Fitness Seller

gyno?

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
wie heeft er fotos met iemand die gyno heeft om eerlijk te zijn weet ik helemaal niet hoe het er uit ziet. dus ik weet ook niet echt waar ik op moet letten.

[Link niet meer beschikbaar] google is your friend :)

• Topic Starter Topic Starter
helaas beetje onduidleijk die fotos. probleem is beetje weet niet precies hoe beginende gyno eruitziet alles ziet en voelt nog normaal aan. maar ben toch beetje bang dat ik er last van krijg. vooral door het verhaal van levrone te lezen.

Als je er bang voor bent, moet je al helemaal geen steroïden gaan gebruiken. Als je het echt niet kan laten zorg dat voor een goede oestrogeenblokker. gyno's zijn te herkennen aan een verharding onder de tepel, dit kan zelfs pijnlijk voelen. En ook komt het voor dat er melk uit komt! ja je hoort het goed melk!... gadverdamme.

Als je tepels gevoelig beginnen te worden, dan zal je moeten beginnen met een paar dagen nolva te slikken.Je voelt het dus aankomen.

!!BarmaN!! zei:
wie heeft er fotos met iemand die gyno heeft om eerlijk te zijn weet ik helemaal niet hoe het er uit ziet. dus ik weet ook niet echt waar ik op moet letten.
Waarom gebruik je geen proviron, dat werkt heel goed tijdens de kuur en dan hoef je ook niet bang te zijn dat je gyno´s krijgt

!!BarmaN!! zei:

PM je mailadres maar ff, ik heb nog n duidelijke foto van n 15 jarige jongen met gyno. Kan m hier niet uploaden.

!!BarmaN!! zei:

als je tepels pijnlijk aanvoelen of jeuken,in het begin zal je een zeer klein zwellinkje van de tepel hebben dat met de tijd alsmaar groter word van diameter en hetzelfde aanvoelt als een vrouwenborst

staat hier nog ergens die pic van een van die gasten over die docu op Net5 met die US gasten, die ene had toch ook gyno?

ik heb wel wat foto's van mn gyno, ben er niet zo trots op, maar als je echt wilt zien hoe het er uitziet, wil ik ze wel ff posten.

jep ik wil het ook zien barman in een andere thread zegt l@vrone last te hebben van gyno en ik zeg daar voor foto's van voor en na behandeling in die thread zeg je wat voor rot opmerking is dat nu kom je zelf vragen voor foto's. denk 2 x na voor ge een reply post in het vervolg dan

Levrone@ zei:
Als je tepels gevoelig beginnen te worden, dan zal je moeten beginnen met een paar dagen nolva te slikken.Je voelt het dus aankomen.

Is dit een duidelijke verharding, of kan het zijn dat het moeilijk te voelen is??
Ik wil graag precies weten waar ik op moet letten.

Greetzz

kheb het effe aan iemand gevraagd die de verstand van heeft die zei dat alles nog goed was. maar het gaat me er gewoon om bevoorbeeld levrone die wist ook wel dat er anti oestogenen bestonden maar bij hem is het ook gebeurt. en ik begin vanaf week 6 met proviron voor anti oestrogeen maar ook voor het vocht. ookal ik veel kg win met deze kuur. ben ik niet vanplan om weer zon kuur te doen. als ik weer een kuur doe zal het waarschijnlijk iets zijn met test prop tren acate winstrol. dan hoe je geen vocht vast en word je harder okey je hebt wat minder kg maar je ziet er wel het hele jaar goed uit.

en het bang wezen voor gyno is meer omdat je er zo vaak over leest ga je voor je zelf nogal twijfelen heb ik het nou wel of niet.

maar gelukkig dus niet!

Laatst bewerkt:
boogie zei:
ik heb wel wat foto's van mn gyno, ben er niet zo trots op, maar als je echt wilt zien hoe het er uitziet, wil ik ze wel ff posten.

denk dat je der heel veel mensen mee help dan weten ze veel beter waar ze op moeten letten.

!!BarmaN!! zei:
kheb het effe aan iemand gevraagd die de verstand van heeft die zei dat alles nog goed was. maar het gaat me er gewoon om bevoorbeeld levrone die wist ook wel dat er anti oestogenen bestonden maar bij hem is het ook gebeurt. en ik begin vanaf week 6 met proviron voor anti oestrogeen maar ook voor het vocht. ookal ik veel kg win met deze kuur. ben ik niet vanplan om weer zon kuur te doen. als ik weer een kuur doe zal het waarschijnlijk iets zijn met test prop tren acate winstrol. dan hoe je geen vocht vast en word je harder okey je hebt wat minder kg maar je ziet er wel het hele jaar goed uit.

en het bang wezen voor gyno is meer omdat je er zo vaak over leest ga je voor je zelf nogal twijfelen heb ik het nou wel of niet.

maar gelukkig dus niet!

Ik heb de gyno's ook niet gekregen door de anabolen ;)
Ik kan makkelijk tot 1500 mg test gebruiken per week zonder gyno te krijgen.
Ik was vroeger dik, daar lag het aan.

Dboll zei:
Is dit een duidelijke verharding, of kan het zijn dat het moeilijk te voelen is??
Ik wil graag precies weten waar ik op moet letten.

Greetzz

Het is niet moeilijk te voelen, als jij bijv een trui aandoet, en de trui glijdt langs je tepels en je voelt dat ze gevoelig zijn..dan weet je dat je nolva moet gebruiken.

Zelfde geld als je onder de douche staat, als je met een washandje of zeep over je tepels gaat, en je denkt hé ik voel wat wat ik normaal niet voel, dan weet je ook dat je nolva moet gebruiken.

Kortom je voelt het aankomen.

Levrone@ zei:
Ik heb de gyno's ook niet gekregen door de anabolen ;)
Ik kan makkelijk tot 1500 mg test gebruiken per week zonder gyno te krijgen.
Ik was vroeger dik, daar lag het aan.

sorry is niet verkeerd bedoeld

he word nog aardig ook van die testeron

ookal heb ik zin om iedereen voor zijn kop te slaan zo goed voel ik me nu
dont **** with me :D

levrone 1500 mg test :eek:

Levrone@ zei:

he levrone,

je hebt er hier 1 goed bang gemaakt man!!! :D :D :D

barman, zodra je echt last krijgt van gyno,s dan weet je het vroeg genoeg.
je voelt een verharding onder je tepel vaak is je tepel en wat er omheen opgezet en lijkt net of je een tiet van een meisje van 11 hebt!
vaak kun je niet op je buik liggen omdat het pijn doet.
meestal gaat het vanzelf over nadat je met de sterk androgene middelen gestopt bent, maar het wil nog weleens zo zijn dat je er last van blijft houden en dat de verharding niet meer weg gaat en het mes erin moet :eek: :eek: .
meestal kun je het al goed onderdrukken door wanneer je er last van krijgt proviron te nemen bijv 3 maal daags 1 tab. wil dit nu na 2 weken bijv. niet werken dan kun je nolvadex nemen, nadeel van nolvadex echter is dat het de werking van de AAS remt dus daarom ben ik er zelf niet z,n voorstander van en los het altijd op met proviron.
het is vaak wel verschillend of dat je er last van krijgt de ene x neem je een testo kuur met bijv 500mg en heb je nergens last van en een andere testo kuur met ook 500mg dan weer wel.
klinkt raar maar zo ervaar ik het weleens.

en mochten je gyno,s echt vrouwelijke vormen aannemen dan kun je je altijd nog in een lekker wijf laten transformeren :D :D :D just kidding

pipo zei:
he levrone,

je hebt er hier 1 goed bang gemaakt man!!! :D :D :D

barman, zodra je echt last krijgt van gyno,s dan weet je het vroeg genoeg.
je voelt een verharding onder je tepel vaak is je tepel en wat er omheen opgezet en lijkt net of je een tiet van een meisje van 11 hebt!
vaak kun je niet op je buik liggen omdat het pijn doet.
meestal gaat het vanzelf over nadat je met de sterk androgene middelen gestopt bent, maar het wil nog weleens zo zijn dat je er last van blijft houden en dat de verharding niet meer weg gaat en het mes erin moet :eek: :eek: .
meestal kun je het al goed onderdrukken door wanneer je er last van krijgt proviron te nemen bijv 3 maal daags 1 tab. wil dit nu na 2 weken bijv. niet werken dan kun je nolvadex nemen, nadeel van nolvadex echter is dat het de werking van de AAS remt dus daarom ben ik er zelf niet z,n voorstander van en los het altijd op met proviron.
het is vaak wel verschillend of dat je er last van krijgt de ene x neem je een testo kuur met bijv 500mg en heb je nergens last van en een andere testo kuur met ook 500mg dan weer wel.
klinkt raar maar zo ervaar ik het weleens.

en mochten je gyno,s echt vrouwelijke vormen aannemen dan kun je je altijd nog in een lekker wijf laten transformeren :D :D :D just kidding

thanx pipo goeie info

Terug
Naar boven