Fitness Seller

gyno sustanon

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat jullie denken intreseerd me eigelijk niet zo veel marcel en dumbbelletje....
ik heb sustanon 250 belgische apotheek op dokters voorschrift sinds dinsdag avond bezig net 2e spuit gehad.
ik zet iedere dinsdag avond 1ml en zaterdag morgen 1ml.(ik zet het op deze dagen inv woonsituatie)

Ten eerst denk ik niet maar geef alleen tips over dingen die ik weet.

Ten tweede je steld alleen maar domme vragen met je domme topics omdat je te beroerd bent om wat stickies of andere topics te lezen. En als je een goeie tip krijgt van wie dan ook die jou niet aanstaat, heb je gelijk een grote bek terwijl iedereen je wilt helpen hier. Wat je duidelijk niet waardeert aangezien je alleen maar reageert op reacties die je niet aan staan.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ten eerst denk ik niet maar geef alleen tips over dingen die ik weet.

Ten tweede je steld alleen maar domme vragen met je domme topics omdat je te beroerd bent om wat stickies of andere topics te lezen. En als je een goeie tip krijgt van wie dan ook die jou niet aanstaat, heb je gelijk een grote bek terwijl iedereen je wilt helpen hier. Wat je duidelijk niet waardeert aangezien je alleen maar reageert op reacties die je niet aan staan.

Inderdaad... :rolleyes:

Je voegt niets toe, stelt vragen die je met de zoekfunctie zelf kunt beantwoorden en als kers op de taart heb je ook nog een grote bek ???

Wat voor arten heb je in Belgie dat je zomaar sustanon krijgt :roflol:

En hij komt uit NL... :D

Eigenlijk best een mooi topic dit :o
Kan gewoon niet dat die test aan een 20 jarige voorschrijft.. en wat heeft die dan als dosis op de etiket gezet dan? 1x per week 2 ml :roflol: de apotheken controleren tegenwoordig ook of de dokter wat fout heeft gedaan die gaan huis wel even opbellen om te vragen waarom een 20 jarige 500 mg test per week moet zetten terwijl de norm 125 mg per week is

• Topic Starter Topic Starter
echt stelletje ezels-.-
mijn ma woont in nl mijn pa in belgie...
ik post dinsdag avond een foto van mijn sustanons op echt of fake sectie
het is niet op mijn naam voorgeschreven!
btw als je jullie me niet geloven moeten jullie zelf weten ik ga hier niet meer op in voor wat zou ik hierom liegen zo zielig ben ik niet-.-
ik vroeg alleen voor advies en wil ook alleen advies horen geen ander GEZEVER!

echt stelletje ezels-.-
mijn ma woont in nl mijn pa in belgie...
ik post dinsdag avond een foto van mijn sustanons op echt of fake sectie
het is niet op mijn naam voorgeschreven!
btw als je jullie me niet geloven moeten jullie zelf weten ik ga hier niet meer op in voor wat zou ik hierom liegen zo zielig ben ik niet-.-
ik vroeg alleen voor advies en wil ook alleen advies horen geen ander GEZEVER!

Ok ff serieus, je hebt na 57 posts je geloofwaardigheid al verspeeld.

-Sustanon op belgisch doktersvoorschrift als nederlander maar niet op je eigen naam?

-Een recept van 500mg./EW terwijl zoals kleine pappa al aangaf de norm 125mg/EW is?

Dan maak je nog allerlei onzinnige topics met onzinnige vragen aan omdat je te lui bent om zelf wat op te zoeken terwijl je in andere topics DBB's AASgoeroe uithangt met waardeloze adviezen.
Dat, je attitude en je grote waffel maken het toch wel moeilijk om je te geloven, ik blijf in ieder geval sceptisch nijlpaard.
Maakt verder ook niet uit maar je hebt nu verschillende adviezen gehad dus doe er wat mee en ga zelf ook eens op onderzoek uit ipv gelijk een nieuw topic te starten als je een keutel dwars zit.

Ok ff serieus, je hebt na 57 posts je geloofwaardigheid al verspeeld.

-Sustanon op belgisch doktersvoorschrift als nederlander maar niet op je eigen naam?

-Een recept van 500mg./EW terwijl zoals kleine pappa al aangaf de norm 125mg/EW is?

Dan maak je nog allerlei onzinnige topics met onzinnige vragen aan omdat je te lui bent om zelf wat op te zoeken terwijl je in andere topics DBB's AASgoeroe uithangt met waardeloze adviezen.
Dat, je attitude en je grote waffel maken het toch wel moeilijk om je te geloven, ik blijf in ieder geval sceptisch nijlpaard.
Maakt verder ook niet uit maar je hebt nu verschillende adviezen gehad dus doe er wat mee en ga zelf ook eens op onderzoek uit ipv gelijk een nieuw topic te starten als je een keutel dwars zit.

+888.888

Denk dat het de leeftijd is

Daarom waarschijnlijk ook de reden dat hij halve weken bij pa/ma woont.

Na 3/4 dagen is pa hem kotsbeu en trapt hij hem weer af richting ma en 3 dagen later weer terug.
Triest verhaal eigenlijk, begin al medelijden te krijgen....

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
+888.888

Denk dat het de leeftijd is

Daarom waarschijnlijk ook de reden dat hij halve weken bij pa/ma woont.

Na 3/4 dagen is pa hem kotsbeu en trapt hij hem weer af richting ma en 3 dagen later weer terug.
Triest verhaal eigenlijk, begin al medelijden te krijgen....

Je vindt jezelf echt Geweldig he-.-

sandu-ciorba-o.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven