Fitness Seller

Gyno of niet? Voel geen harde plekjes

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Hee,

Ben bezig met Test-e + dbol kickstarter, zit in mijn 2e week nu. Heb het idee dat men tepels best wel puffy aan het worden zijn. Tepel met hof staat lichtjes naar voor aan beide kante. Ondanks dit voel ik geen schijf of klier achter / onder men tepels.

Zou ik 10mg nolva erbij pakken of nog ff wachten?

zijn ze gevoelig? verbeeld jij je dit niet gewoon?

A second BarbelManiak is born :p

Gewoon niet teveel drukmaken erom. Puffy nipples tijdens test-e en zeker icm Dbol is normaal.

Gast als je eenmaal echte puffy nipples hebt dan hou je ze ook. Puffy nipples zijn een gevolg van het groeien van een kliertje (+ wat vet) achter je tepel onder invloed van prolactine, veel mannen hebben dit al van nature. http://www.plasticsurgery4u.com/procedure_folder/male_breast/puffynipple_anatomy.htm
Nolvadex is een anti-oestrogeen en gaat hier niets tegen doen aangezien het niet door oestrogeen is veroorzaakt en ook geen reguliere gyno (knobbel) is. Dus cutten helpt een beetje tegen het vet maar die klier blijft vergroot.

Ben het een beetje zat om te zien dat cutten dit kan verhelpen. Bij een laag bf% ziet het er juist nog lelijker uit omdat je dan 2 zakjes op een verder strak lichaam hebt hangen.
zie plaatje
gyno_bodybuilder_30.jpg

Gast als je eenmaal echte puffy nipples hebt dan hou je ze ook. Puffy nipples zijn een gevolg van het groeien van een kliertje (+ wat vet) achter je tepel onder invloed van prolactine, veel mannen hebben dit al van nature. http://www.plasticsurgery4u.com/procedure_folder/male_breast/puffynipple_anatomy.htm
Nolvadex is een anti-oestrogeen en gaat hier niets tegen doen aangezien het niet door oestrogeen is veroorzaakt en ook geen reguliere gyno (knobbel) is. Dus cutten helpt een beetje tegen het vet maar die klier blijft vergroot.

Ben het een beetje zat om te zien dat cutten dit kan verhelpen. Bij een laag bf% ziet het er juist nog lelijker uit omdat je dan 2 zakjes op een verder strak lichaam hebt hangen.
zie plaatje http://www.plasticsurgery4u.com/images/breast_male/gyno_bodybuilder_30.jpg

Nou ik ken maar heel weinig mensen, eigenlijk geen! Die er op zo'n deftig BF% zulke rare olifantensnuitjes op nahouden :roflol:

oei das klote hahah, alles aan je lichaam doen en dan hangen er twee zakjes aan.. Bij Jesse had je ook al zo'n erge gyno, ziet er echt niet uit gewoon.. kan me voorstellen dat je daar echt depri van word, ik zou me laten opereren.

• Topic Starter Topic Starter
Gelukkig heb ik het niet zo erg als op het plaatje. Beginnend i guess.

Vind het wel vreemd bsbsbs dat je zegt dat nolva niet zou werken. Lees hier serieuswaar overal dat nolva juist helpt of wat sterkers zoals Arimidex (heb ook Arimidex liggen).

het helpt om de groei van de gyno te stoppen maar het haalt de gyno niet weg
ikzelf heb er ook altijd last van tijdens een kuur maar na een tijdje off te zijn is het bijna niet meer zichtbaar

Misschien kun je eens n foto posten van je chest? een stuk makkelijker om tot een conclussie te komen

Terug
Naar boven