MuscleMeat

gyno..?

tinus82

Cool Novice
Waardering
0
Ik vraag me af hoe je precies kan voelen of je gyno aan het ontwikkelen bent. Zit er dan echt een harde knobbel in je tepel...? Of zit er een vetachtig zacht weefsel dat je kunt bewegen onder je tepel..?

gewoon een harde knobbel trek wel langzaam maar zeker weg

Meestal voel je het aankomen doordat je tepel gevoeliger wordt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik namelijk 1 gevoelige tepel. Als ik er op druk dan doet het pijn. Er zit alleen nog geen harde knobbel in. Alleen een soort vetachtig weefsel wat ik heen en weer kan bewegen dus vandaar mijn vraag.

geen verstand van gyno maar wel van borsten:D --> vetachtig weefsel. Als je het eerder niet had, zou het wel eens gyno kunnen zijn. Wat neem je nu precies?

D. zei:
geen verstand van gyno maar wel van borsten:D --> vetachtig weefsel. Als je het eerder niet had, zou het wel eens gyno kunnen zijn. Wat neem je nu precies?

Dat is het juist... ik weet niet of ik het eerder had. Weet wel dat m'n tepels nog nooit pijn hebben gedaan.

Zit in een kuur test/deca 500/300. En neem op dit moment nog niks. Heb proviron klaarliggen dus......

Ik heb trouwens wel eens steken in mijn tepel links of rechts doet eigenlijk best wel pijn maar kwa aanraken ofsow verder nix. Wat kan dat zijn??

vriendelijke vriend....
proviron klaarliggen werk niet... dat neem je tijdens je kuur... wat je wel klaar moet hebben liggen is nolva, indien je last krijgt van gyno.
De combinatie sust/deca is daar absoluut gevoelig voor!!!

Daarnaast kan het heel goed dat je gyno krijgt in 1 tepel,
Dat vetweefsel is waarschijnlijk aankomende gyno...
Het zal niet zomaar vet zijn, aangezien dat toch niet zomaar aanzet op je borst, laat staan tepel, laat staan een eenkele tepel...

grt jw

Als je tepel ineens erg gevoelig is en je voelt al een soort verharding ontstaan dan kun je er wel zeker van zijn dat het beginnende gyno is. Vooral als je in een kuur zit.

Ik heb het zelf ook gehad (spontaan, zonder kuur) en het begon met mijn linker tepel, daarna kwam mijn rechter tepel ook.

Laatst bewerkt:
Het is niet hard.. het is juist heel zacht..... Er zit een soort zacht vetweefsel onder.. Maar verder doet het alleen pijn als je er op drukt... verder geen schuurderig gevoel. Ben al bezig met 25mg proviron per dag. Kijken hoe dit gaat.. anders maar aan de nolva als het erger begint te worden.

Johny zei:
Als je tepel ineens erg gevoelig is en je voelt al een soort verharding ontstaan dan kun je er wel zeker van zijn dat het beginnende gyno is. Vooral als je in een kuur zit.

Ik heb het zelf ook gehad (spontaan, zonder kuur) en het begon met mijn linker tepel, daarna kwam mijn rechter tepel ook.

Ik had dat in de pubertijd dus waarschijnlijk zal ik gevoelig zijn voor gyno. Heb trouwens geen vrouwentieten :D

Terug
Naar boven