Fitness Seller

gyno

• Topic Starter Topic Starter
hoeveel weken moet ik dan dianabol nemen? zou de eerst 3 weken genoeg zijn ?
heb namelijk nog wat liggen.

25 mg per dag

d-bol

Die vraag van dianabol vind ik ook interessant en wil daar graag een antwoord op zien. Voordat die test/boldenone begint te werken ben je drie weken verder, en als je de eerste drie weken die dianabol bijneemt dan worden je bloedwaardes sneller stabiel of heb ik het bij het verkeerde eind. Zelf neem ik 50 mg Proviron per dag bij deze stack.

AAJ zei:
hoeveel weken moet ik dan dianabol nemen? zou de eerst 3 weken genoeg zijn ?
heb namelijk nog wat liggen.

25 mg per dag

Zou op zich al voldoende kunnen zijn dan heb je in ieder geval een aardige overbrugging tot de targe esters gaan werken

Jizzmaster zei:
Die vraag van dianabol vind ik ook interessant en wil daar graag een antwoord op zien. Voordat die test/boldenone begint te werken ben je drie weken verder, en als je de eerste drie weken die dianabol bijneemt dan worden je bloedwaardes sneller stabiel of heb ik het bij het verkeerde eind. Zelf neem ik 50 mg Proviron per dag bij deze stack.

Denk wel na bij het nemen van proviron dat het ook de werking van de as enigszins kan remmen, neem het niet als het niet nodig is en neem dan niet meer dan nodig is.

"Frontload maakt niets uit het begint pas na een paar weken te werken"

Ahum....blijkbaar nog geen grafieken gezien die aantonen dat een frontload betere bloedspiegels geeft in de beginweken.

TylW zei:
"Frontload maakt niets uit het begint pas na een paar weken te werken"

Ahum....blijkbaar nog geen grafieken gezien die aantonen dat een frontload betere bloedspiegels geeft in de beginweken.

jep en ook een minder goede reactie op de betreffende midellen gedurende de rest van de kuur. Nog maals ik vind het hele frontload principe onzin. Kan trouwens verder ook niemand van de gevorderden in mijn omgeving die het wel wat vinden

Chemical zei:
jep en ook een minder goede reactie op de betreffende midellen gedurende de rest van de kuur. Nog maals ik vind het hele frontload principe onzin. Kan trouwens verder ook niemand van de gevorderden in mijn omgeving die het wel wat vinden
Minder goede reactie? Omdat het in begin een stabielere afgifte heeft? Daarna is de bloedspiegel even hoog dus er veranderd niets alleen start je kuur dus sneller op.

Hier 2 grafieken die gemaakt zijn dmv medische data.
Zonder frontload:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met frontload:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het gaat er niet om dat je in begin een "stoot" krijgt, maar juist dat je begint met een vlakke spiegel en dus je eigen test niet plat legt zonder wat te merken.

ps: door op deze manier te kuren kan je ook meteen die rotzooi van een d-bol weggooien, je kuur begint dan namelijk direct dus geen "kick off" nodig.
Ik ken persoonlijk ook iemand die er zeer tevreden over was.

ik denk dat ik het toch maar bij de frondload houd en de dianabol laat liggen.

maar nu zie ik net in een paar schemas dat er regelmatig winstrol tegen het einde van de kuur wordt genomen is dat om een drogere spiermassa te behouden en hoe zou ik het in mijn kuur moeten nemen de laatste 2 weken bv? net voor de clomid
of kan ik het beter laten liggen

AAJ zei:
ik denk dat ik het toch maar bij de frondload houd en de dianabol laat liggen.

maar nu zie ik net in een paar schemas dat er regelmatig winstrol tegen het einde van de kuur wordt genomen is dat om een drogere spiermassa te behouden en hoe zou ik het in mijn kuur moeten nemen de laatste 2 weken bv? net voor de clomid
of kan ik het beter laten liggen

alhoewel ik denk dat je een verkeerde keuze maakt toch succes kerel. winstrol kun jet beste de laatste 5 weken van een kur nemen om zo je nieuw gewonnen spiermassa wat harder te krijgen. 3 x 50 mg per week is voldoende

Ach een andere mening kan geen kwaad. Persoonlijk zie ik geen nut in d-bol of anadrol oid om je kuur op te starten. Het blaast je op, je wordt even sterker, daarna verlies je alles terug en dat was het dan. Ik geloof best dat chemical beter gaat op wat hij zelf zegt, iedereen reageerd toch anders op een bepaalde dosis of product. Als je een heel goede genetische aanleg hebt dan kan je idd op lage dosseringen/minder effectieve producten heel goed vooruit gaan (kijk naar Lee Priest die minder zwaar kuurt dan sommigen amateurs). Wat ik aan raad geef hier is voor de minder getalenteerde mensen met minder aanleg en dat gaat meestal gepaard met een minder goede reactie op steroiden.
Uiteindelijk moet je zelf uitmaken waar je goed op gaat, wij kunnen je enkel tips geven om zo weinig mogelijk fouten te maken in je zoektocht naar jouw ideale kuur. Mijn mening ken je verder AAJ.

he jongens bedankt het is me allemaal duidelijk, ik zal jullie op de hoogte houden van mn kuur en nu maar hopen dat ik de goeie beslissingen neem voor mn kuur. :lifter:

;)

Terug
Naar boven