kben der niet trots op (en het is dus ook geen gyno door AS ofzo) maar ik heb het ook
www.picturetrail.com/pascalletjuh
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!!BarmaN!! zei:zouden produckten zoals armidex hier niet helpen? armidex zou toch de gyno compleet weer kunnen genezen? of is dat alleen bij gyno veroorzaak door as?
pascalletjuhh zei:kben der niet trots op (en het is dus ook geen gyno door AS ofzo) maar ik heb het ook
dream warrior zei:als de gyno er al een tijdje zit helpt alleen een operatie nog,heb je het nog maar pas dan heb je nolva,proviron....

!!BarmaN!! zei:gyno wat je in de jeugd krijgt gaat vanzelf weer over toch? heb tenminste van meerdere mensen gehoord

BBwannabe zei:Ik had ook gyno rond mijn 14e, ging na een tijdje wel over. Het voelt aan als een verharding onder de tepel, en het doet verrekte pijn.
pascalletjuhh zei:nee ik heb het al zo'n 2 jaar ofzo of miss wel langer![]()
!!BarmaN!! zei:gyno wat je in de jeugd krijgt gaat vanzelf weer over toch? heb tenminste van meerdere mensen gehoord
pipo zei:meestal gaat het vanzelf over nadat je met de sterk androgene middelen gestopt bent, maar het wil nog weleens zo zijn dat je er last van blijft houden en dat de verharding niet meer weg gaat en het mes erin moet![]()
.
karperblues zei:lichte gyno trekt vanzelf weg...dit is alleen als je de gevoeligheid voelt komen en verder niks.Als je de schijf voelt en er dus merlkklieren zijn gaan groeien (weefsel) trekt het nooit mweer weg
.marcos zei:Stel: je hebt net een kuur achter de rug, bent bezig met nakuur nolva. maar je merkt op dat er toch lichte gyno is op getreden tijdens de kuur. Kan deze gyno dus dan makkelijker wegtrekken?
Hoeveel maanden duurt het voor die gyno dan zou wegtrekken?
Is niet met mij het geval, hoor.