MuscleMeat

Gyno

Waardering
0
Beste bb leden,

Ik begin last te krijgen van gyno en nu vraag ik me af wat de beste oplossing is om er van af te komen. Ik gebruik nu 10 weken lang:

week 1 tm 10: 4ml promobolan pw
week 1 tm 10: 1ML test pw

Vanaf week 4 begon de gyno op te komen en nu onderdruk ik het wel met 20 mg per dag nolvadex, maar wil er toch zsm van af komen. Ik heb nog 2 weken te gaan voor deze kuur en daarna was ik van plan om 10 weken lang 1 ml test te gebruiken pw.
Is dit nou verstandig of zal ik eerst stoppen en met de nakuur beginnen om vervolgens na het nakuur weer te beginnen en dat ik arimidex of letro mee laat draaien.

Ik zie graag jullie adviezen tegemoed.

Beste om er vanaf te komen is compleet stoppen met test en letro erin voor 3-4 weken.
Je voelt je zelf dan gruwelijk drepri en alles behalve vrolijk maar het werkt perfect.

Ik zou stoppen met de test, houd die overige 10ml voor een volgende kuur. Ik zou je nakuur starten met nolva op 40mg/dag, als je gyno niet kleiner wordt door de Nolvadex zou ik naar Femara (letro) grijpen. Heb hier zelf nog geen ervaring mee gehad maar rondom mij is de gyno zo al opgelost geraakt. Eigenlijk had je veel eerder moeten ingrijpen.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, maar je wilt toch knallen. Is het geen optie om test voor 10 weken te doen en daarnaast femara mee laten lopen?

Zo niet, hoeveel mg moet ik femara gebruiken tijdens de nakuur?

Klopt, maar je wilt toch knallen. Is het geen optie om test voor 10 weken te doen en daarnaast femara mee laten lopen?

Zo niet, hoeveel mg moet ik femara gebruiken tijdens de nakuur?

250mg test gaat niet veel meer doen buiten je huidige shape min of meer te behouden, is eerder uitstel :-) ik zou het niet doen tenzij je je shape nog voor 10 weken wil behouden. Daar ga ik je geen antwoord op kunnen geven aangezien ik nog nooit gyno heb gehad, best eens opzoeken dan

Test E halveren en gebruik je HCG? Zo ja, eruit laten. Mast had je kunnen toevoegen maar heeft nu weinig waarde meer voor 2 wk. En waarom 10 weken op 0,5ml Test E hierna? Is dat je cruise...?

No offense, maar je snapt er niks van.

Waarom zou je na een 10 weken kuur nog 10 weken ~250mg Test-E zetten om vervolgens off te gaan?
Dat is onderdrukken voor bijna niks met een veel moeilijker herstel en amper gains.

Ga nu lekker off, pak je nakuur en ga je inlezen voor je weer eens denkt aan kuren.

Letro is erg efficiënt

volgende keer echte primo gebruiken en test meerdere keren per week prikken als je echt zo gevoelig bent voor gyno.

Terug
Naar boven