MuscleMeat

Gym gesloten

JdT

Dutch Bodybuilder
Waardering
56
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
14%
Hallo iedereen,
Mijn sportschool is vanaf vandaag wegens omstandigheden gesloten, en zal ook nog wel een paar weken gesloten blijven. Mijn abonnement wordt wel tijdelijk bevroren, maarja.
Deze sluiting kan nog wel enkele weken duren en daarom heb ik een vraagje: raden jullie me aan om me aan mijn voedingsschema (bulk schema) te houden of zal ik gewoon precies naar mijn behoefte gaan eten. als ik nu een teveel aan calorieen eet, en niet train, dan worden deze toch voornamelijk omgezet in vet?
alvast bedankt

tijdelijk andere gym zoeken?

Ik zou ook tijdelijk nieuwe gym zoeken, het is crisis straks gaan ze niet meer open...

andere gym zoeken

• Topic Starter Topic Starter
hmm.
ja t is eigenlijk niet zo makkelijk om voor een week of 2 even een andere gym te zoeken en dan weer over te gaan op mijn eign. ik denk dat je nergens abonement kan afsluiten voor 2 weken namelijk

Welke gym zit je normaal?

Toevallig in terneuzen bij schelderado?

Je kunt geen 10 rittenkaart ofzo kopen? Leg het anders even uit bij een andere sportschool. Lijkt mij wel dat er een oplossing te vinden is.

2 weken lekker rust nemen ??

geniet ervan!

Of als er iemand in je buurt woont met home gym kijken of je daar 2 weken kan trainen.

In mijn gym kan je gaan voor 7 euro per beurt. :p

Ga gewoon eens langs naar een andere fitness en leg de situatie uit?

Fuaark, ik zou echt pislink worden als mijn gym opeens 2 weken dicht zou gaan.

Idd in de buurt vragen voor een rittenkaart en of situatie uitleggen en gewoon 20 eu neerleggen, kan mij niet voorstellen dat ze je wegsturen (of het met sportcity zijn, in dat geval is het 15 eu voor 1 dag :>)

• Topic Starter Topic Starter
Fuaark, ik zou echt pislink worden als mijn gym opeens 2 weken dicht zou gaan.

Idd in de buurt vragen voor een rittenkaart en of situatie uitleggen en gewoon 20 eu neerleggen, kan mij niet voorstellen dat ze je wegsturen (of het met sportcity zijn, in dat geval is het 15 eu voor 1 dag :>)

haha inderdaad echt k*t ja.. er is iets met asbest ofzo/ er is een of andere giftige stof aanwezig..
Ik heb thuis 1 dumbbell dus dat wordt ook niet echt veel haha..
naja ik zie wel wat ik kan doen.

Wat denken jullie verder van mijn voeding? vasthouden of aanpassen?

Laatst bewerkt:
Hallo iedereen,
Mijn sportschool is vanaf vandaag wegens omstandigheden gesloten, en zal ook nog wel een paar weken gesloten blijven. Mijn abonnement wordt wel tijdelijk bevroren, maarja.
Deze sluiting kan nog wel enkele weken duren en daarom heb ik een vraagje: raden jullie me aan om me aan mijn voedingsschema (bulk schema) te houden of zal ik gewoon precies naar mijn behoefte gaan eten. als ik nu een teveel aan calorieen eet, en niet train, dan worden deze toch voornamelijk omgezet in vet?
alvast bedankt

- 2 weken rust pakken
- dumbbells kopen
- andere gym

Als je niet gaat trainen op onderhoud eten, als je wel gaat trainen klein overschot... Als je een teveel aan kcals eet word dit omgezet in vet, ook als je traint

Hmm de drietip dus, geen geweldige sportschool heb er zelf ook 1.5jr getrained..beter ga je naar body business in Helmond!

als je gym na 2 weken terug open gaat ,vraag of ze je abbonement nog even bevriezen tot je in de andere gym klaar bent. na 1 maand of 3 maand ,afhankelijk van je gym.

haha inderdaad echt k*t ja.. er is iets met asbest ofzo/ er is een of andere giftige stof aanwezig..
Ik heb thuis 1 dumbbell dus dat wordt ook niet echt veel haha..
naja ik zie wel wat ik kan doen.

Wat denken jullie verder van mijn voeding? vasthouden of aanpassen?

Das inderdaad de drietip geweest gewoon lekker naar body Business gaan daar train je toch een stuk beter als bij de drietip.
Ik ook een tijdje terug overgestapt is wel een stukje verder rijden maar daar krijg je veel voor terug

Koop een kettlebell, kost je een paar tientjes, en gaar thuis mee trainen.

Wat een k*t gym zeg... gwn basic fit beste gym van NL je kunt daar tenminste normale squate,benche ens... bij sommige gyms in mijn buurt heb je alleen smith machine voor squats-.-

Terug
Naar boven