Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
gym gezocht in Rotterdam (of omgeving Lansingerland)
Aangezien ik het beu ben bij mijn huidige healthcentertje en het veel te dure abo alleen nog tot november loopt ben ik op zoek naar een nieuwe gym, ergens in Rotterdam of in de omgeving (boven Rotterdam, dus in Lansingerland of in de buurt).
Thanks, helaas blijkt dus dat die anaalpiraten bij mijn Healthcenter mijn abo hebben verlengd omdat je 61 dagen voor afloop het schriftelijk moet opzeggen (ik dacht dat het 1 maand was). Nu zit ik daar dus mee tot mei 2008.
Thanks, helaas blijkt dus dat die anaalpiraten bij mijn Healthcenter mijn abo hebben verlengd omdat je 61 dagen voor afloop het schriftelijk moet opzeggen (ik dacht dat het 1 maand was). Nu zit ik daar dus mee tot mei 2008.
als jullie een sportschool zoeken met mensen die weten waar ze over praten, dan is Sportschool Straatweg in Rotterdam een aanrader. Ik train daar nu sinds 2 maanden, en heb daar al vele tips gekregen die echt goed waren.
die kende ik al, is van dezelfde eigenaren als waar ik train dus dat wil ik vermijden. Zowiezo ga ik gewoon lekker thuis trainen als mijn abo verlopen is, veel fijner
als jullie een sportschool zoeken met mensen die weten waar ze over praten, dan is Sportschool Straatweg in Rotterdam een aanrader. Ik train daar nu sinds 2 maanden, en heb daar al vele tips gekregen die echt goed waren.