurd door enkele anderen op dit board. Lekker dun, smooth en makkelijk te injecten.

Big'r zei:
Mijn maat is meer geinteresseerd in powerliften en aangezien dianabol en anavar er om bekendstaan dat je er behoorlijk sterk van wordt, is het bagger wanneer je nog geen 5 kilo meer squat. :cool:

Probeer es Tren! :D

DBC01 zei:
De winstrol van MR is beproefd door mij en beschreven; tevens goedgekeurd door enkele anderen op dit board. Lekker dun, smooth en makkelijk te injecten.

Bedankt voor jouw antwoord..maar ik kan alleen aan GS of GG komen :D
Ciao
Cavallo

Probeer es Tren! :D

Bedankt voor jouw antwoord..maar ik kan alleen aan GS of GG komen :D
Ciao
Cavallo

GG gaat door een insuline naald

Terug
Naar boven