Fitness Seller

Gyno's en kuren

Implantaten ..... ik weet dus niet of dat nodig is, maar dat omdat er een onnatuurlijke leegte achterblijft die indien die aanstoot geeft dus wat 'bijgewerkt' moet worden.

• Topic Starter Topic Starter
Originally posted by Shadum
Implantaten ..... ik weet dus niet of dat nodig is, maar dat omdat er een onnatuurlijke leegte achterblijft die indien die aanstoot geeft dus wat 'bijgewerkt' moet worden.

Onnatuurlijke leegte blijft niet over, want er wordt bij de omgeving van de tepel , klier en vetweefsel weggehaald.Daarna krijgen je borsten een soort push-up effect, ze gaan er steviger uitzien......

Groet

Levrone@

Originally posted by Levrone@
.... Of zal ik toch het zekere voor het onzekere nemen, en proviron gebruiken ondanks mindere gains ?? ....

Waar maak jij uit op dat proviron je gains verminderd ?

Groet Smalluser :thumb:

anti estrogenen, dus geen water/vet en massa vorming in de spiercellen.

Al is dat serieus overroepen.

Toch kan ik me voorstellen dat sommigen liever wat meer kilo's pakken...
Zelf zie ik de voordelen van proviron natuurlijk ook, die misschien wel méér waarde hebben als het weglaten ervan. (kracht/libido/werking op CZS, enz)

Iets minder anabool maar iets meer androgeen dus.

Originally posted by admin
.... Zelf zie ik de voordelen van proviron natuurlijk ook, die misschien wel méér waarde hebben als het weglaten ervan ....

Precies T helemaal met je eens, ik citeer een stukje van Big Cat :

".... In de weefsels waar provi aan de AR bind willen we dat ook, want daar is DHT het geprefereerde hormoon, dus ook in zenuwen en qua kracht is dit een voordeel. In spierweefsel wordt DHT gedeactiveerd door het 5aHSD enzym, en speelt het dus geen enkele rol. Aromatase inhibitie is niet zo extreem als met arimidex bijvoorbeeld en daarom gebruiken we het ook.

50 mg om te beginnen is meer dan voldoende want we willen nu net dat er nog iets van estrogeen is omdat het de AR gaat upgraden en de release van GH bevordert ...."

[bron : 'een ander forum']

.... Alez ik had dan toch gelijk over ari ;)

Je leest de zin verkeerd denk ik je moet hem als volgt interpreteren :

Er staat feitelijk >>

'Aromatase inhibitie (van proviron) is niet zo extreem als met arimidex bijvoorbeeld en daarom gebruiken we het (proviron) ook'.

Proviron is wat dat betreft dus de betere over ari.

Nee daar had ik het niet over,

In de context van welke is de beste anti-estrogeen zei jij:

Dat ari de beste is zijn de meningen over verdeeld.

Daarom zei ik:

Alez ik had dan toch gelijk over ari ;)

Ik had het dus over het feit dat Big Cat ook vindt dat arimidex de sterkere (dus betere is) om gyno tegen te houden.

Jij zegt: Ari is niet beter, omdat het de IGF-1 productie teveel onderdrukt wat je groei tegenhoud.

Verder onderdrukt proviron ook de IGF-1 productie, alleen een beetje minder én het onderdrukt ook de eigen testosteron productie. Wat ook een nadeel is dat arimidex niet heeft.
En het (ari) vergroot de prostaat niet, dus arimidex is in sommige gevallen de betere keuze, en in andere niet.

Aangezien Levrone veel kans op gyno heeft kan hij maar beter een sterke anti-estrogeen nemen, vandaar dat ik deze de voorkeur gaf :)

Ik citeer nog 1 x Big Cat in een hele boeiende discussie over het feit waarom proviron te kiezen boven arimidex :

.... Arimidex geeft een reductie in IGF-1 omdat ie ESTROGEEN TE STERK ONDERDRUKT. We hebben al gezien dat een zekere hoeveelheid estrogeen nodig is voor maximale IGF-1 levels. Als die onderdrukt worden is het teken dat je te weinig estrogeen in je hebt. Einde discussie

Wat mij er nog eens bij brengt dat je erg graag de andere praktische doeleinden van provi zoals extra kracht en meer vrije testo vermijd ....

.... Er is wel waterdicht bewijs dat estrogene bijdragen tot spiermassa, tenzij je kunt weerleggen dat upgraden van androgene receptoren, toegenomen GH en IGF-I en toegenomen neoglucogenese niet anabolisch zijn ....

.... Met arimidex zijn trouwens afnames van IGF-1 opgemerkt. Dus zoiezo een afname van het massa potentieel ....

.... Dat gezegd zijn, is er zeker geen enkele reden waarom je ari over provi zou kiezen. Zeker als je dan nog eens weet dat provi SHBG reduceert en kracht en libido doet toenemen ....

.... Je gebruikt hier een niet-aromatiserend en een licht-aromatiserend product naast je test, dat zorgt al voor minder estrogeen. Daarnaast is de keuze voor provi beter door toegenomen vrije testosterone niveaus, betere kracht enz. Met arimidex worden continu lagere doelen bereikt dan zonder. Met provi niet, wat toch duidelijk het verschil aantoont ....

En uit de sane cycle :

.... If an anti-aromatase product is used, I recommend proviron over femara or arimidex, eventhough the latter are stronger ....

.... I would only add Proviron if you note a tad too much water retention or if you experience signs of gynocomastia (male breast growth). Start with 25-50 mg and do not increase unless deemed absolutely necessary. At this dose you can run the proviron week 1-13, if you have to increase it, consider decreasing it again when problems desist ....

[bron : 'een ander forum']

Heb ik ooit gezegd dat proviron tijdens een kuur nooit een goede keuze is in bepaalde gevallen boven arimidex???

Integendeel, als er iemand voor proviron is tijdens kuurtjes dan ben ik het wel. ( Kijk in kuurschema's: "Bread & butter II" en "Lean Mass Cycle II" beiden door mij samengesteld. Verder zet ik provi bijna in elk schema met enige aromatiserende middelen voor de mensen die ik online en IRL begeleid)
Je probeert dus iets aan te tonen dat ik nooit heb tegengesproken.

Het ging hier over iemand die heel erg gevoelig is voor gyno; arimidex is vele malen sterker in het bestrijden van aromatisering, dat kan je nooit weerleggen.

Het was ook maar een suggestie:

Maar als je zo snel last hebt van gyno kan je misschien toch beter aan arimidex gaan denken.

Verder moet je eens naar de kuur kijken die hij wilde doen:

Dat is Primo/Winstrol/test

Hoezo androgeen? En daar dan nog proviron bij doen?
Tegen het einde heeft hij geen gyno meer, maar een ballon als prostaat.

Ik ben 200% zeker dat Big Cat nooit proviron zou aanraden naast primo en winny.

Ik begrijp helemaal waarom je proviron verdedigd en ben er blij om, want het kan een fantastisch middel zijn om mee te stacken! Maar je begrijpt mijn standpunt? Ik hoop iig dat dit nu duidelijker is. :)

PS: Interessante stukjes van BC :thumbs:

Oke bro.

In een stack met Test/oxy is het een buitengewoon goed middel bulken en harder worden :D ;)

I believe ya :D :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt beide heren, ik heb van jullie kleine discussie toch wel het één en ander geleerd......:thumb:

IK hou de nolva bij de hand, en de proviron hou ik ook bij de hand, ik ga geen proviron gebruiken bij me kuur.

Groet

Levrone@

Originally posted by Levrone@
.... Bedankt beide heren, ik heb van jullie kleine discussie toch wel het één en ander geleerd :thumb: ....

You are welcome bro .... en dat is waar forums uiteindelijk voor dienen !!! - het delen van kennis en het uitwisselen ervan :thumb: ;)

Terug
Naar boven