XXL Nutrition

GVT rules !

Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
72kg
Vetpercentage
14%
hierbij een verzoek aan mede GVT liefhebbers, hun resultaat te delen.

Naamloos3.1.jpg - 24924

Naamloos3.jpg - 24925

gedaan tijdje terug, maar wtf zijn dat voor foto's dan?

• Topic Starter Topic Starter
hoe bedoel je

GVT is nice he, ben er 3kg mee aangekomen tijdje geleden!

wat is gvt?

Ik snap het niet.
Beroerde kwaliteit foto's btw.

before foto's zouden ook best handig zijn....

German Volume Training, ofwel 10x10 met hetzelfde gewicht met 1 minuut tussen de setjes.

belabberde foto's, het lijkt wel op zon reclame foto van een supplement.. buik uitzetten buik inhouden hahaha

• Topic Starter Topic Starter
is before en after alleen heb ik me hoofd omhoog omdat er anders een grote schaduw van de lamp boven me ontstaat.

en lekker boeiend hoe iemand posed, daar verdiep ik me totaal niet in.
ook sta ik niet met me maatjes in de kleedkamer als een stel gays, fotos van elkaar te maken, omdat jullie "een mooi belichte" foto willen zien.

en kracht ontwikkellen doe je met deze manier van trainen misschien niet, maar resultaten boeken wel.

is before en after alleen heb ik me hoofd omhoog omdat er anders een grote schaduw van de lamp boven me ontstaat.

ook sta ik niet met me maatjes in de kleedkamer als een stel gays, fotos van elkaar te maken, omdat jullie "een mooi belichte" foto willen zien.

en kracht ontwikkellen doe je met deze manier van trainen misschien niet, maar resultaten boeken wel.

:orly:

Neutrale belichting vind je gay, maar cheaten met de belichting en dan onze mening vragen is dan weer enorm hetero?

Terug
Naar boven