XXL Nutrition

Gyno, is het verantwoord om te kuren?

Je hebt toch letro liggen neem gewoon een lage dosis preventief vanaf dag 1 van je kuur...
Is het sterkste middel op de markt ...

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 00:02 ----------

Ben jij wel 100% zeker dat er wel winny in die tabs zaten ?:)

Haha ja dat was het zeker, van een goed en bekend ug lab. Werd er goed hard en droog van. Diana bol ook van dat merk gehad en nergens last van..werd daar goed sterk en vochtig van :P

Ben je na de doc geweest om te laten bepalen wat het is? Een knobbel hoeft namelijk geen gyno te zijn, zeker niet als het later kompleet weer weg is. Ik heb dat ook regelmatig maar dat komt door hormoon schommelingen, daar reageren de kleiren weer op waar door ze kik worden en later weer weg trekken.

een tabje in 2 breken met een mesje lukt toch wel, en dit dan elke 3de dag ...

kom je rond de 0,4 mg ed uit:)

Je weet nooit hoeveel erin zit. De stof is niet altijd gelijkmatig verdeeld... Aan de ene kant van de tab kan meer zitten dan andere de andere kant.

Zie niet in hoe dit slaat op mijn post.

• Topic Starter Topic Starter
Ben je na de doc geweest om te laten bepalen wat het is? Een knobbel hoeft namelijk geen gyno te zijn, zeker niet als het later kompleet weer weg is. Ik heb dat ook regelmatig maar dat komt door hormoon schommelingen, daar reageren de kleiren weer op waar door ze kik worden en later weer weg trekken.

wat zou het dan moeten zijn :P kanker? zal wel niet. of pseudo-gyno? (AKA vet)

ben wel is bij de doc geweest voor iets anders, en hem er naar laten kijken
had vertelt dat ik AAS had gebruikt.

had het gevoel dat hij me niet eens serieus nam omdat je niks van buiten kon zien.

opereren is enigste optie zij die.
dus had geen drol aan hem...

• Topic Starter Topic Starter
had ff een topic gelezen van krieltje

en dit stukje viel me heel erg op

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/gyno-312370/

A quick research search will reveal that invasive surgery is regarded as the only manner to remove permanent glandular tissue; however, recent studies have revealed the use of aromatase inhibitors such as Letrozole, or SERMs such as Tamoxifen Citrate, can eradicate proliferated glandular tissue.

In cases of long or unknown duration, or where macromastia beyond increased glandular tissue is noted, surgery is almost always required. With that being said, most treatment centers and studies noted that tissue under 36 months duration can be treated non-surgically.

The two most common classes of Gynecomastia treatments are SERMs (Selective Estrogen Receptor Modulators) which are breast-specific, and AI (Aromatase Inhibitors) which are systemic, and lower serum levels of E1 and E2.

en ga op aanraden van getXXL nog maar maandje nolva slikken

Terug
Naar boven