MuscleMeat

gyno vraag

Detroit09

Cool Novice
Waardering
4
Hallo, hoop dat er iemand hier verstand van heeft.
Ik heb er nooit erg bij stilgestaan maar ik heb nogal puffy nipples.
Achter mijn tepels voel ik ook weefsel zitten. Bij mijn rechter is het erger dan mijn linker.
Ik ben nu aan het cutten en denk dat het daarom erg zichtbaar is geworden.
Zou het ook kunnen dat het in de loop van de tijd erger is geworden?
Mijn vraag is, kan ik hier wat tegen doen? zoals nolvadex slikken.
En mocht ik ooit gaan kuren, is het dan vrijwel zeker dat de gyno erger wordt?

PS: ben 23 jaar en heb nog nooit gekuurd.

heb ook gyno vanuit pubertijd, ben nu 30 en is nooit echt erger geworden, zit nu ook steeds lager in vet % en word inderdaad wel wat duidelijker zichtbaar.

Tijdens kuren nooit last van tepels gehad, ook niet gevoelig en klieren zijn ook nooit groter geworden, dus puberale gyno wil niet zeggen dat je ook gevoelig ben voor gyno tijdens kuren.

Zelfs met tren heb ik nergens last van

heb ook gyno vanuit pubertijd, ben nu 30 en is nooit echt erger geworden, zit nu ook steeds lager in vet % en word inderdaad wel wat duidelijker zichtbaar.

Tijdens kuren nooit last van tepels gehad, ook niet gevoelig en klieren zijn ook nooit groter geworden, dus puberale gyno wil niet zeggen dat je ook gevoelig ben voor gyno tijdens kuren.

Zelfs met tren heb ik nergens last van
Zegt wel degelijk iets; grotere kans dat je er gevoeliger voor bent tijdens kuren wanneer dit het gevolg is van a) bovengemiddelde lokale productie van oestrogenen b) bovengemiddelde oestrogene activiteit op niveau van de oestrogeen receptor.

Dat het niet 100% in alle gevallen zo blijkt te zijn is iets anders.

• Topic Starter Topic Starter
hmm oke, dus behalve een operatie zal niks anders helpen tegen puberale gyno? Het is niet zo dramatisch dat een operatie nodig is. Als ik een kuur zou beginnen en de gyno zou erger worden, brengt nolvadex de gyno dan geheel terug naar het oude niveau?
Is het voor mij dan ook verstandig om dit te slikken tijdens het kuren?

bedankt voor de antwoorden.

Tamoxifen kan helpen om je huidige puberale gyno partieel, en met heel wat geluk volledig, te reduceren.

oke, dat zou ik dan eens kunnen proberen. Zal een huisarts mij dit voorschrijven?

Dat zijn interessante artikelen, maar ik denk niet dat ik daarmee de huisarts kan overtuigen. Op zich is het niet heel erg als de gyno zich niet verder uitbreid. Maar ik was wel van plan te gaan kuren. Ben dus bang dat dat problemen gaat opleveren met gyno.

Dat zijn interessante artikelen, maar ik denk niet dat ik daarmee de huisarts kan overtuigen. Op zich is het niet heel erg als de gyno zich niet verder uitbreid. Maar ik was wel van plan te gaan kuren. Ben dus bang dat dat problemen gaat opleveren met gyno.
Neem je een operatie toch?

er zijn wel enkele voorbeelden van mensen die puberale gyno wisten te verminderen met een tamoxifen "kuurtje"

hoe groot de kans is dat dit gaat werken weet ik ook niet, ik zit zelf op dit moment in de laatste weken van me kuur en wilde er ook een wat langer dan normale tamoxifen nakuur achter plakken om te kijken wat dit met mijn 15 jaar oude gyno doet

Een operatie zou kunnen maar dan is het ook maar de vraag hoe het eruit gaat zien.

@pluisman ben benieuwd!

Een operatie zou kunnen maar dan is het ook maar de vraag hoe het eruit gaat zien.

@pluisman ben benieuwd!

ik zelf ook, heb het al heel lang is ook niet heel erg, echter nu ik bijna klaar ben met me test tren primo kuur is me vet% weer wat lager en nu stoort het me wel ineens, dus kijken of het wat doet, en zo niet zal toch het mes er in moeten.

ik zelf ook, heb het al heel lang is ook niet heel erg, echter nu ik bijna klaar ben met me test tren primo kuur is me vet% weer wat lager en nu stoort het me wel ineens, dus kijken of het wat doet, en zo niet zal toch het mes er in moeten.

Je bent dus gaan kuren terwijl je al gyno van jezelf had. Is het erger geworden tijdens de kuur? Of erger gewoden na vorige kuren als je die hebt gedaan?

ik heb 15 jaar naturel getraind, altijd een kuur willen pakken, echter de puffy nipples hielden me altijd tegen, omdat ik niet wilde dat het erger zou worden.

Ben nu in de laatste 2 weken van me 16 weken durende kuur, me eerste kuur overgens, dacht doe het gelijk maar goed.

Dbol-test-tren-primo

totaal nergens last van, niet groter geworden, niet gevoelig, helemaal niks. Het is voor me gevoel wel wat beter zichtbaar geworden, door lager vet% en hardere borstspieren.

Vandaar ga ik kijken of ik met bijv. 8 weken nolvadex op 20mg vermindering zie. Mocht dit niet baten ga ik naar een arts en laat ik er wat aan doen.

ik heb 15 jaar naturel getraind, altijd een kuur willen pakken, echter de puffy nipples hielden me altijd tegen, omdat ik niet wilde dat het erger zou worden.

Ben nu in de laatste 2 weken van me 16 weken durende kuur, me eerste kuur overgens, dacht doe het gelijk maar goed.

Dbol-test-tren-primo

totaal nergens last van, niet groter geworden, niet gevoelig, helemaal niks. Het is voor me gevoel wel wat beter zichtbaar geworden, door lager vet% en hardere borstspieren.

Vandaar ga ik kijken of ik met bijv. 8 weken nolvadex op 20mg vermindering zie. Mocht dit niet baten ga ik naar een arts en laat ik er wat aan doen.
8 weken nolva gaat niks doen je moest het maandenlang nemen stonden in de studies liever gelijk een operatie proberen te krijgen

Terug
Naar boven