AndroidHealthClinic

Gyno? T250??

Waardering
2
Lengte
1m74
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Zit nu in de 4e week kuurtje test, en voel een klein mini balletje onder mn linker tepel. Moet ik me zorgen gaan maken? Voel het wel een beetje als ik eraan zit maar geen echte pijn.
Mensen tips?
Test is niet zo hoog zit op 250mg pw
* voel het balletje alleen als ik mn arm omhoog hou*

Zit nu in de 4e week kuurtje test, en voel een klein mini balletje onder mn linker tepel. Moet ik me zorgen gaan maken? Voel het wel een beetje als ik eraan zit maar geen echte pijn.
Mensen tips?
Test is niet zo hoog zit op 250mg pw
* voel het balletje alleen als ik mn arm omhoog hou*
Waarom ga je kuren als je dit niet weet ?
pas als de schijf harder/ rubberachtig wordt, pak je Tamoxifen. Was je oestrogeen al hoog voor je begon, of heb je geen bloedtest gedaan ?

Is je vetpercentage 15%?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom ga je kuren als je dit niet weet ?
pas als de schijf harder/ rubberachtig wordt, pak je Tamoxifen. Was je oestrogeen al hoog voor je begon, of heb je geen bloedtest gedaan ?
Ik weet wel dat het kan gebeuren daar niet van, en ja netjes bloedtest gedaan en me waardes waren normaal. Was gewoon hersteld van de vorige kuur gelukkig

@fitnessfanaat1998 je komt nog maar net uit een 500mg EW kuur als ik je eerdere topics lees.
Als je wilt cruisen zou ik dat doen op 125mg EW. Gevoelige tepels zijn normaal, dat zul je ook wel op 500mg EW hebben gehad

Terug
Naar boven