Is het mogelijk dat je gyno hebt zonder ooit steroiden te hebben gebruikt? En indien ja, kun je dit met nolva, clomid of proviron tegengaan of verwijderen?
Alvast bedankt voor een antwoord(en)
Alvast bedankt voor een antwoord(en)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vriesema zei:Hoi,
Ik heb ernaar gekeken en ik heb achter 1 van mijn tepels een heel klein soort kliertje. Moet wel zeggen dat ik in de laatste 13 maanden zo'n 12 kilo ben aangekomen. Dat kwam doordat ik na 7,5 jaar trainen een half jaar ernstig ziek ben geweest. Hierdoor ben ik enorm aangekomen. Nu ik weer zo,n 9 maanden mijn trainingen heb hervat ben ik een stuk groter dan eerst. Al is het niet meer zo strak als dat het geweest is. Ben nu bezig met droog trainen en hoop hiermee weer strakker te worden. Alhoewel mijn borsten (en de rest van mijn lichaam)al een stuk droger worden blijft het rond mijn tepel iets zacht aanvoelen. Dit heb ik dan weer niet als het koud is. Dan voelt het weer als weleer.
Hoop dat jullie hier iets mee kunnen.
Groeten
ccnp zei:Joh maak je niet zo druk, als je niet gebruikt heb, dan lijkt mij het stug dat je last van gyno hebt.
dutch windmill zei:Hi bro, niet alleen AS gebruikers hebben last van gyno..kan ook gewoon een hormonale verstoring zijn..
Vriesema..ga gewoon even langs je huisarts..die kan je vast wel helpen..
Grt. D.W.

NIET als je niet kuurt. Als je je er zorgen over maakt, ga dan gewoon naar je huisarts.vriesema zei:Hoi,
Is het nu wel of niet verstandig om clomid/proviron of nolva te gaan gebruiken?
Black Knight zei:Is idd goed mogelijk.
Hier wordt gyno weggehaald bij een 15-jarige jongen...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het ligt er dus maar net aan hoe groot je gyno is. Als je echt zo'n grote hebt zal opereren de enige optie zijn...

ook van de puberteit overgehouden. Het is geen gyno alleen wat vocht en vet die zich rondom mijn tepels bevindt. Als het koud is dan zie je het niet maar met strakke t-shirts vind ik het vrij vervelend. Vooral wit moet ik vermijden. Terwijl ik op zo'n 8 a 9% zit. Ik heb wel eens gelezen dat een combi nolva en femara het vet en vochtophoping rond en achter de tepel doet verminderen. Zou ik deze combi zonder risico's van mn gezondheid kunnen proberen?hey gozer , op AR zijn ookpaar van die gaste die bewere dat femera daartegen helpt...missch zou je anders ook gewoon nolva kunnen proberen...soms heb ik tijdens of vlak na de kuur ook in eens last van mn tepels maar na 1 week op nolva zijn ze weer helemaal de oude....met last bedoel ik trouwens dat die klier wat groter aan het wordne is ...kan volgens mij niet veel kwaad om te proberen...groeteSmoothmold zei:ik heb ook last van puffy nipplesook van de puberteit overgehouden. Het is geen gyno alleen wat vocht en vet die zich rondom mijn tepels bevindt. Als het koud is dan zie je het niet maar met strakke t-shirts vind ik het vrij vervelend. Vooral wit moet ik vermijden. Terwijl ik op zo'n 8 a 9% zit. Ik heb wel eens gelezen dat een combi nolva en femara het vet en vochtophoping rond en achter de tepel doet verminderen. Zou ik deze combi zonder risico's van mn gezondheid kunnen proberen?
Black Knight zei:Is idd goed mogelijk.
Hier wordt gyno weggehaald bij een 15-jarige jongen...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het ligt er dus maar net aan hoe groot je gyno is. Als je echt zo'n grote hebt zal opereren de enige optie zijn...
vriesema zei:Hoi
Ik vroeg me af of iemand al nolva, femara, clomid of proviron heeft gebruikt tegen puffy tepels?
Ik hoor graag van jullie