Fitness Seller

Gyno? Zink

Dimaggio

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Ik weet dat hij hier niet thuis hoort, maar hier reageren de juiste mensen. Als het echt niet door de beugel kan :p dan verplaats hem maar.

Ik heb nu sinds een paar weken weer last van gevoelige tepels en vet rondom de tepel. Dit duidt dus op gyno. Ook voel ik dat het ietsje harder is dan normaal achter de tepel. Ik heb dit ooit eerder gehad 2 jaar geleden. Toen had ik een winny M1t kuurtje gehad in juni. Toen kreeg ik het ook pas 2 maanden NA de nakuur. vervolgens had ik meteen nolvadex in huis gehaald voor 1 a 2 weken waarna het geloof ik minder werd.. het ging langzaam aan weg. (En is tot 2 weken geleden ook weg geweest)

Nu krijg ik weer hetzelfde alleen heb sindsdien niets meer gebruikt...

Ik heb een tijdje zink tabletten gehad waarvan de laatste maand gecombineerd met arginine (5g) wat bij mij een ZEER gunstig effect had op mijn libido ???

nu ben ik hiermee gestopt sinds een paar weken, en geloof het of niet...
maar die week erna begon ik er dus last van te krijgen....
Is hier een verklaring voor?? ik heb er voorheen nooit last van gehad, als het genetisch zou zijn had ik dit in de puberteit al moeten merken...

Ik was eigenlijk van plan binnenkort een kuurtje te beginnen,
lijkt me verstandig om er meteen nolvadex naast te zetten, en of arimidex/ femara)

Laatst bewerkt:
als jij er al last van hebt buiten de kuur, zou je het dan niet overwegen om operatief te laten verwijderen ? hoe dat precies zit weet ik ook niet hoor, maar ik zou anders eens informeren bij een arts ofzo.

vóór de aanvang van de kuur een paar dagen nolvadex 40mg/dag nemen kan opkomende gyno een tijdje langer uitstellen en idd zoals je zelf al aangaf tijdens je kuur een onderhoudsdosis nolva/arimidex nemen.
je gains zullen dan ietsje minder zijn, maar liever dat dan gyno.

Ik weet niet hoe dat zitmet de nederlandse ziekenkas maar in belgie word gino altijd voor 90% terugbetaald

eens naar dokter gaan zou wel beste zijn want vind hier geen verklaring voor
beste nog

mijn tepels staan ook beetje scheef velen denken en zeggen dat ik ook gyno heb :who:

mss dat ik het ooit laat weghalen maar zolang ik er geen last van heb nogmaals
===> :who: :D

oja edit: ik heb nog nooit gekuurd ik heb dit al van kleinsaf

• Topic Starter Topic Starter
ja het punt is dat ik ook niet heb gekuurt..... krijg het ineens!!
had het al eerder eens gehad, na een kuurtje... en is toen vanzelf weg gegaan.. het zijn echte punt tietjes, met een verharde klier eronder... gelukkig nog geen schijf, dus laat ik hopen dat het een opgezwollen klier is die weer weg trekt....

snap er zelf ook nix van....

Terug
Naar boven