Fitness Seller

Gyno

Eerder kwestie van niet slim genoeg spelen bro. En switchen van zorgverzekeraar wil ook nog weleens helpen. De goedkopere zoals ZEKUR etc. die doen inderdaad een pak moeilijk bij alles wat ze moeten vergoeden. De grotere en betere zoals CZ etc. doen daar al een stuk minder moeilijk over. Okay je betaald een paar euri per maand meer misschien.

Nouja wat is niet slim als ik weet dat als ik het niet mooi vindt het niet vergoed zal worden.
Bekijk de voorwaardes van de meeste verzekeraars maart , meestal een duidelijk klier wat aanwezig moet zijn , met hindering van werkzaamheden.

• Topic Starter Topic Starter
Speel gewoon allebei de kaarten ;) En fysiek veel pijn/last ervan én psychisch heb je er zwaar onder te lijden in je dagelijkse leven en laat je er dingen voor links liggen.

Wat zou ik kunnen zeggen over fysieke pijn? Ik heb geen idee wat voor iets je zou kunnen hebben. Misschien 'smorgens is het gevoelig en doet het pijn?

notsureifsrs

Maar ifsrs, ik raak mijn tepels bijna nooit aan, helemaal niet met ijsklontjes haha.
Ze worden waarschijnlijk gewoon hard.

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 13:35 ----------

Als je belt voor een afspraak met de huisarts moet je dan ook vertellen waarom je een afspraak wil?

Zeggen dat je je tepels nooit aanraakt is als zeggen dat je je nog nooit hebt afgetrokken. Een normaal persoon met een gezond verstand streelt zijn tepels iedere dag.

Pijn is een vereiste

Je moet gewoon meteen zeggen dat je er pijn van hebt. Toen ik zij dat ik er last van had en dat ik me ervoor schaamde ging de dokter zeggen dat het wel meeviel en dat als ik er last van had of erger werd ik terug moest komen.

Heb zelf ook wat gyno in normale toestand maar hou persoonlijk wel van m'n vrouwelijke tepels, zou ze voor geen geld ter wereld willen missen.

Laatst bewerkt:
Update: morgen afspraak met de huisarts

Terug
Naar boven