Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by Shadum
Implantaten ..... ik weet dus niet of dat nodig is, maar dat omdat er een onnatuurlijke leegte achterblijft die indien die aanstoot geeft dus wat 'bijgewerkt' moet worden.
Originally posted by Levrone@
.... Of zal ik toch het zekere voor het onzekere nemen, en proviron gebruiken ondanks mindere gains ?? ....
Originally posted by admin
.... Zelf zie ik de voordelen van proviron natuurlijk ook, die misschien wel méér waarde hebben als het weglaten ervan ....
Alez ik had dan toch gelijk over ariAromatase inhibitie is niet zo extreem als met arimidex bijvoorbeeld en daarom gebruiken we het ook.

.... Alez ik had dan toch gelijk over ari![]()
Dat ari de beste is zijn de meningen over verdeeld.
Alez ik had dan toch gelijk over ari![]()

.... Arimidex geeft een reductie in IGF-1 omdat ie ESTROGEEN TE STERK ONDERDRUKT. We hebben al gezien dat een zekere hoeveelheid estrogeen nodig is voor maximale IGF-1 levels. Als die onderdrukt worden is het teken dat je te weinig estrogeen in je hebt. Einde discussie
Wat mij er nog eens bij brengt dat je erg graag de andere praktische doeleinden van provi zoals extra kracht en meer vrije testo vermijd ....
.... Er is wel waterdicht bewijs dat estrogene bijdragen tot spiermassa, tenzij je kunt weerleggen dat upgraden van androgene receptoren, toegenomen GH en IGF-I en toegenomen neoglucogenese niet anabolisch zijn ....
.... Met arimidex zijn trouwens afnames van IGF-1 opgemerkt. Dus zoiezo een afname van het massa potentieel ....
.... Dat gezegd zijn, is er zeker geen enkele reden waarom je ari over provi zou kiezen. Zeker als je dan nog eens weet dat provi SHBG reduceert en kracht en libido doet toenemen ....
.... Je gebruikt hier een niet-aromatiserend en een licht-aromatiserend product naast je test, dat zorgt al voor minder estrogeen. Daarnaast is de keuze voor provi beter door toegenomen vrije testosterone niveaus, betere kracht enz. Met arimidex worden continu lagere doelen bereikt dan zonder. Met provi niet, wat toch duidelijk het verschil aantoont ....
.... If an anti-aromatase product is used, I recommend proviron over femara or arimidex, eventhough the latter are stronger ....
.... I would only add Proviron if you note a tad too much water retention or if you experience signs of gynocomastia (male breast growth). Start with 25-50 mg and do not increase unless deemed absolutely necessary. At this dose you can run the proviron week 1-13, if you have to increase it, consider decreasing it again when problems desist ....

Maar als je zo snel last hebt van gyno kan je misschien toch beter aan arimidex gaan denken.
Originally posted by Levrone@
.... Bedankt beide heren, ik heb van jullie kleine discussie toch wel het één en ander geleerd....