MuscleMeat

gyno voorkomen voor het begint !

barryz

Cool Novice
Waardering
0
goeiemorgen

Hey ik had een vraagje heb tijdens een kuur altijd beetje last van gyno!
Is allemaal weer goedgekomen met letro door jullie adviezen thanks !!

vraagje ben nu bezig met

400 mg testesterone en
400 mg deca in de 2e week

ik heb alle voorzorg maatregelen in huis nolva/letro/Tamoxifen
zit heel de ochtend al te surfen maar kan nu niet vinden of ik nu iets moet pakken om het te voorkomen of als ik pas last zou krijgen !
zou 0,25 letro mij problemen tegen gaan? en over nolva zijn de meningen ook verdeeld als je deca gebruikt al vast bedankt voor de reacties

mijn stats zijn 1.87 94,5 kg 11 % bf

groetjes barry

goeiemorgen

Hey ik had een vraagje heb tijdens een kuur altijd beetje last van gyno!
Is allemaal weer goedgekomen met letro door jullie adviezen thanks !!

vraagje ben nu bezig met

400 mg testesterone en
400 mg deca in de 2e week

ik heb alle voorzorg maatregelen in huis nolva/letro/Tamoxifen
zit heel de ochtend al te surfen maar kan nu niet vinden of ik nu iets moet pakken om het te voorkomen of als ik pas last zou krijgen !
zou 0,25 letro mij problemen tegen gaan? en over nolva zijn de meningen ook verdeeld als je deca gebruikt al vast bedankt voor de reacties

mijn stats zijn 1.87 94,5 kg 11 % bf

groetjes barry

persoonlijk zou ik de letro eruit laten... te heftig.
arimidex 0.5mg EOD is beter in mijn ogen... hou minder gains tegen
mss proviron toevoegen voor het vocht wat te beperken en meer vrije test te hebben.
gz

persoonlijk zou ik voor aromasin gaan,. weet niet hoe gevoelig je bent..

zou starten op 2 caps per week..

Zou niet zomaar preventief middelen gebruiken die je oestrogeen blokken,zonde van je vorderingen. Eventueel aromasin maar zeker geen letro

Als je echt gevoelig bent zou ik zeker voor de letro gaan en beginnen op 0.5 ed verlagen kan altijd.

• Topic Starter Topic Starter
okee thanks voor de replys zal de spullen bestellen grt barry:o

hey tijdens een kuur altijd last van jeukende tepels begint het mee en ik heb onder 1 tepen een heel klein bultje zitten wordt dan iets groter ! en week 6 ofzo ken ik tijdens slapen niet eens op mijn buik liggen word je niet vrolijk van daarom wil ik het voorkomen ipv genezen !!

heb nu nog geen last 2e week nu

grt barry

hey tijdens een kuur altijd last van jeukende tepels begint het mee en ik heb onder 1 tepen een heel klein bultje zitten wordt dan iets groter ! en week 6 ofzo ken ik tijdens slapen niet eens op mijn buik liggen word je niet vrolijk van daarom wil ik het voorkomen ipv genezen !!

heb nu nog geen last 2e week nu

grt barry

Yep, das duidelijk gyno.
Sommigen krijgen in het begin van hun kuur gevoelige tepels en gaan dan meteen naar de middelen grijpen omdat ze denken al meteen gyno te hebben.
Vaak blijft het bij gevoeligheid wat na een aantal dagen weer verdwijnt dus maw geen reden tot het nemen van onderdrukkers.:)

ja het schiet allemaal niet op maar ja niks aan te doen ik hou het gewoon goed in de gaten kreeg zelfs een x last door gewoon dianabol pillen van british dispenser !!!

Terug
Naar boven