XXL Nutrition

Gyno, is het verantwoord om te kuren?

B0tjeBuilder

Advanced Bodybuilder
Waardering
392
Lengte
1m86
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
nou te de titel zegt het al.

ik heb gyno, ongeveer van ongeveer 1cm, (iets minder als halve tepel een knobbeltje)

had het eerst aan 2 kanten, 1 kant was pijnlijk,
juist de pijnlijke kant is weg getrokken. de andere kant niet

is het nu verantwoord om nog een kuur te starten?
aangezien ik zo te zien gyno gevoelig ben.

heb ook nog letro liggen... maar dat wil ik alleen doen in geval van nood
of is het verstandig eerst letro of iets te slikken voordat ik nog een keer ga kuren, voordat het straks uit de hand loopt

ik ben zowiezo van plan aromasim preventief mee te laten draaien op me volgende kuur 20MG EOD
en ik verhoog te hoeveelheden AAS ook niet, vergeleken bij mijn vorige kuur

advies gezocht!

je had nog helemaal geen gyno voor je test kuur?

• Topic Starter Topic Starter
niet voor zover ik weet

oke misschien een andere type kuur sterten met minder oestrogeen
250mg test-e
600mg primo
25proviron ed
Op een kuur als deze lijkt gyno zeer onwaarschijnlijk, anti-a wel bij de hand houden maar in mijn inziens niet preventief nemen. Misschien kan je ook nog een oral erbij nemen die niet aromatiseerd, winny of t-bol ofzo voor 6 weken.

mjah... wou het eigenlij clean and simple houden.
en 600mg primo in je reet douwen is dure grap met 100MG/ML

wil eigenlijk gewoon
gewoon test/winny 500/50mg/hcg

neem dan een serm tijdens je kuur? als het groter word

aromasim is toch een serm? of vergis ik me daar in?
wil dat preventief gaan slikken dan 20mg EOD

het is toch nooit bewezen dat het je gains beinvloed, en je hebt gelijk stuk minder vocht

en heb ook nog letro liggen

Clomid of nolva is een serm, letro zoiezo niet preventief doen dt is veel te zwaar. Alleen nemen als je heel gevoelig bent. En oestrogeen heeft gewoon goeie eigenschappen dus het is zeker wel bewezen dat het positief werkt.

Wat heb je aan nolva dan? Het zorgt er alleen voor dat oestrogeen niet aan een receptor bindt maar er is nog steeds oestrogeen is je systeem.

aromasim is toch een serm? of vergis ik me daar in?
wil dat preventief gaan slikken dan 20mg EOD

het is toch nooit bewezen dat het je gains beinvloed, en je hebt gelijk stuk minder vocht

en heb ook nog letro liggen

Met 20mg aromasin eod hou je geen oestrogeen meer over.
Het is moeilijk om de juiste dosis voor je zelf te bepalen, 1mg per dag kan al genoeg zijn om je oestrogeen in toom te houden.

heb de tip gehad van wat mensen. via pb enzo.
gewoon tabje door de midden breken en 10mg per dag slikken.

en waar basseer je op dat je van 20mg aromasin geen oest meer over houd?
bron?

ik heb via bro science gehoort dat de aro ongeveer tussen de 30% en de 60% van me oest zou blokken

dat is lang geen 100%

en over de letro.
ik wil de letro niet preventief nemen

wil de letro nemen voor me HUIDIGE gyno
zodat het helemaal weg is voor me volgende kuur!?

of is dat dan alsnog een slecht idee, gyno is natuurlijk nooit goed

Als je eenmaal guno hebt gaat dat alleen met operatie weg! Eenmaal gevormt weefsel gaat letro niet weg halen

hoezo? de andere kant is ook pas een week of 6 weg, heb MAANDEN geduurd voordat het weg ging.

uit zich zelf.
was mei klaar met me kuur

Laatst bewerkt:
Maar waarom pak je niet door zijn lange halfwaardetijd 1 cap eod. Aromasin staat er bekend om zijn werking op 2,5mg pd. Dat die imbicielen er nu 20-25mg per cap in proppen,tot daar aan toe,spul heeft gewoon goede werking op veel minder. Of ff omcappen en 1 cap delen door 4,zit je nog goed.

Is zat over te vinden, te lage oestrogeen levels is ook niet goed he.

oke misschien een andere type kuur sterten met minder oestrogeen
250mg test-e
600mg primo
25proviron ed
Op een kuur als deze lijkt gyno zeer onwaarschijnlijk, anti-a wel bij de hand houden maar in mijn inziens niet preventief nemen. Misschien kan je ook nog een oral erbij nemen die niet aromatiseerd, winny of t-bol ofzo voor 6 weken.

Ik zo dus geen winny erbij gebruiken, ik kreeg bij een winny only gyno van geen nakuur gedaan.. met aromasin weg gegaan gelukkig.

Later kuur 500 test + winny kickstart 2e week als last van gyno.. week 8 nolva begonnen is weg gegaan.

Zit nu op 500 test 400 tren 200 primo.. nergens last van, dus dat je van winny geen gyno kan krijgen is onzin.

Maar elk lichaam is anders misschien heb jij er geen last van met winny, maar dacht deel het toch even

groetjes

Je hebt toch letro liggen neem gewoon een lage dosis preventief vanaf dag 1 van je kuur...
Is het sterkste middel op de markt ...

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 00:02 ----------

Ik zo dus geen winny erbij gebruiken, ik kreeg bij een winny only gyno van geen nakuur gedaan.. met aromasin weg gegaan gelukkig.

Later kuur 500 test + winny kickstart 2e week als last van gyno.. week 8 nolva begonnen is weg gegaan.

Zit nu op 500 test 400 tren 200 primo.. nergens last van, dus dat je van winny geen gyno kan krijgen is onzin.

Maar elk lichaam is anders misschien heb jij er geen last van met winny, maar dacht deel het toch even

groetjes

Ben jij wel 100% zeker dat er wel winny in die tabs zaten ?:)

Je hebt toch letro liggen neem gewoon een lage dosis preventief vanaf dag 1 van je kuur...
Is het sterkste middel op de markt ...

Ja te sterk om preventief te nemen. Is niet zomaar een pilletje eh. Meestal ook 2,5mg tabs en dat kun je niet zomaar verdelen. Zeker niet als je een lage dosis wil. Tab heeft ook vulmiddel dus je weet nooit hoeveel je neemt als je het splitst.

Terug
Naar boven