Dimaggio
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4
Ik weet dat hij hier niet thuis hoort, maar hier reageren de juiste mensen. Als het echt niet door de beugel kan
dan verplaats hem maar.
Ik heb nu sinds een paar weken weer last van gevoelige tepels en vet rondom de tepel. Dit duidt dus op gyno. Ook voel ik dat het ietsje harder is dan normaal achter de tepel. Ik heb dit ooit eerder gehad 2 jaar geleden. Toen had ik een winny M1t kuurtje gehad in juni. Toen kreeg ik het ook pas 2 maanden NA de nakuur. vervolgens had ik meteen nolvadex in huis gehaald voor 1 a 2 weken waarna het geloof ik minder werd.. het ging langzaam aan weg. (En is tot 2 weken geleden ook weg geweest)
Nu krijg ik weer hetzelfde alleen heb sindsdien niets meer gebruikt...
Ik heb een tijdje zink tabletten gehad waarvan de laatste maand gecombineerd met arginine (5g) wat bij mij een ZEER gunstig effect had op mijn libido
nu ben ik hiermee gestopt sinds een paar weken, en geloof het of niet...
maar die week erna begon ik er dus last van te krijgen....
Is hier een verklaring voor?? ik heb er voorheen nooit last van gehad, als het genetisch zou zijn had ik dit in de puberteit al moeten merken...
Ik was eigenlijk van plan binnenkort een kuurtje te beginnen,
lijkt me verstandig om er meteen nolvadex naast te zetten, en of arimidex/ femara)
dan verplaats hem maar.Ik heb nu sinds een paar weken weer last van gevoelige tepels en vet rondom de tepel. Dit duidt dus op gyno. Ook voel ik dat het ietsje harder is dan normaal achter de tepel. Ik heb dit ooit eerder gehad 2 jaar geleden. Toen had ik een winny M1t kuurtje gehad in juni. Toen kreeg ik het ook pas 2 maanden NA de nakuur. vervolgens had ik meteen nolvadex in huis gehaald voor 1 a 2 weken waarna het geloof ik minder werd.. het ging langzaam aan weg. (En is tot 2 weken geleden ook weg geweest)
Nu krijg ik weer hetzelfde alleen heb sindsdien niets meer gebruikt...
Ik heb een tijdje zink tabletten gehad waarvan de laatste maand gecombineerd met arginine (5g) wat bij mij een ZEER gunstig effect had op mijn libido

nu ben ik hiermee gestopt sinds een paar weken, en geloof het of niet...
maar die week erna begon ik er dus last van te krijgen....
Is hier een verklaring voor?? ik heb er voorheen nooit last van gehad, als het genetisch zou zijn had ik dit in de puberteit al moeten merken...
Ik was eigenlijk van plan binnenkort een kuurtje te beginnen,
lijkt me verstandig om er meteen nolvadex naast te zetten, en of arimidex/ femara)
Laatst bewerkt: