AndroidHealthClinic

GTA Vice City....

waar valt dat te downloaden ? :D

Hetspel ziet er gewoon niet uit die san andreas met name de autos zien echt zeer crap uit in vergelijking met vice city wat ik dagenlang gespeeld heb vind ik san andres echt een klote gameplay bv dat je met de muis je auto moet volgen als je de hoek om rijd etc. etc. geef mij maar nr3 en vice.

• Topic Starter Topic Starter
Hetspel ziet er gewoon niet uit die san andreas met name de autos zien echt zeer crap uit in vergelijking met vice city wat ik dagenlang gespeeld heb vind ik san andres echt een klote gameplay bv dat je met de muis je auto moet volgen als je de hoek om rijd etc. etc. geef mij maar nr3 en vice.

??? Wow da's k*t!

ja, maar je kan instellen dat ie automatisch volgt, ik moet nu met mn muis nog meedraaien etc. Wie weet hoe je dat uitzet?

Hehe.. dat kan je instellen.., en San andreas is stukken mooier, misschien moetje de de instellingen es wat omhoog gooien :D

Hehe.. dat kan je instellen.., en San andreas is stukken mooier, misschien moetje de de instellingen es wat omhoog gooien :D

ik draai hem op 1024 bij nog wat en detail staat op very high. maar nog steeds crap. de omgeving ziet er wel vet uit, maar die autos ziet er niet uit net of ze die nog niet af hadden. hoe maak je een screenshot?dan zie je het zelf.

ik mag hem gelukkig nog ruilen, dan haal ik COD 2 wel.

screen13.jpg

Wat is dat anti nog wat? Dat staat bij mij op de helft ofzo

[Link niet meer beschikbaar]

Zo ziet ie er bij mij dus uit. nu had ik een illegale versie en ik dacht dat het probleem hem daar is zat maar vanmorge dus de orginele gehaald en zelfde probleem dus.

tegen dat je san andreas uit hebt is gta 4 er ook weeral :D

Wat is dat anti nog wat? Dat staat bij mij op de helft ofzo

Anti Alaising? als je pc het aan kan altijd op het hoogste getalletje zetten, heeft te maken met de hoeveelheid karteltjes aan de kant van dingen, zetje dit hoog hebje mooie gladde lijnen :D

Ik weet niet meer hoe dat bij vice city zat maar bij san andreas kan je, draw distance en brightness op de helft zetten ( of hoger ), draw distance is hoever je in de verte kan kijken, dus ook op het hoogst zetten :D

Waarschijnlijk wist je het al en begrijp ik je verkeerd, maar was wel leuk om te type lol :p

Zo ziet ie er bij mij dus uit. nu had ik een illegale versie en ik dacht dat het probleem hem daar is zat maar vanmorge dus de orginele gehaald en zelfde probleem dus.

met een hogere resolutie, en anti alaising op 3, ziet het er veeel beter uit :D

Dan hebje strakkelijnen, zoals hier:

Anti dinges op volledig (3x ) + resolutie ietsje hoger ( 2080 bij 800 ) dit is me laptop ik denk dat het met een pc met betere videokaart mooier is ( wel even op orginele formaat bekijken, dan ist mooier ) :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En die andere:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je hebt een videokaart waarmee je alles op max. kan zetten. Verschil is behoorlijk, dus zeker even je settings op maximaal zetten.

Verschil is behoorlijk indedaad

Ik heb de antidinges niet gezien, wel de resolutie. Heb die op 1280 staan.

Als jullie nu alle 3 de delen op 100% uitspelen zit je op mijn niveau :cool:

Ik ken alle GTA spellen door en door.

Wat moet jij een blije baas zijn! :D

Ik ben nog steeds zoet met de pizzabezorger die op m'n zenuwen werkt.

Terug
Naar boven