AndroidHealthClinic

GS test-e

printpapier

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
88kg
Op de eerste vial gainde ik hard, vorige week begonnen met de tweede(onderste vial) en nu staat me gewicht op exact hetzelfde vast. Tevens bij eerste vial continue stijve pielemuis en een libido waar je u tegen zegt. Nu niet meer? Ik zet 500pw. Dusss zegt u het maar:

image.jpg

miss je voeding aanpassen. je bent nu immers meer vvm aangekomen en je onderhoud etc is ook omhoog he? Kan daaraan liggen.

ik heb dezelfde batch 43028 gehad. ziet er gewoon goed uit hoor en werkte naar behoren.

• Topic Starter Topic Starter
hmm oke dan, voeding zal het zeker niet aan liggen.. Zit op 4500kcal 220 eiwit 400 khd en 90 vet per dag..
Imo zou ik keihard moeten gaan :p maar thx voor je antwoord, weet ik iig dat het echt is!

Heb zelf ook batch 43028 en werkt prima.

@ Tythor. : Zit nu op 6,5 weken in de kuur zou dus nog even door moeten knallen..

Op de eerste vial gainde ik hard, vorige week begonnen met de tweede(onderste vial) en nu staat me gewicht op exact hetzelfde vast. Tevens bij eerste vial continue stijve pielemuis en een libido waar je u tegen zegt. Nu niet meer? Ik zet 500pw. Dusss zegt u het maar:

Ging je hard op de 43028 of op de 53022? Ik en meerdere met mij hebben niets gemerkt van de 530222. Heb bloed getrokken en bleek dat mijn lh en fsh wel plat liggen. Heel vreemd allemaal.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Feb 2013 om 15:32 ----------

Ging je hard op de 43028 of op de 53022? Ik en meerdere met mij hebben niets gemerkt van de 530222. Heb bloed getrokken en daaruit bleek dat mijn lh en fsh wel plat lagen. Heel vreemd allemaal.
.

hmm oke dan, voeding zal het zeker niet aan liggen.. Zit op 4500kcal 220 eiwit 400 khd en 90 vet per dag..
Imo zou ik keihard moeten gaan :p maar thx voor je antwoord, weet ik iig dat het echt is!

Dan zit je maar op 3290 calorieen als dat je verhoudingen zijn, dan geloof ik best dat je niet meer vooruit gaat. En mensen maar topics aan maken dat de gear zo slecht is:rolleyes:

Na 6 weken "knal" je niet meer,van bijstof veranderen.Heb dezelfde batch en is g2g.

Een batch getal heeft geen meerwaarde bij de ug labs... Kan dus zeker verschil in werking zijn. Heb het zelf ook al gehoord. En jullie reageren allemaal op de gains maar hij spreekt ook over slechter libido. Ik zie mensen overschakelen omdat ze gelijkaardige dingen ervaren. Begin ondertussen ook toch mijn vragen te stellen over de kwaliteit als je zulke dingen vanuit meerdere bronnen verneemt.

Dan zit je maar op 3290 calorieen als dat je verhoudingen zijn, dan geloof ik best dat je niet meer vooruit gaat. En mensen maar topics aan maken dat de gear zo slecht is:rolleyes:

Precies. Viel me dus gelijk op, als je het aantal kcal berekent wat je werkelijk eet bij die macro s dan kom je op 3200 uit. Dat is dus geen 4500 zoals je zelf dacht.

Daarbij, wat is je vet % ? Bij veel aromatisatie en een steeds grotere hoeveelheid oestrogeen kan je libido ook naar de klote gaan

Even linkje naar m'n oude versie van m'n voedingsschema: [Link niet meer beschikbaar]

Zijn ondertussen wel aantal dingen in veranderd o.a. 8 sneetjes/bollen bruin volk brood ipv van nutteloos wit.

Vet percentage nooit laten meten, Maar ik Schat rond de 10 a 11% zal zeer zeker niet hoger zijn

Even linkje naar m'n oude versie van m'n voedingsschema: [Link niet meer beschikbaar]

Zijn ondertussen wel aantal dingen in veranderd o.a. 8 sneetjes/bollen bruin volk brood ipv van nutteloos wit.

Vet percentage nooit laten meten, Maar ik Schat rond de 10 a 11% zal zeer zeker niet hoger zijn
Dus je ging lekker op de 53022? Of vergiste je je en ging je lekker op de 43028 en niet op de 53022? Aangezien er verhalen rond gaan dat die batch waardeloos is.

Terug
Naar boven