AndroidHealthClinic

Gyno terwijl naturel / hormonale waarden?

zjeng

Novice
Waardering
0
Heb sinds een paar weken een licht pijnlijk gevoel wanneer er iets tegen m'n rechterborst / tepel drukt. Toen ik ontdekte dat er een knobbeltje zat ben ik naar de huisarts geweest en die was er vrij zeker van dat het een gyno is, dat vermoeden had ik zelf ook al.

Maar het vreemde is dit: ik ben 22, heb nooit AAS/prohormonen/wat dan ook gebruikt en ik heb er pas sinds kort last van. Hoe kan dat en wat is er aan te doen?

Iemand enig idee wat ik hiermee aan moet? Als ik nog eens naar de dokter ga zal hij wss zeggen dat m'n bloedwaarden goed zijn en ik me niet druk moet maken oid.

Laatst bewerkt:
Hoe staat het met je vetinname? Je weet dat je testosteron drastisch daalt wanneer je (langdurig) vetvrij eet?

• Topic Starter Topic Starter
Vetinname lijkt me goed, let er niet zo heel erg op maar smeer altijd redelijk wat boter op m'n boterhammen, kook met olijfolie en neem zo nu en dan een eetlepel olijf- of zonnebloemolie. Drink normaal gesproken ook ongeveer een liter halfvolle melk per dag.

Ik heb het gehad toen ik een jaar of 18 was, toen is het vanzelf weg gegaan. Misschien gaat het bij jou ook vanzelf weg. Wat zei de huisarts verder?

Terug
Naar boven