MuscleMeat

Gyno's en kuren

Levrone@

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Hey Bro's

Ik heb al gyno's ,waarschijnlijk wordt ik over een half jaar aan geopereerd.In sept begin ik met een test ena/winny/primo kuur.Ik wil zoveel mogelijk massa mee winnen, dus ik wil eigenlijk geen proviron tijdens me kuur nemen.

Of is het juist wel handig om een oestergeen blokker tijdens me kuur te nemen>kunnen me gyno's nog erger worden ?

Ik kan toch ook gewoon nolva bij de hand houden, voor al ik wat raars voel bij me borsten....

Dan lijkt me dat ik de proviron beter niet kan gebruiken, ik wil zoveel mogelijk kracht & massa behouden..

Wat denken julllie?

Waarom GEEN proviron maar WEL nolvadex ???

Groet Smalluser :thumb:

Hij zal de nolva voor nood situatie willen houden.

Dan is blokken nog de effectiefste manier.

Maar als je zo snel last hebt van gyno kan je misschien toch beter aan arimidex gaan denken.

Originally posted by admin
.... Maar als je zo snel last hebt van gyno kan je misschien toch beter aan arimidex gaan denken ....

Zou toch kiezen in zo'n geval voor proviron de gehele kuur.

Heeft meer voordelen tov ari en onderdrukkt de igf-1 niet.

Kan zijn maar ari is wel de beste uiteindelijk. Natuurlijk duurder...

Dat ari de beste is zijn de meningen over verdeeld.

Dat ari de duurdere is ben ik volledig met je eens.

Je hebt al gyno's en je wilt toch nog kuren?? Worden ze daar niet alleen maar NOG groter van..

Zullen de winny&primo er al niet voor zorgen dat gyno optreed?

Snap niet waarom je winny en primo in 1 kuur wilt zetten trouwens.

• Topic Starter Topic Starter
Originally posted by soulreaver
Zullen de winny&primo er al niet voor zorgen dat gyno optreed?

Dat vraag ik me nou ook af, maar maar deze middelen aromatiseren toch niet naar oestergeen.........?

Snap niet waarom je winny en primo in 1 kuur wilt zetten trouwens.

Ik word van winny en primo altijd knoepelhard, en omdat ik nog nooit eerder test heb gebruikt wil ik nu kijken wat het doet , dus een combinatie van test/primo/winny, overigens pak ik de primo in de laaste weken.Ik zal binnenkort me kuurschema posten, dan kan je effe kijken.

Dus ik hoef geen proviron te gebruiken tijdens mijn kuur ??
Ik heb heb begrepen dat armidex KAN, maar niet hoeft, en dat nolva gewoon in nood kan worden gebruikt.

Of zal ik toch het zekere voor het onzekere nemen, en proviron gebruiken ondanks mindere gains ??

Groet
Levrone@

Originally posted by DJNRG83
Je hebt al gyno's en je wilt toch nog kuren?? Worden ze daar niet alleen maar NOG groter van..

Dat vraag ik me nou ook af, ik denk ook soms ah, schijt aan wat maakt het uit.Ik word over een half jaar geopereerd, dus als ze groter worden , dan heeft de chirurg ietsjes meer werk te doen.
Maar het probleem is hoe groter ........:(

Nee, maar primo en winny zijn eigenlijk beetje zoals deca en eq

Ma idd provi moet er zeker nie meer bij, als je al primo/winny stacked

Verder waarom geen EQ/winny/enth en de laatste weken provi erbij

But it's your cycle :)

Nee, maar primo en winny zijn eigenlijk beetje zoals deca en eq

Ma idd provi moet er zeker nie meer bij, als je al primo/winny stacked

Verder waarom geen EQ/winny/enth en de laatste weken provi erbij

But it's your cycle :)

Primo en winny zijn beide dht-middelen, en deca en eq kunnen aromatiseren....

EQ/winny/enth daar zit ik ook nog aan te denken, the isseu is >ik heb nog nooit gekuurd met test, dus ik wil kijken hoe ik erop reageer, van winny en primo bijv wordt ik knoepelhard, van dianabol wordt ik groter maar ook softer, van deca trek ik een beetje vocht aan, maar van test ??? I don't know

Ik weet wel dat me lichaam goed reageert op sterioden:D

Originally posted by Levrone@

Primo en winny zijn beide dht-middelen, en deca en eq kunnen aromatiseren....

Dat bedoel ik ook niet.

Ze zijn vergelijkbaar omdat ze als paren niet 1 een kuur moeten ;)

Just a thought

Dit is serieus bedoeld ; als je toch al aan je gyno geopereerd wordt .... gezien je verleden en dus wat we mogen aannemen dat je in de toekomst gaat doen ..... kun je niet direct beter alle klier weefsel laten verwijderen en siliconen implantaten (indien nodig) nemen ? Hoef je je nooit meer zorgen te maken over gyno ......

Re: Just a thought

Originally posted by Shadum
Dit is serieus bedoeld ; als je toch al aan je gyno geopereerd wordt .... gezien je verleden en dus wat we mogen aannemen dat je in de toekomst gaat doen ..... kun je niet direct beter alle klier weefsel laten verwijderen en siliconen implantaten (indien nodig) nemen ? Hoef je je nooit meer zorgen te maken over gyno ......

Bij een gyno-operatie wordt al het klier En vet weefsel verwijdert, maar siliconen implantaten ?? Hoezo dat dan, nadere toelichting s.v.p, Shadum

Groet

Levrone@

Ik zou gewoon een test kuur met eq en evt. winny of primo pakken. Nolva gewoon klaar houden voor als je last gaat krijgen. Mochten ze inderdaad groter worden dan heb je toch de wetenschap dat ze verwijderd worden, dus je hebt in feite weinig te verliezen behalve 3 maanden met dikke gyno lopen, niet leuk mischien, maar je gaat er niet dood aan..

Originally posted by soulreaver
Ik zou gewoon een test kuur met eq en evt. winny of primo pakken. Nolva gewoon klaar houden voor als je last gaat krijgen. Mochten ze inderdaad groter worden dan heb je toch de wetenschap dat ze verwijderd worden, dus je hebt in feite weinig te verliezen behalve 3 maanden met dikke gyno lopen, niet leuk mischien, maar je gaat er niet dood aan..

Ik loop al 2 jaar met gyno's dus een paar maanden extra maakt niks uit.

Waarschuwing voor iedereen; zorg altijd voor een goede nakuur, en verwaarloos je kuur niet zonder oestergeenblokkers etc.

Om gyno's te hebben is hel, neem het nou van mij aan, je kan niet zwemmen, je moet je kleding aanpassen, grote deuk in jezelf vertrouwen.Ik zelf ben nu 2 jaar niet op een strand geweest, draag geen strakke shirts, terwijl ik toch een gespierd lichaam heb.En als ik een wijffie pak, plak ik me borsten af met verband, met de smoes dat ik een dikke blessure heb;)

Terug
Naar boven