- Waardering
- 134
wie heeft er fotos met iemand die gyno heeft om eerlijk te zijn weet ik helemaal niet hoe het er uit ziet. dus ik weet ook niet echt waar ik op moet letten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom gebruik je geen proviron, dat werkt heel goed tijdens de kuur en dan hoef je ook niet bang te zijn dat je gyno´s krijgt!!BarmaN!! zei:wie heeft er fotos met iemand die gyno heeft om eerlijk te zijn weet ik helemaal niet hoe het er uit ziet. dus ik weet ook niet echt waar ik op moet letten.
!!BarmaN!! zei:wie heeft er fotos met iemand die gyno heeft om eerlijk te zijn weet ik helemaal niet hoe het er uit ziet. dus ik weet ook niet echt waar ik op moet letten.
!!BarmaN!! zei:wie heeft er fotos met iemand die gyno heeft om eerlijk te zijn weet ik helemaal niet hoe het er uit ziet. dus ik weet ook niet echt waar ik op moet letten.
Levrone@ zei:Als je tepels gevoelig beginnen te worden, dan zal je moeten beginnen met een paar dagen nolva te slikken.Je voelt het dus aankomen.
boogie zei:ik heb wel wat foto's van mn gyno, ben er niet zo trots op, maar als je echt wilt zien hoe het er uitziet, wil ik ze wel ff posten.
!!BarmaN!! zei:kheb het effe aan iemand gevraagd die de verstand van heeft die zei dat alles nog goed was. maar het gaat me er gewoon om bevoorbeeld levrone die wist ook wel dat er anti oestogenen bestonden maar bij hem is het ook gebeurt. en ik begin vanaf week 6 met proviron voor anti oestrogeen maar ook voor het vocht. ookal ik veel kg win met deze kuur. ben ik niet vanplan om weer zon kuur te doen. als ik weer een kuur doe zal het waarschijnlijk iets zijn met test prop tren acate winstrol. dan hoe je geen vocht vast en word je harder okey je hebt wat minder kg maar je ziet er wel het hele jaar goed uit.
en het bang wezen voor gyno is meer omdat je er zo vaak over leest ga je voor je zelf nogal twijfelen heb ik het nou wel of niet.
maar gelukkig dus niet!
Dboll zei:Is dit een duidelijke verharding, of kan het zijn dat het moeilijk te voelen is??
Ik wil graag precies weten waar ik op moet letten.
Greetzz
Levrone@ zei:Ik heb de gyno's ook niet gekregen door de anabolen![]()
Ik kan makkelijk tot 1500 mg test gebruiken per week zonder gyno te krijgen.
Ik was vroeger dik, daar lag het aan.

Levrone@ zei:Als je tepels gevoelig beginnen te worden, dan zal je moeten beginnen met een paar dagen nolva te slikken.Je voelt het dus aankomen.
.
just kiddingpipo zei:he levrone,
je hebt er hier 1 goed bang gemaakt man!!!![]()
![]()
![]()
barman, zodra je echt last krijgt van gyno,s dan weet je het vroeg genoeg.
je voelt een verharding onder je tepel vaak is je tepel en wat er omheen opgezet en lijkt net of je een tiet van een meisje van 11 hebt!
vaak kun je niet op je buik liggen omdat het pijn doet.
meestal gaat het vanzelf over nadat je met de sterk androgene middelen gestopt bent, maar het wil nog weleens zo zijn dat je er last van blijft houden en dat de verharding niet meer weg gaat en het mes erin moet![]()
.
meestal kun je het al goed onderdrukken door wanneer je er last van krijgt proviron te nemen bijv 3 maal daags 1 tab. wil dit nu na 2 weken bijv. niet werken dan kun je nolvadex nemen, nadeel van nolvadex echter is dat het de werking van de AAS remt dus daarom ben ik er zelf niet z,n voorstander van en los het altijd op met proviron.
het is vaak wel verschillend of dat je er last van krijgt de ene x neem je een testo kuur met bijv 500mg en heb je nergens last van en een andere testo kuur met ook 500mg dan weer wel.
klinkt raar maar zo ervaar ik het weleens.
en mochten je gyno,s echt vrouwelijke vormen aannemen dan kun je je altijd nog in een lekker wijf laten transformeren![]()
![]()
just kidding