Fitness Seller

GSM aanschaffen

Nokia kun je tien keer laten vallen en dan doet hij het nog. Moet je bij Samsung niet proberen, dan ligt ie uit elkaar (of breekt de klep af :().

flower welke klep breekt af bij de samsung u600? ik heb die namelijk al een paar keer uit mijn trainingsbroek laten glijden tijdens het fietsen en is al van de trap gevallen. Buiten wat verf op de ijzeren hoofding dat weg is en wat krassen is er nix aan. Fototoestel zit ook veilig opgeborgen :p wat wil je nog meer?

ik heb de x660 het is idd wel zo dat je je gsm bij foto's trekken echt stil moet houden, maar dan val de kwaliteit imo wel goed mee

buiten moet ik hem totaal niet echt stilhouden en de kwaliteit is echt verbluffend dan. Maar binnenhuis moet je hem echt stil houden. Even een foto trekken in de spiegel terwijl je de spieren opspant zit er dus niet in bij deze gsm :D achja daar heb je dan een fototoestel voor hé :p

flower welke klep breekt af bij de samsung u600? ik heb die namelijk al een paar keer uit mijn trainingsbroek laten glijden tijdens het fietsen en is al van de trap gevallen. Buiten wat verf op de ijzeren hoofding dat weg is en wat krassen is er nix aan. Fototoestel zit ook veilig opgeborgen :p wat wil je nog meer?

Schattie, was bij mijn eerste Samsung, ik weet niet eens meer welk model dat was, is al vier jaar geleden... Binnenkort mag ik weer een nieuwe (gratisj :D) telefoon uitzoeken, zal kijken voor die U600! Hoe geweldig die is!

u600 schijnt een erg zwak scherm te hebben.. Collega heeft em en het scherm is dwars doormidden en je kunt de helft niet meer lezen... Schijnt dat het een beetje een foutje is van die telefoon

u600 schijnt een erg zwak scherm te hebben.. Collega heeft em en het scherm is dwars doormidden en je kunt de helft niet meer lezen... Schijnt dat het een beetje een foutje is van die telefoon

Een vriend van mij heeft hem ook gekocht en hij steekt de gsm met het schermpje naar buiten in zijn broekzak en is zo in volle vaart tegen een biljarttafel gelopen waardoor het gebroken was. Maar dat heb je bij ALLE gsms tenzij die openklapbare. Ik steek gewoon mijn gsm met het schermpje naar mijn benen gericht en nog nooit problemen mee gehad. Het scherm is zeker sterk genoeg naar mijn mening.

mijn review vind je alhier nog (niet dat je hem echt serieus moet nemen :D)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/review-samsung-u600-109064/

en hoe heeft hij zn scherm dan kapot gekregen, of kwam het vanzelf?

Schattie, was bij mijn eerste Samsung, ik weet niet eens meer welk model dat was, is al vier jaar geleden... Binnenkort mag ik weer een nieuwe (gratisj :D) telefoon uitzoeken, zal kijken voor die U600! Hoe geweldig die is!

nu ook in het roze verkrijgbaar maar dat vind ik eigenlijk maar nix :p
ik kijk al uit naar de opvolger van de u600 alhoewel ik toch enkele jaartjes met deze gsm ga doen :D

goed alternatief is de Sony Ericsson k810i of een gsm uit de nokia N-reeks maar die ken ik niet zo goed. Die gsms zijn uiteraard wel dikker en lelijker maarja daar kies je dan ook voor natuurlijk :D

hjg mn schat :p

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, alleen de batterij duurte al kan voor mij een reden zijn om een gsm te kopen/niet kopen. Ik haat de stomme geluiden voordat de batterij bijna faalt en savonds laadt ik die krengen ook nooit (lui, vergeten of adapter is effe zoek).

Ik heb wat naar gsm's gezocht meet een langere batterijduurte dan de bovenstaande + gsm's met enigzins nog deftige cam's en dan zie ik de ericcson k-serie wel zitten. K750i bevoorbeeld (zeer goedkoop te verkrijgen + splinternieuw) of een k800i.

ik vraag mij af of er wel een objectieve standaard is waarin standby tijd weergegeven wordt? De ene fabrikant kan wel wat zeuren ten opzichte van de andere fabrikant uiteraard al gaat die samsung u600 batterij niet zo heel lang mee ook. Wel handig is dat je de gsm ook kan opladen via een kabeltje dat je in een usbgat steekt in je computer. Zo laad ik hem trouwens bijna altijd op :D Vanaf als ik zie dat em nog maar 2 streepjes heeft van de drie en hij ligt voor mij naast de pc dan heb ik maar dat kabeltje dat er toch al in zit even in mijn gsm te steken :D ideaal gewoon. Aangezien ik toch elke dag voor de pc zit vergeet ik hem bijna nooit op te laden :D

ik vraag mij af of er wel een objectieve standaard is waarin standby tijd weergegeven wordt? De ene fabrikant kan wel wat zeuren ten opzichte van de andere fabrikant uiteraard al gaat die samsung u600 batterij niet zo heel lang mee ook. Wel handig is dat je de gsm ook kan opladen via een kabeltje dat je in een usbgat steekt in je computer. Zo laad ik hem trouwens bijna altijd op :D Vanaf als ik zie dat em nog maar 2 streepjes heeft van de drie en hij ligt voor mij naast de pc dan heb ik maar dat kabeltje dat er toch al in zit even in mijn gsm te steken :D ideaal gewoon. Aangezien ik toch elke dag voor de pc zit vergeet ik hem bijna nooit op te laden :D

lijkt me voor velen hier best handig :D

ik heb er eentje gekocht voor 40 euro en er zat nog 10 euro beltegoed bij ook:D

ik kan er mee bellen and thats all i need:)

ik heb de x660 het is idd wel zo dat je je gsm bij foto's trekken echt stil moet houden, maar dan val de kwaliteit imo wel goed mee

Ben je dan echt tevreden over die foto's met maar een 0,32 aan megapixels ?
Ik liet me vertellen in de winkel dat je voor kwalitatieve foto's echt wel minimum een 2,0 of meer-pixel nodig hebt..

vraagt zich eigenlijk af of er nog sjieke telefoons zijn waar al die prul nie op zit foto's daar heb ik een fotocamera voor ;muziek een i-pod.....hmmm misschien toch even wachten op de i-phone.

vraagt zich eigenlijk af of er nog sjieke telefoons zijn waar al die prul nie op zit foto's daar heb ik een fotocamera voor ;muziek een i-pod.....hmmm misschien toch even wachten op de i-phone.

i-phone :roflol:
wacht dan tenminste op de veeeeeeeeeel mooiere, veeeeeeeeeeeel betere en wrs even dure of zelfs goedkopere samsung F700

Hey Smurf, die roze U600 is trouwens best cool!

Kun je bij deze het scherm instellen in zwart of wit? (Kan bij de E900 namelijk wel.)

Hey Smurf, die roze U600 is trouwens best cool!

Kun je bij deze het scherm instellen in zwart of wit? (Kan bij de E900 namelijk wel.)

yup dat gaat :p de zwarte theme gebruik ik maar je kan hem ook in het wit instellen.
en in het roze is hij NIET cool !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de u600 is eigenlijk min of meer de opvolger van de e900

Terug
Naar boven