MuscleMeat

Gyno en kuren

den0070

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
Hoi,

Van mijn eerst kuur heb ik ligte gyno overgehouden, deze gyno is later weggegaan door het nemen van Arimidex.
1e Kuur: 1-4 Dianabol 30mg
1- 10 500 mg Test e
nakuur: Nolvadex 20g

Hierdoor ben ik erachter gekomen dat ik gevoelig ben voor gyno, daarom wil ik mijn volgende kuur er zo uit laten zien:

1-4 Anavar 40mg ED
1-12 Primo 400mg EW
Nakuur: Nolvadex 20mg

Subs: Anabolic ZMA (meer vrij test)
Whey proteine
Vitamine B (haaruitval)

Met voeding zit het goed.

Wat is jullie mening over mijn 2e kuur? die ik heb gekozen ivm gyno bij de 1e kuur

Groeten,
:)

Zou er toch nog Test naast zetten... Tenslotte is je gyno ook weer weggegaan na je vorige cycle. Gewoon die dbol ervantussen laten, clean eten en zorgen dat je op een niet al te hoog vet% begint, kans op gyno is zo al heel wat kleiner. Maar primo only, meh... Test ernaast gaat je veel beter doen

ah en 10 weken ipv 12. Als je voor test E kiest, als je test P kiest 8 weken. Als ik mij niet vergis is de kans op gyno ook kleiner bij korte esthers. Durf dit niet 100% zeker zeggen... Anyone confirm?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zou er toch nog Test naast zetten... Tenslotte is je gyno ook weer weggegaan na je vorige cycle. Gewoon die dbol ervantussen laten, clean eten en zorgen dat je op een niet al te hoog vet% begint, kans op gyno is zo al heel wat kleiner. Maar primo only, meh... Test ernaast gaat je veel beter doen

Van mijn vorige kuur heb ik nog test liggen, deze vail heeft niet in de koelkast gelegen en is el 2x uitgehaald. Deze zowiezo weggooien?
En hoeveel ml test zou je erbij pakken? 250mg..

Van mijn vorige kuur heb ik nog test liggen, deze vail heeft niet in de koelkast gelegen en is el 2x uitgehaald. Deze zowiezo weggooien?
En hoeveel ml test zou je erbij pakken? 250mg..

Als de test altijd in goede temperatuur heeft gelegen (kamertemperatuur) kan er niks mis mee zijn.

Zou gewoon weer 500mg zetten zoals in eerste cycle...

Btw check mijn edit in eerste reactie ook even

Je kan er ook proviron bijnemen om gyno en bloat tegen te gaan.
Ik ga dit ook voor het eerst gebruiken, dus heb er zelf nog geen ervaring mee.

Als je bang/gevoelig bent voor haaruitval kan je proviron beter niet nemen. Dit schijnt een erg aggresief op je haar te zijn

Als je bang/gevoelig bent voor haaruitval kan je proviron beter niet nemen. Dit schijnt een erg aggresief op je haar te zijn

Mits je hier aanleg voor hebt idd.
Ik heb nauwelijks aanleg voor haaruitval, maar van provi verloor ik wel een paar haartjes.

meestal trek de gyno weg na het einde van de kuur

Terug
Naar boven