XXL Nutrition

Gyno 2e week test e

Shreds

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
105kg
Vetpercentage
10%
hey, momenteel zit ik in de 2e week van mijn allereerste kuur: 500mg test e ew.

Mijn eerste inject was vrijwel pijnloos, 2 dagen lichte pijn in glute.
2e inject (deze week) daarintegen, ik kan al sinds de dag na de inject niets meer aanvangen met men linker been/glute, ongeloofelijke pijn, geen zwelling ofzo.., kan ik wel verdragen, maar toch een stuk minder aangenaam dan eerste inject.

Nu heb ik wel ook al last van een lichte gyno.. ik heb een zekere gevoelig linker tepel en zit een klein bubbeltje achter.. rechter tepel niets, of nog niets toch.

Nu is mijn vraag: meteen aan de nolva, of enkel wanneer het erger word? en hoelang laat ik dit dan lopen (tijdens de kuur), nakuur was gepland op 2-3 weken 20mg/d, maar zou het toch niet graag erger laten worden uiteraard. Graag enig advies :)!

(Stats: 1.86, 87kg, 12%)

Die pijn is normaal, virgin muscle.

Over die gyno kan ik je helaas niets vertellen.

Na 2 weken gyno is wel erg snel, weet je zeker dat het er voor je kuur niet zat? kan ook een opgezette klier zijn.

Had bij mijn eerste kuur ook last van opgezette/jeukende tepels maar dat is na PCT gewoon weg gegaan

• Topic Starter Topic Starter
Na 2 weken gyno is wel erg snel, weet je zeker dat het er voor je kuur niet zat? kan ook een opgezette klier zijn.

Had bij mijn eerste kuur ook last van opgezette/jeukende tepels maar dat is na PCT gewoon weg gegaan

was dit ook test e only? ja had voor kuur al es goed tepels gecheckt, was niets mis mee.. heb idd een lichte jeuk, en dus een kleine bultje of licht opgezwollen linker tepel.., je kan het nog niet goed zien, ik zelf wel natuurlijk.. jij hebt tijdens je kuur dan geen nolva genomen ?

Wacht het nog twee weken af. Wordt het echter, zoja dan volstaat 10 mg nolva tijdens je kuur.

Blijft het zo, dan zal ik je kuur af maken als ik jou was.

Lijkt me erg snel voor een gyno. Zwaar klote voor je als dit echt een beginnende gyno is :( Je kan ook naar de dokter gaan om dit te laten checken. Misschien kan je ook een bloedmeting laten doen?

Arimidex 1mg eerste dag, dan 0.5mg per dag tot het opklaart. Erna gewoon op 0.25mg eod.
Of nolva 40 first day dan 20mg ED tot het wegtrekt.
Volgende keer aan een AI denken voordat je begint aan je kuur.

tijdig beginnen met nolva als je denkt gyno te hebben. Beter voorkomen als genezen. 20mg nolva tot het er weer normaal uit ziet en voelt en de boel in de gate houden.

nakuur zou ik 4 weken nolva doen.

• Topic Starter Topic Starter
k thanks buds

Terug
Naar boven