Fitness Seller

gyno?

• Topic Starter Topic Starter
zouden produckten zoals armidex hier niet helpen? armidex zou toch de gyno compleet weer kunnen genezen? of is dat alleen bij gyno veroorzaak door as?

!!BarmaN!! zei:
zouden produckten zoals armidex hier niet helpen? armidex zou toch de gyno compleet weer kunnen genezen? of is dat alleen bij gyno veroorzaak door as?

als de gyno er al een tijdje zit helpt alleen een operatie nog,heb je het nog maar pas dan heb je nolva,proviron....

14 en aan de as dat zou wel heel extreem wezen maar tegenwoordig weet je het maar nooit. een kameraad van mij had al op zijn 15 de gebruikt maar toen kende ik hem nog niet. wat een gek. maar hij is toen gestopt omdat zijn begleider hem inelkaar zou trappen als hij niet zou stoppen(begleider is overtuigd naturel)

gyno wat je in de jeugd krijgt gaat vanzelf weer over toch? heb tenminste van meerdere mensen gehoord

jah dat snap ik...

Ik had ook gyno rond mijn 14e, ging na een tijdje wel over. Het voelt aan als een verharding onder de tepel, en het doet verrekte pijn.

BBwannabe zei:
Ik had ook gyno rond mijn 14e, ging na een tijdje wel over. Het voelt aan als een verharding onder de tepel, en het doet verrekte pijn.

dat bij mij niet...ze zijn alleen dik zeg maar ik lijk net een wijf zo man! maar ze zijn wel ook soms gevoelig ja

!!BarmaN!! zei:
gyno wat je in de jeugd krijgt gaat vanzelf weer over toch? heb tenminste van meerdere mensen gehoord

bij een klein percentage trekt het weg,bij de meeste blijft het en moet het verwijderd worden,je ziet ook de meeste die hier op het forum gyno hebben
is allemaal uit de pubertijd

pipo zei:
meestal gaat het vanzelf over nadat je met de sterk androgene middelen gestopt bent, maar het wil nog weleens zo zijn dat je er last van blijft houden en dat de verharding niet meer weg gaat en het mes erin moet :eek: :eek: .

Als de gyno vanzelf weg gaat na een kuur, na hoeveel tijd is dit dan ongeveer?

lichte gyno trekt vanzelf weg...dit is alleen als je de gevoeligheid voelt komen en verder niks.Als je de schijf voelt en er dus merlkklieren zijn gaan groeien (weefsel) trekt het nooit mweer weg

karperblues zei:
lichte gyno trekt vanzelf weg...dit is alleen als je de gevoeligheid voelt komen en verder niks.Als je de schijf voelt en er dus merlkklieren zijn gaan groeien (weefsel) trekt het nooit mweer weg

karperbleus,

daar ben ik het niet geheel mee eens wat je schrijft.
ook als er een kleine schijf zit wil hij nog best wel vaak weggaan hoor!
ik heb zelf enkele maken flinke schijven gehad de grote van een voormalige rijksdaalder ongeveer en na een aantal maanden na stoppen was hij weg.
ik wil natuurlijk niet zeggen dat die vlieger altijd op gaat, maar ik vind dat men hier de mensen niet TE bang moet maken ivm de gyno,s.
wat ik uit ervaring weet bij vrienden is dat je bij heptylate meer last van gyno,s kunt krijgen! of deze gevallen waren allen toeval of... in ieder geval zijn 4 vrienden/trainingmaatjes onder het mes gegaan na heptylate.
bij 1 hebben ze het niet mooi gedaan en zit er een deuk in zijn borst onder de tepel en er is daar denk ik teveel weefsel weggehaald :D :D :D .

okeej dan staat dat weer haaks op de theorie. Zo zie je maar dat t lichaam een bijzonder mechanisme is en dat bewezen theorien voor sommigen gewoon nniet opgaan. Tword in de medische wetenschappen namelijk gewoon zo geleerd dat gyno niet wegtrekt als er weefsel egevormd is. T kan wel misschien zijn dat er tussen weefselgroei en egveoligheid nog iets zit van opzwelling van de melklieren. Misschjien was dit bij jou het geval en kan een zwelling wel wegtrekken. Maar weefsel dat gevwomd is kan niet vanzelf meer wegtrekken.

Stel: je hebt net een kuur achter de rug, bent bezig met nakuur nolva. maar je merkt op dat er toch lichte gyno is op getreden tijdens de kuur. Kan deze gyno dus dan makkelijker wegtrekken?

Hoeveel maanden duurt het voor die gyno dan zou wegtrekken?

Is niet met mij het geval, hoor.

marcos zei:
Stel: je hebt net een kuur achter de rug, bent bezig met nakuur nolva. maar je merkt op dat er toch lichte gyno is op getreden tijdens de kuur. Kan deze gyno dus dan makkelijker wegtrekken?

Hoeveel maanden duurt het voor die gyno dan zou wegtrekken?

Is niet met mij het geval, hoor.

gyno merk je ECHT wel tijdens je kuur!!
je nippels doen dan z,n pijn dat je dat echt wel merkt hoor!
mochten ze zich pas aan het eind openbaren dan willen ze door de nolva wel weg gaan vaak hoor, maar ja als je echte mega nippels heb dan vindt ik dat je dat echt eerder had moeten zien/voelen.
dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je er pas laat achterkomt dat kan in mijn ogen niet omdat gyno,s ****ing gevoelig zijn.
je weet pas wat echte opkomende gyno,s zijn als je ze een x gehad hebt :D :D :D

p.s. is kicken voor een kinky fotoshoot :p

Terug
Naar boven