MuscleMeat

GVT rules !

Zie geen progressie, :trollfacex:

Ik zie weinig verschil, de hoek van de foto en een beetje pomp lijkt het verschil te maken. Je reactie op het commentaar is ook weer alleszeggend :rolleyes:

Manlet met een gut

Foto's vertekenen ontzettend. Je 'lijkt' breder, omdat de foto is uitgerekt. Want je hoofd is ook breder en ik neem aan dat je die niet hebt getraind met GVT :roflol:
Oftewel de progressie is niet te beoordelen door de andere pose en de verhouding van de foto's is niet gelijk..

Neutrale belichting vind je gay, maar cheaten met de belichting en dan onze mening vragen is dan weer enorm hetero?

haha, een vriend vragen even een progressiefoto te maken of goede verlichting op een foto hebben is natuurlijk veel gayer dan je foto op een forum zetten met bijna 100.000 mensen (waarvan de meeste mannen) om (hopelijk goed) commentaar te krijgen over hoe je er zonder tshirt uitziet

OT:
Erg onduidelijk, kan niet goed zien of je vooruit bent gegaan. Verschillende hoek van de foto's, onduidelijke belichting. Kan er geen commentaar op geven

haha, een vriend vragen even een progressiefoto te maken of goede verlichting op een foto hebben is natuurlijk veel gayer dan je foto op een forum zetten met bijna 100.000 mensen (waarvan de meeste mannen) om (hopelijk goed) commentaar te krijgen over hoe je er zonder tshirt uitziet

OT:
Erg onduidelijk, kan niet goed zien of je vooruit bent gegaan. Verschillende hoek van de foto's, onduidelijke belichting. Kan er geen commentaar op geven

Ik begrijp zoiezo niet waarom mensen pics van zichzelf op het internet zouden willen zetten waar ze zitten te posen.

Terug
Naar boven