AAJ
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AAJ zei:hoeveel weken moet ik dan dianabol nemen? zou de eerst 3 weken genoeg zijn ?
heb namelijk nog wat liggen.
25 mg per dag
Jizzmaster zei:Die vraag van dianabol vind ik ook interessant en wil daar graag een antwoord op zien. Voordat die test/boldenone begint te werken ben je drie weken verder, en als je de eerste drie weken die dianabol bijneemt dan worden je bloedwaardes sneller stabiel of heb ik het bij het verkeerde eind. Zelf neem ik 50 mg Proviron per dag bij deze stack.
TylW zei:"Frontload maakt niets uit het begint pas na een paar weken te werken"
Ahum....blijkbaar nog geen grafieken gezien die aantonen dat een frontload betere bloedspiegels geeft in de beginweken.
Minder goede reactie? Omdat het in begin een stabielere afgifte heeft? Daarna is de bloedspiegel even hoog dus er veranderd niets alleen start je kuur dus sneller op.Chemical zei:jep en ook een minder goede reactie op de betreffende midellen gedurende de rest van de kuur. Nog maals ik vind het hele frontload principe onzin. Kan trouwens verder ook niemand van de gevorderden in mijn omgeving die het wel wat vinden
AAJ zei:ik denk dat ik het toch maar bij de frondload houd en de dianabol laat liggen.
maar nu zie ik net in een paar schemas dat er regelmatig winstrol tegen het einde van de kuur wordt genomen is dat om een drogere spiermassa te behouden en hoe zou ik het in mijn kuur moeten nemen de laatste 2 weken bv? net voor de clomid
of kan ik het beter laten liggen