Dat is het eerste wat ik in die game heb gedaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hetspel ziet er gewoon niet uit die san andreas met name de autos zien echt zeer crap uit in vergelijking met vice city wat ik dagenlang gespeeld heb vind ik san andres echt een klote gameplay bv dat je met de muis je auto moet volgen als je de hoek om rijd etc. etc. geef mij maar nr3 en vice.
Wow da's k*t!Hetspel ziet er gewoon niet uit die san andreas met name de autos zien echt zeer crap uit in vergelijking met vice city wat ik dagenlang gespeeld heb vind ik san andres echt een klote gameplay bv dat je met de muis je auto moet volgen als je de hoek om rijd etc. etc. geef mij maar nr3 en vice.

Hehe.. dat kan je instellen.., en San andreas is stukken mooier, misschien moetje de de instellingen es wat omhoog gooien![]()
ik mag hem gelukkig nog ruilen, dan haal ik COD 2 wel.

Wat is dat anti nog wat? Dat staat bij mij op de helft ofzo

[Link niet meer beschikbaar]
Zo ziet ie er bij mij dus uit. nu had ik een illegale versie en ik dacht dat het probleem hem daar is zat maar vanmorge dus de orginele gehaald en zelfde probleem dus.

Wat is dat anti nog wat? Dat staat bij mij op de helft ofzo
[Link niet meer beschikbaar]
Zo ziet ie er bij mij dus uit. nu had ik een illegale versie en ik dacht dat het probleem hem daar is zat maar vanmorge dus de orginele gehaald en zelfde probleem dus.
Je hebt een videokaart waarmee je alles op max. kan zetten. Verschil is behoorlijk, dus zeker even je settings op maximaal zetten.