Fitness Seller

Gyno of toeval??

tootall

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
98kg
Vetpercentage
11%
Hallo allemaal,

Een week geleden kneep iemand me voor de grap in m'n linker tepel. normaal best grappig, maar hij had zelf al door dat hij te hard kneep. Ik had er die dag erg last van en wist dat de tepel een beetje gevoelig zou blijven. Nu een week later ben ik begonnen met dbol. Ik heb nu precies 60mg in me, verspreid over de laatste twee dagen. Ik voel gister nog even aan de gevoelige tepel (die dus al de hele week gevoelig was) en voel dat er een kleine zwelling zo groot als een doperwtje op de pijnlijk plek zit. Het zit niet direct onder mijn tepel, maar net links ervan, de plaat waar ik werd geknepen.

Mijn vraag is nu: "Kan dit al gyno zijn van die 60mg dbol van de laatste twee dagen of is het toeval en is het een zwelling van die kneep van een week geleden?"

Hopelijk kunnen jullie me helpen, ik denk zelf dat na een dag gyno krijgen van dbol een beetje snel is, maar ik ben als de doods voor lelijke tepels.

Alvast bedankt voor jullie hulp ;)

Als je slechts twee dagen in de kuur zit, lijkt mij dit wat kort.

Mocht het wel gyno zijn, dan denk ik het volgende:
Doordat er weefsel beschadigd is geraakt in de tepel initieert er vervolgens een herstelproces. Bij het herstel worden er oestrogenen toegepast, werkt anabool voor dat type weefsel. Volgens mij werkt het niet helemaal zo, maar het is een suggestie.

Ik neem aan dat het gewoon een zwelling is van die kneep en dat je lichaam daar nogal heftig op reageert. Lijkt me namelijk sterk dat je na 2 dagen al gyno ontwikkelt.

• Topic Starter Topic Starter
Precies wat ik dacht. Vorig jaar nergens last van gehad, deca sust dbol. Het doet ook geen pijn, kan er gewoon met een platte hand op slaan en alles. Ben gewoon als de dood voor gyno...

Terug
Naar boven