Fitness Seller

gsm straling verstoord slaap

veys

Advanced Bodybuilder
Waardering
6
bodybuilders en sporters hebben nood aan veel slaap, en liefst een goeie diepe zalige slaap om te groeien&recupereren. nu las ik dit in de belgischekwaliteits krant De Morgen.

Wie zijn gsm op het nachtkastje legt, kan tot een uur essentiële slaap verliezen. Dat blijkt uit een Europees onderzoek.

Onderzoekers ontdekten dat een groep mannen en vrouwen die werden blootgesteld aan straling er een pak langer over deed om in slaap te vallen. Ze sliepen ook minder diep.

Volgens de experten houdt de gsm-straling ons alertheidsniveau te hoog. De effecten zijn er ook 's ochtends nog. Een deel van de proefpersonen had last van hoofdpijn en voelde zich depressief.
dus voor de jongeren zoals mij, stuur je "slaapzacht liefje <3" ( of iets in die aard ) en eet vervolgens braafjes je bakje kwark en leg dat mobieltje NIET in je kamer ;)

ja maar het is tegelijkertijd me wekker :o

Ik slaap er niet minder om en depressief wakker worden doe ik al helemaal niet

Dan mag ik wel uitkijken :D ik heb hem altijd naast me bed liggen :P

• Topic Starter Topic Starter
achja ik ga er niet bij nadenken en het gewoon doen want dat van dat alertheidsniveau klopt mss wel hier. als mijn pa om 2u naar het toilet gaat fzo ga ik het altijd horen.

heb er altijd 2 naast me liggen in bed en slaap als 'n roosje!

idd, wekkertje he.

Gebruik 'm ook als wekker en m'n vriendin ook. Slaap als een Ozzzzz.
Maar weer zo'n oldskool "alarm" sound wekker aanschaffen, hmmmm

Die snoezzz knop vond ik wel altijd relax. Kon er altijd lekker op rammen :D

als je de gsm afzet gaat je wekker nog wel afgaan zene:p

er zijn meer en meer onderzoeken die zeggen dat gsmstraling niet echt gezond is en gevolgen heeft. Ik probeer dat ding altijd zo ver mogelijk van mij te hebben.

die van mij staat snachts uit maar gaat vanzelf aan voor de wekker

ooit gehoord van flightmode iemand:rolleyes: nee?! goed, ik zal het even uitleggen een normale moderne telefoon kan je bij opties/profielen op flightmode staan (vliegtuigstand) dit is bedoeld om de straling naar minimaal te beperken. Je kan dan niet gebeld worden, dus niet vergeten dit terug te zetten. De straling van telefoons is zo en zo overrated. De laatste jaren hebben telefoon producenten de straling van gsm's zoveel verminderd, om toekomstige schadeclaims te kunnen ontlopen. In je gebruiks aanwijzing kan je vinden hoevel straling je toestel uitzend. Anders verwijs ik u naar de consumenten site www.kieskeurig.nl

Ja die vliegmode heb ik ook. Maar ik ben er zo een die graag nog even in bed wat loopt te ouwehoeren aan het lulijzer en dan pas gaat slapen. Kan dit ook al kwaad of mag ik nog wel even telefoneren voor het slapengaan als ik hem daarna direct op flightmode zet?

Terug
Naar boven