MuscleMeat

gyno?

builder

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
dag mensen,

ik heb nu al een paar week last van m,n rechtertepel.
iedere keer steken en als ik er op druk zit er een hard knopje onder.
waarschijnlijk gyno.
nu is dit tijdens mn vakantie in spanje begonnen en had natuurlijk geen nolva bij de hand.
ik ben niet net uit een kuur want de laatste kuur die ik eindigde was eind mei.
dus daar kan t niet aan liggen.
kan ik hier t beste nolvadex voor nemen? want dat heb ik nog liggen.

alvast bedankt

Kan geen kwaad, 1e week 40mg
2e en 3e week 30mg

Succes

ff vraag van deze kant.
Wat is gyno?

mmmm..klaas zat net te eten..:D

jezus...

dat ziet er echt extreem vies uit, bah!

wat klaas laat zien is wel heel extreem maar meestal kun je het zien aan de punttietjes...

• Topic Starter Topic Starter
gelukkig heb ik het niet zo erg.
maar ik ben begonnen met de nolva die ik nog had en nu maar hopen dat deze dagen wat weg gaat trekken :(

gewoon beginnen met de nolva en als het goed is trekt het binnen een weekje helemaal weg... Dan gewoon nog ff doorgaan... Wel dom overigens om op vakantie te gaan zonder backup plan ;)

gewoon beginnen met de nolvadex en als het goed is trekt het binnen een weekje helemaal weg... Dan gewoon nog ff doorgaan... Wel dom overigens om op vakantie te gaan zonder backup plan ;)

wat is daar dom aan dan ???
ik ga t risico niet lopen nolvadex mee op vakantie te nemen en dan gepakt te worden.

Gepakt worden? Die kans is wel heel erg klein als je naar Spanje gaat, veel kleiner dan het risico gyno op te lopen.

het is lastig ik heb er ook een beetje last van

builder zei:
wat is daar dom aan dan
ik ga t risico niet lopen nolvadex mee op vakantie te nemen en dan gepakt te worden
sinds wanneer zou je geen doosje nolvadex mee mogen nemen op vakantie. zijn geen verboden middelen die je niet in je bezit mag hebben. is gewoon een medicament dat je op voorschrift gekocht hebt zoals bvb slaappillen. en als je dan toch zo'n paniekeur bent, neem de pillen uit de strips en steek ze in een potje vitaminepillen. ik kan mij mij wel inbeelden dat als je met 20 doosjes nolvadex opgezadeld zit, dat ze dan gaan vermoeden dat je aan het smokkelen bent.

Neej het risico lopen om gyno verder te laten ontwikkelen, laten we dat maar doen dan.. is jou lichaam ej

als jij goed kan lezen dan kun je zien dat het in mn vakantie begonnen is terwijl ik al 4 maand uit mn laatste kuur ben.
dus heb t niet zien aankomen. net als die domme opmerking van jou :mier:

het kan trouwens zijn dat je nolvadex gewoon kan krijgen bij de apotheker in spanje. een vriend van mij gaat als hij in spanje is ook altijd naar verschillende apothekers om slaappillen te kopen die je hier enkel op voorschrift krijgt. AS zullen ze wel niet meer verkopen maar nolvadex zul je volgens mij wel kunnen krijgen. je vraagt tamoxifen want misschien heeft het ginder een andere merknaam. en als ze het niet verkopen is er ook geen probleem. ze zullen je niet opeten als je het gaat vragen. je kan toch altijd proberen. ik heb in tenerife ook al gevraagd aan een apotheker of hij testosteron verkocht zonder voorschrift. hij zei nee (bij hem toch alleszins niet). vragen kost niets en je riskeert er niets mee. maar ja, ik kan mij inbeelden dat als je nog geen nolvadex durft mee te nemen op een vliegtuig omdat je denkt dat je daarmee problemen kan krijgen dat je dan ook niet durft om een apotheker binnen te gaan en te vragen of het vrij verkrijgbaar is.

Terug
Naar boven