XXL Nutrition

gyno

AAJ

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik zit te denken aan een kuur met test enanthaat en boldenone maar ben er nog niet over uit wat ik tegen de gyno ga nemen, heb er bij mn vorige kuur last van gehad en hier een kleine borstvorming aan over gehouden, ik zat te denken aan nolvadex maar las dat dit ook juist borstvorming kan veroorzaken.
na veel zitten lezen ben iik van mening dat ik het beste proviron kan nemen maar ik twijfel nog, kan iemand mij raad geven?

• Topic Starter Topic Starter
ik ga wel nakuren met clomid :D

zat er ook aan te denken om de laatste weken van de kuur winstrol tabs er bij te doen maar ben hier nog niet zeker van

Als je aanleg hebt voor gyno zou ik goed nadenken welke middelen je wel kan nemen. Probeer voor de middelen te gaan die weinig omzetten...als je toch besluit voor bvb enanthate te gaan zou je in ieder geval een combinatie van nolvadex en proviron moeten gebruiken...of anders arimidex, anastrazole, maar deze middelen hebben allemaal een negatieve impact op je cholesterol spiegel...
Misschien is trenbolone iets voor je..of primo, deca etc..?

Grt. en succes!

D.W.

nolvadex borstvorming veroorzaken? Gaat het juist tegen. Je zal wel HCG bedoelen.

TylW zei:
nolvadex borstvorming veroorzaken? Gaat het juist tegen. Je zal wel HCG bedoelen.

er staat : nolvadex kan in de lever gaan werken als een oestrogeen(gynaecomastie) borstvorming, dus let er mee op.

???

dutch windmill zei:
Als je aanleg hebt voor gyno zou ik goed nadenken welke middelen je wel kan nemen. Probeer voor de middelen te gaan die weinig omzetten...als je toch besluit voor bvb enanthate te gaan zou je in ieder geval een combinatie van nolvadex en proviron moeten gebruiken...of anders arimidex, anastrazole, maar deze middelen hebben allemaal een negatieve impact op je cholesterol spiegel...
Misschien is trenbolone iets voor je..of primo, deca etc..?

Grt. en succes!

D.W.

ik snap het niet meer, ik wou een kuur doen met testo en deca maar de deca werd me afgeraden vanwege gyno, kon beter boldenone nemen en nu raad jij me deca weer aan ??? ??? ???

wat zou nou een goeie kuur zijn (als je aanleg hebt voor gyno) het word mn 3e kuur.

stats : 26 jaar, 4 jaar trainen, goeie voeding(ben kok) 93 kilo, waarvan mischien beetje te veel vet maar ga nog niet meten dat komt volgende zomer. en train 3a4 keer in de week.

ik wil niet vaker dan 1 keer in de 5 dagen injecteren.(liever nog minder)

:thumb:

AAJ zei:
er staat : nolvadex kan in de lever gaan werken als een oestrogeen(gynaecomastie) borstvorming, dus let er mee op.

???
Is fout

Het verlaagt wel het slechte cholesterol in de lever (nolvadex werkt ook daar als zwakke estrogeen) wat een goede zaak is.

Doordat het aan de receptors hecht van bijv borstklieren zijn die bezet en kan "sterk genoeg" oestrogeen daar voor geen gyno/borstvorming zorgen.

Is dus wel degelijk een effectief middel tegen gyno.

proviron

Ik ga in november ook beginnen met test enanthaat en boldenone. Persoonlijk neem ik proviron de gehele kuur op 50 mg. Proviron heeft ook een voordeel dat het de test enanthaat beter laat werken. Als nakuur doe ik meestal clomid en/of nolvadex. O ja, niet vergeten HCG 500IU op zaterdag en zondag vanaf week 4 tot einde kuur!! Ik hoop dat je hier iets mee kan. ???

he jizzmaster hoe gaat jou kuur er uitzien en hoe lang?

en waarom eigenlijk hcg( heb me hier nog niet echt in verdiept ga dat zeker ff doen
)

En wat is nu beter als je gevoelig bent voor gyno, deca of boldone? Ik dacht dat je met boldone wat meer vocht vashield en deca dus beter is, maar ik kan het verkeerd hebben hoor ???

proviron biedt trouwens geen 100% waterdichte beveiliging tegen gyno

Altijd nolvadex/clomid/arimidex bij de hand houden voor in geval dat...

Chief zei:
En wat is nu beter als je gevoelig bent voor gyno, deca of boldone? Ik dacht dat je met boldone wat meer vocht vashield en deca dus beter is, maar ik kan het verkeerd hebben hoor ???
het is juist omgekeerd

dit wordt mn kuur ;

week 1 en 2 250 mg test enanthaat
200 mg boldenone
week 3 t/m6 250 mg test
300 mg boldenone
week 7 en 8 250 mg test
200 mg boldenone

de gehele kuur 25 mg proviron per dag
de 3e week start ik met 20 mg nolvadex per dag

week 9 begin ik met de clomid de eerste 5 dagen 2 tabs dan 10 dagen 1 tabs.

zit te twijfelen of ik week 4 en 5 500 mg test moet nemen of niet maar denk dat ik dat maar ff moet afwachten hoe het aan slaat.

ik wil beginnen in oktober.

hoe lijkt dit ??? sta open voor op enn aan merkingen

op en afbouwen = zinloos . kies je dosis en houd die aan voor de hele kuur. Mogelijk met een fronload als je in begin snel wil opstarten. Verder wel ok kuur.
1-2 test 500mg/wk
1-8 bold 300mg/wk
3-8 test 250mg/wk
1-10 provi
11-13 nakuur

-Nakuur pas beginnen als de injects zijn uitgewerkt (2 weken na laatste inject).
-nolvadex pas gebruiken als je jeuk aan tepels krijgt!

Ik vind 8 weken te kort voor boldenone, die begint pas vrij laat te werken.
Dus ik zou hem zoiezo voor 10 weken nemen of frontloaden.
Ik heb zelf niet al teveel gemerk met 400 mg voor 10 weken.

zou zelf ook 10 weken doen, maar met frontload is het wel al beter.

òke dan wordt het 10 weken, zat er al wat over te twijfelen maar hou niet zo van die lange kuren.

is 25 mg proviron wel genoeg?

bedankt voor de adviesen :thumbup:

oke nog 1 vraag ( sorry maar blijf maar door vragen)

is het mischien een idee om er dianabol bij te gaan nemen ???

AAJ zei:
oke nog 1 vraag ( sorry maar blijf maar door vragen)

is het mischien een idee om er dianabol bij te gaan nemen ???

licht een beetje aan je kur ervaring tot nu toe, het zou wel je kur een snellere start geven aangezien je met trage esters begint. Frontload maakt niets uit het begint pas na een paar weken te werken of je nu 250 of 5000 mg neemt. Verder raad ik je aan om gewoon preventief met proviron te beginnen 25 mg per dag. Merk je dat je toch last krijgt gelijk naar 50 per dag en je kan eventueel wat arimidex achter de hand houden voor als de gyno toch doorzet

Terug
Naar boven