Fitness Seller

Gyno

poopfeast420

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
67kg
Vetpercentage
15%
Dag allemaal,

Ik wil dus een borstverkleining voor mijn gyno.
Maar hoe moet ik dat aanpakken?
moet ik eerst naar een huisarts? zo ja moet je altijd eerst een afspraak maken bij de huisarts?
of moet ik ergens anders heen?

Eerst huisarts inderdaad. Als je het slim aanpakt krijg je zo een doorverwijzing. (zeg dat het je zelfbeeld negatief aantast, je er depressief van wordt, je niet zonder shirt bij het water durft te zitten etc.)

worden ze normaal/puntig als je ze streelt met ijsklontjes? bij mij wel

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
worden ze normaal/puntig als je ze streelt met ijsklontjes? bij mij wel

notsureifsrs

Maar ifsrs, ik raak mijn tepels bijna nooit aan, helemaal niet met ijsklontjes haha.
Ze worden waarschijnlijk gewoon hard.

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 13:35 ----------

Eerst huisarts inderdaad. Als je het slim aanpakt krijg je zo een doorverwijzing. (zeg dat het je zelfbeeld negatief aantast, je er depressief van wordt, je niet zonder shirt bij het water durft te zitten etc.)

Als je belt voor een afspraak met de huisarts moet je dan ook vertellen waarom je een afspraak wil?

Pijn is belangrijkste, en hinder tijdens werk. Zeg dat je witgoed bezorgt, en dat het pijn doet als er iets op je borst leunt.

Srs

notsureifsrs

Maar ifsrs, ik raak mijn tepels bijna nooit aan, helemaal niet met ijsklontjes haha.
Ze worden waarschijnlijk gewoon hard.

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 13:35 ----------

Als je belt voor een afspraak met de huisarts moet je dan ook vertellen waarom je een afspraak wil?

Als jij dat niet wilt hoeft dat niet. Je kunt de assistente gewoon zeggen dat het iets erg persoonlijks is en je dit alleen met jouw dokter wenst te bespreken.

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 15:44 ----------

Pijn is belangrijkste, en hinder tijdens werk. Zeg dat je witgoed bezorgt, en dat het pijn doet als er iets op je borst leunt.

Srs

Psychisch aspect weegt imo net zo zwaar. Als mijn dokter dat niet genoeg zou vinden dan zou ik op zoek gaan naar een andere arts.

Als jij dat niet wilt hoeft dat niet. Je kunt de assistente gewoon zeggen dat het iets erg persoonlijks is en je dit alleen met jouw dokter wenst te bespreken.

Psychisch aspect weegt imo net zo zwaar. Als mijn dokter dat niet genoeg zou vinden dan zou ik op zoek gaan naar een andere arts.

Thx. Ik ga deze week nog een afspraak maken met m'n huisarts.

Is afgeschaft.

Van wie ben je eigenlijk een kloontje? Een "naturel" die niet wilt toegeven dat hij gebruikt of gewoon beschaamd? :o

Als dat dat is wat zo hard als een golfbal kan zijn, nee.
Het is allemaal gewoon zacht.

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 14:54 ----------

lol
Ik ben puur natty
voel je een soort schijf achter je tepel een andere harde knobbel behalve je tepel?

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 16:55 ----------

Van wie ben je eigenlijk een kloontje? Een "naturel" die niet wilt toegeven dat hij gebruikt of gewoon beschaamd? :o
Ik heb zelf ook gyno sinds mijn 12de.

Ik heb het sinds mijn 13e zo een beetje is nooit weggegaan. Schaam me er wel voor soms doet het ook pijn en is het opgezet.

Sowieso niet waar bro, echt de grootste lulkoek. Dus als je een dokter hebt die je dat wijsmaakt, zou ik maar een ander gaan zoeken ;)

Als jij er depressief van wordt dat het je dagelijkse leven zwaar beïnvloed in de negatieve zin, dan is een dokter verplicht om er actie op te ondernemen. Stel jij springt over 2 weken van de flat omdat je dokter je niet wilt helpen/doorverwijzen, zoiets valt niet te verkopen.

Sowieso niet waar bro, echt de grootste lulkoek. Dus als je een dokter hebt die je dat wijsmaakt, zou ik maar een ander gaan zoeken ;)

Als jij er depressief van wordt dat het je dagelijkse leven zwaar beïnvloed in de negatieve zin, dan is een dokter verplicht om er actie op te ondernemen. Stel jij springt over 2 weken van de flat omdat je dokter je niet wilt helpen/doorverwijzen, zoiets valt niet te verkopen.

Ik krijg niks vergoed iig.
Ik lulde dat ik pijn had terwijl ik niet daadwerkelijk een klier heb zitten , zij merkten dus dat het een cosmetische behandeling zou moeten worden (wat het dus is) en dus niet vergoed zal worden odmat het je functioneren niet beïnvloed.

Ik ben het met je eens hoor , maar dit zijn de feiten die zij tegen mij gebruiken.

EDIT: hij wou me wel door verwijzen , maar zonder vergoeding.

Ik krijg niks vergoed iig.
Ik lulde dat ik pijn had terwijl ik niet daadwerkelijk een klier heb zitten , zij merkten dus dat het een cosmetische behandeling zou moeten worden (wat het dus is) en dus niet vergoed zal worden odmat het je functioneren niet beïnvloed.

Ik ben het met je eens hoor , maar dit zijn de feiten die zij tegen mij gebruiken.

EDIT: hij wou me wel door verwijzen , maar zonder vergoeding.

Eerder kwestie van niet slim genoeg spelen bro. En switchen van zorgverzekeraar wil ook nog weleens helpen. De goedkopere zoals ZEKUR etc. die doen inderdaad een pak moeilijk bij alles wat ze moeten vergoeden. De grotere en betere zoals CZ etc. doen daar al een stuk minder moeilijk over. Okay je betaald een paar euri per maand meer misschien.

Zou ik hem misschien kunnen overtuigen dat ik al 5 jaar niet bij een strand of zwembad ben geweest, en dat ik geen relatie aandurf omdat ik me er zo voor schaam?

Zou ik hem misschien kunnen overtuigen dat ik al 5 jaar niet bij een strand of zwembad ben geweest, en dat ik geen relatie aandurf omdat ik me er zo voor schaam?

Speel gewoon allebei de kaarten ;) En fysiek veel pijn/last ervan én psychisch heb je er zwaar onder te lijden in je dagelijkse leven en laat je er dingen voor links liggen.

Terug
Naar boven