AndroidHealthClinic

Gym Maastricht e.o.

Gunz for Hire

Advanced Bodybuilder
Waardering
89
Heyy,

Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe gym omdat ik waarschijnlijk per januari volgend jaar naar Maastricht ga verhuizen. Op DBB kan ik niks (recents) meer vinden, vandaar dit topic. ;)

Vereisten zijn sowieso genoeg free weights, dumbbells van minimaal 40 kg, squat en benches (liefst flat, decline en incline). Eigenlijk gewoon een hardcore gym die zich recht op bodybuilding (geen wellness en etc) en liefst geen massaproductie bedrijf (basic, anytime etc).

Op internet heb ik zelf gevonden:

• Fitnesscentrum Maya. Deze zag er redelijk hardcore uit, alleen de openingstijden waren minder ('s middags en 's zondags gesloten)
  • Sportschool Club Pelikaan. Enorm groot volgens mij, maar daarom ook wat duurder omdat er allemaal extra faciliteiten (zwembad, wellness) in de abonnementen zit verwerkt. Kon op de website niet veel vinden over het echte fitness gedeelte.
Iemand ervaring met deze of een van de andere tientallen fitnesscentra in Maastricht?

:D

Dat ziet er een gym uit waar ik zeker zou gaan trainen als ik in de buurt woonde. Lekkere toestellen en de juiste mentaliteit.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven