Fitness Seller

gym in Gent

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/gyms-gent-221175/

Zowieso is de topsporthal een goeie optie 30 euro voor een jaar en open tussen 6 en 10u s'avonds dacht ik. Wel geen spiegels ( fakking k*t) tenzij je een powerlifter bent haha :D

Voor de rest heb ik in elite getrained , zitetn grote jongens er wordt blijkbaar wel veel gestolen dus moet je alles afgeven aan de kassa xD. Voor de rest nog geen gyms getest, komt volgend jaar wel.

Jacky's gym is hardcore. Ik ben er eens gaan kijken. Grote zaal met veel ijzer en weinig fitnessrommel.

Welnesscenter Rogge heeft eveneens goed materiaal zoals een squatrek en olympische halters. Er trainen veel ouderen maar die betreden de krachthoek niet dus overdag had ik vaak het hoekje voor mij alleen.

Sinds een maand of 8 train ik bij stadium aan de coupure. Er is geen squatrek, geen olympische halters. Ze hebben wel een klimmuur, squashterreinen en enorm veel groepslessen die in het abonnement zitten.

Ik raad je aan eens te gaan kijken bij Jacky's gym. Je kan er zelfs eiwitrijke warme maaltijden consumeren.

Topsporthal is zeer goedkoop. Verwacht dan ook dat je de service en de openingsuren krijgt van iets goedkoop. Op zich ligt er genoeg aan schijven en aan barbells. Dumbbells zijn er te weinig. Je hebt van 1-8kg dan de volgende was pas 16 of 18kg ofzo. Daarna oplopend. De missende zijn al gejat. Er is genoeg om alles goed te trainen. Vertrouw ook vooral op de grote barbell oefeningen.

Ik zit nu bij Elite gym Gent. Is een leuke gym. Veel vaste mensen. Genoeg apparaten en losse gewichten, een paar verouderde cardio apparaten. Boven heb je een mooie powerlifters ruimte. Nog geen last gehad van diefstal :P. Hardcore is het er zeker wel xD. Ik kom er graag en moet er toch een 20-30 minuten voor reizen. Het is er stukken beter dan de topsporthal. Sowieso ook de sfeer. Na een tijdje ben je echt wel die studenten beu in topsporthal.

Laatst bewerkt:
Nee, bedankt. Ik heb er al getraind en ik vind het gewoon geen geschikte gym om hard te trainen.

Te weinig ruimte om te squatten beneden, te gladde betonnen vloer, voeten glijden weg (ik squat en deadlift op sokken)

Bankje van de bench beneden is kapot

Boven heb je wel een goede bench, squatrack en ruimte om te deadliften maar er waren kickboxlessen...ook lagen er geen schijven, die moet je dan voortdurend van beneden halen.

Db's liggen op een hoopje onder die trap, als er mensen staan te curlen voor die spiegel geraak je niet aan de db's.

S&S in merelbeke, de site is gewoon niet echt een goed voorbeeld.

Er is een ruimte met zeer veel db's, zelfs zeer zware.
squatreck, vanalles, allemaal toestellen van technogym.

En niet zo druk infeite

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven