XXL Nutrition

gyno wat te doen

gorillapower

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Beste dbbers

Ik had een vraag stel je voor dat je gyno begint te krijgen midden in je kuur.
Dan begin je direct met nolvadex mag daarna gelijk verder met je kuur?
Ik ben op een test e met dianabol heb nergens last van, maar wou voor de zekerheid weten als je door kan gaan

nolva 20mg/dag tot het weg is. kuur gewoon doorzetten.

Nolva 10mg door de kuur laten lopen eventueel dianabol laten vallen

Is zeker mooi spul maar niet als je er gyno van gaat krijgen :roflol:

Hij zegt toch dat hij geen gyno heeft man, dat jij er nou gyno van krijgt betekent niet dat hij er ook gyno van krijgt.

Zucht.. Ik bedoel te zeggen dat als hij gyno krijgt moet hij 10mg nolva per dag pakken en ***EVENTUEEL!!!!! De dianabol (of deca en soortgelijke als hij dat gebruikt) weglaten en kijk wat er gebeurd.. Heb trouwens maar 1x dianabol gebruikt en heb er geen gyno van gekregen ik snap ook niet hoe je daarbij komt.
Eventueel wil zeggen dat het een optie is

Ja, maar voor een hypothese ga je geen nolva erin gooien.

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

Zucht.. Ik bedoel te zeggen dat als hij gyno krijgt moet hij 10mg nolva per dag pakken en ***EVENTUEEL!!!!! De dianabol (of deca en soortgelijke als hij dat gebruikt) weglaten en kijk wat er gebeurd.. Heb trouwens maar 1x dianabol gebruikt en heb er geen gyno van gekregen ik snap ook niet hoe je daarbij komt.
Eventueel wil zeggen dat het een optie is

Ik dacht dat ik je dat ergens zag posten dat je gyno had gekregen van dbol, excuses als dat niet zo is.

Juist wel.. Krijg je gyno? Direct nolva gebruiken

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

Van winstrol hahaha geloof het of niet maar het is zo :roflol:

Ja, maar voor een hypothese ga je geen nolva erin gooien.

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

Ik dacht dat ik je dat ergens zag posten dat je gyno had gekregen van dbol, excuses als dat niet zo is.

een hypothese betekend dat we een situatie aannamen. "in het geval dat"

Waarom geen arimidex btw ?

Kan Clomid ook dienen als je geen Nolvadex hebt? Hoeveel zouden jullie daarvan dan innemen tijdens de kuur als er gyno opduikt?

arimidex werkt volgens mij alleen tegen prolactine gerelateerde gyno die bij tren of deca optreed

10 mg nolva wordt vaak aangeraden maar was voor mij deze keer toch te weinig, heb het stug doorgezet maar merkte pas in me pct op 20 mg dat het wegtrok.

Terug
Naar boven