Fitness Seller

Gym in Hoofddorp

indo29

Cool Novice
Waardering
1
hello,

Ik ga verhuizen van Arnhem naar Hoofddorp en ben opzoek naar een lekkere en liefst goedkope hardcore gym in Hoofddorp.
Zijn er mensen hier die wat weten??

Thanx

Daar is helemaal niets.. alleen maar healthcentres..

dichtstbij is Olympic in haarlem (leidse vaart).

ff offtopic: waar train je in Arnhem?

• Topic Starter Topic Starter
traint klusmier daar ook niet?

anyway, volgens mij zit daar idd niet veel. Met wat geluk een healthcenter met een squatrek ;)

Kan maar zo.Trainen een hoop ''groot jongens'' bij multi

Ik had al ff gekeken.Heb zo'n hekel aan die health centers.
Veels te duur en alleen maar fancy stuff vaak geen halter te vinden en dumbbells tot 16 kilo ???

Wil niet veel zeggen hoor, maar er is een hardcore-gym op de kruisweg in het dorp boven de videoland. Ik train hier zelf ook, is wel een relaxte sportschool. Alleen ze hebben geen compleet aanbod v. toestellen (bijvoorbeeld geen t-bar). Het is niet zo'n grote gym namelijk. Dumbbells tot 50kg btw en ze hebben een squatrek.

Ik heb ook gehoord dat er een nieuwe hardcore gym is die ook nog eens heel goedkoop is. Dit komt als het goed is doordat ze geen douche/zonnebank e.d. hebben. Ik wil hier binnenkort eens een keer gaan kijken. Ze schijnen echt heel goedkoop te zijn!

Hier de link van de gym boven de videoland.

Laatst bewerkt:
Wil niet veel zeggen hoor maar er is een hardcore-gym op de kruisweg in het dorp boven de videoland. Ik train hier zelf ook, is wel een rilexte sportschool. Alleen ze hebben geen compleet aanbod v. toestellen. Het is niet zo'n grote gym namelijk.

Ik heb gehoord dat er een nieuwe hardcore gym is die ook nog eens heel goedkoop is. Dit komt als het goed is doordat ze geen douche/zonnebank e.d. hebben. Ik wil hier binnenkort eens een keer gaan kijken. Ze schijnen echt heel goedkoop te zijn!

Hier de link van de gym boven de videoland.

Ik kom daar elke keer langs, maar dat is een ****ing healthclub.. Met alleen toestellen kom je er niet..

Ik kom daar elke keer langs, maar dat is een ****ing healthclub.. Met alleen toestellen kom je er niet..

Dat ligt misschien aan jouw definitie van een health club?? Ik vind healthcity een healthclub, waar iedereen een beetje rondloopt om mooi te zijn en een beetje met elkaar zit te ouwehoeren. Waar je alleen maar huisvrouwen ziet en de jongeren helemaal gedressed met een petje op met dumbbells van 5 kilo zitten te zwaaien en na een kwartier denken dat ze wel weer genoeg gedaan hebben.

Moet overigens wel toegeven dat ze idd veel toestellen hebben ja, en zoals ik al zei hebben ze niet alles staan. Dit komt gewoon door ruimtegebrek en door de eigenaar imho.

Maar in het algemeen vind ik het dus wel een redelijk hardcore gym, zoals ik al zei misschien niet helemaal compleet maar iets beters krijg je niet in hoofddorp in elk geval (of het moet die nieuwe toko zijn > maar dat weet ik niet uit eigen ervaring).

Het is dan ook slechts een tip voor de TS om daar misschien eens te gaan kijken, zowel bij de kruisweg als bij die nieuwe.

waar zit die nieuwe gym dan? Op de kruisweg is het prima trainen iig.

waar zit die nieuwe gym dan? Op de kruisweg is het prima trainen iig.

Ik hoorde dat hij op het industrieterrein is waar vroeger de moby d*ck (C1000) zat (is nu hoogvliet geworden geloof ik), op het industrieterrein van de Gamma.

Je hebt daar zoiezo een healthcenter maar die bedoel ik niet, er schijnt nu echt een hardcore gym te zijn.

Die nieuwesportschool heet basic fit, ze zijn wel al aan het inrichten etc maar hebben nog geen goedkeuring van de gemeente. Het word zeker geen hardcore gym maar een sportschool zonder alle life style bullshit. geen gratis koffiehoek en zwembaden. Jeroen Maas en Dynamic family sport uit hoofddorp zijn hier helemaal niet blij mee aangezien basic fit straks alle klanten over weg trekt met een abbonement van 18 eur per maand.

Health club (boven videoland) is wat mij betreft een prima sportschool, er trainen ook best wel wat gasten van formaat. genoeg losse dumbbells en mogelijkheid tot squaten ed.

Ik train zelf voornamelijk thuis en soms bij health city, dit is vor een bber helemaal niks. Alleen maar stoere mensen en sauna gangers. ik zou eens bij health club kijken als ik jou was. kost 40 e per maand uit me hoofd voor onbeperkt trainen.

Die nieuwe sportschool klinkt dan wel goed.Zeker qua prijs.Weet je ook waneer ze opengaan
Al die fancythings zoals zonnebank,sauna etc etc hoef van mij niet
I
k hou wel van een hardcore sportschool maar niet van hardcore prijzen :D

Weet 1 van jullie ook wat het kost bij die sportschool boven de videoland?

Anyways thanx voor de reacties ik heb nu in elk geval wat opties

Ik heb eens gekeken naar die prijzen van die gym boven de videoland.
Maar gaat helemaal nergens over! Echt duur dus die gaat het zeker niet worden
als je 6 maanden afsluit betaal je 48 euro on beperkt p/m of 58 euro all in p/m en dan krijg je nog 20 euro inschrijf geld pffff.
Die shit ben ik echt niet gewend waar ik nu train.Veel goedkoper en geen bullshit van abbonnementen waar je een half jaar of jaar aan vast zit.
hopen dat die basic fit gauw open gaat :D

In die link van m'n vorige post staat alle info over prijzen e.d.

Jammer dat die andere geen hardcore-gym gaat worden :S

ja ik ga ook naar die nieuwe gym ik zag wel veel posters hangen in h'dorp maar niemand weet wanneer die open gaat dus.?

In Lisse zit een sportschool waar je goed kan trainen. Zit schuin boven supermarkt. Pro-Body

Je kunt er alles doen kwa oefeningen. Van squat tot deadlift etc. Als je serieus bent met trainen is die afstand goed te doen. Dichterbij als Haarlem denk ik zo :)

Even kleine update: heb laatst getraind bij HealtCity Basic Fit in arnolduspark.

Is op zich niet slecht. Ik ga zsm ook mijn abo opzeggen van hoofddorp health club aangezien ik hun echt achterlijk duur vind (57 euro incl waardeloze zonnebank) en je er helemaal niks voor terug krijgt. Enige reden dat ik het daar zo lang heb uitgehouden is dat het de enige hardcore gym (min of meer) is in hoofddorp en mijn vrienden daar ook trainen.

Enige wat jammer is is dat er geen dip-bar en chin up stang aanwezig is. Ook jammer dat de halterstangen half van plastic zijn gemaakt (voelt niet al te degelijk aan). Voor de rest zijn veel apparaten dubbel en dumbbells gaan tot een kilootje of 40 geloof ik.

Ik ga binnenkort ook ff bij die andere basic sportschool trainen > die schijnt nog iets beter te zijn hoorde ik op de sportschool. Als ik daar ben geweest dan meld ik me weer!

zijn hier nog updates over een sportschool in Hoofddorp?
Ik ben helemaal klaar met mijn sportschool in Haarlem pfff

Terug
Naar boven