AndroidHealthClinic

Gyno's

maarten2

Novice
Waardering
0
Ik had een vraagje over gyno's.Kunnen ze terugkomen als je er aan geopereerd bent?
Kon het niet in vorige threads vinden..

prettige feestdagen!!

Damn, goeie vraag!

Ik geloof die klieren niet, de borst-klieren die net onder je tepels zitten.....maar vet??

Zoek gewoon eens op die medische sites...misschien vind je daar wat meer info.

ook prettige feestdagen!!

maarten2 zei:
Ik had een vraagje over gyno's.Kunnen ze terugkomen als je er aan geopereerd bent?
Kon het niet in vorige threads vinden..

prettige feestdagen!!
Ik weet van de operatie niet zoveel. Maar wat ik weet is dat niet alle chirurgen alles wegnemen.
Als de klier weg is, dan kan die niet meer zwellen en vermoed ik dat er niets kan terugkomen.
Als men een deel laat zitten, omdat het anders een putje vormt, dan kan het dus wel terug opzwellen.

Ja het kan zijn dat ze terug komen omdat bij een operatie de chirurg niet alle klieren mag wegnemen(iets wettelijk, en het feit dat zonder klierweefsel de kans veel hoger is dat je tepel kan afsterven tijdens het herstel). Het is dus best mogenlijk dat je dit ooit nog eens moet laten doen. Maar bij de juiste persoon is dat de kost nu ook weer niet.

Ik ga het dus ook laten weghalen en de chirurg vertelde mij dat ik zo droog mogelijk moest worden voor de ingreep. Hij haalt het zo weg dat het mooi glad/egaal overloopt, als hij de hele klier/ alles zou weghalen komt er zogenaamde 'schotelvorming'. Ik wil natuurlijk dat hij alles weghaalt, omdat ik anders bang ben dat het terug kan komen. Ik ben helemaal clean/ naturel, maar toch ben ik er bang voor :(

M@rsel zei:
Ik ga het dus ook laten weghalen en de chirurg vertelde mij dat ik zo droog mogelijk moest worden voor de ingreep. Hij haalt het zo weg dat het mooi glad/egaal overloopt, als hij de hele klier/ alles zou weghalen komt er zogenaamde 'schotelvorming'. Ik wil natuurlijk dat hij alles weghaalt, omdat ik anders bang ben dat het terug kan komen. Ik ben helemaal clean/ naturel, maar toch ben ik er bang voor :(

mischien een vage vraag maar hoe heb je die gynos op gelopen ?
door de aas ? lijkt me toch niet aangezien je leeftijd.

ben benieuwd . greets the ossie.

the ossie zei:
mischien een vage vraag maar hoe heb je die gynos op gelopen ?
door de aas ? lijkt me toch niet aangezien je leeftijd.

ben benieuwd . greets the ossie.
Dit kan ook gebeuren in de pubertijd ;)

wat kost zoiets nou?? het zit niet meer in het ziekenfonds hoorde ik. en waarom moet je eerst zo droog mogelijk komen te staan, als ik droog ben heb ik helemaal geen gyno meer??? heb het nu lichtelijk

europeman zei:
wat kost zoiets nou?? het zit niet meer in het ziekenfonds hoorde ik. en waarom moet je eerst zo droog mogelijk komen te staan, als ik droog ben heb ik helemaal geen gyno meer??? heb het nu lichtelijk
Dan vraag ik me af of jij wel echt gyno hebt?
Volgens mij is het dan bij jou gewoon vet.
Nou ja, ik mag in maart pas gaan praten met de chirurg (half jaar wachttijd :mad: )
Heb ze ook sinds mijn puberteit :(
Weet iemand nou precies hoe het zit met het ziekenfonds?
Hoor zoveel tegenstrijdige verhalen.
De een zegt, het is een schoonheidsbehandeling dus word het niet vergoed.
De ander zegt het is medisch, dus word het gewoon vergoed.
Wat is het nou?
En wat kost het nou als je het zelf moet betalen (zal meer zijn dan die 500 euro in belgie :) )

Bij mij werd het in september gewoon volledig vergoedt!!! Ik kreeg de rekening en het was ruim 3200 Euro, dus als je dat zelf zou moeten betalen lijkt me dat geen pretje!!! :( :D

@ europeman dan moet je naar een plastisch chirurg en dan zullen ze wel een nieuwe maken zeker

Bij mij 11 jaar geleden verwijderd en mijn tepel leeft nog ook al moet je wel een dokter hebben die zijn vak verstaat. Sommige dokters zijn niet zo handig in het hechten na een operatie en dan loop je dus met een groot litteken rond. Mijn dokter was kundig in het hechten onder de huid, die lossen dus vanzelf op.

europeman zei:
wat kost zoiets nou?? het zit niet meer in het ziekenfonds hoorde ik. en waarom moet je eerst zo droog mogelijk komen te staan, als ik droog ben heb ik helemaal geen gyno meer heb het nu lichtelijk
Ik moet zo droog mogelijk zijn omdat er anders grote kans is op schotelvorming. DWZ je haalt de klier weg, dus er valt een gat tussen het vet zegmaar. Dat zie je dan in de vorm van een schotel...

Justifire zei:
Dan vraag ik me af of jij wel echt gyno hebt?
Volgens mij is het dan bij jou gewoon vet.
Nou ja, ik mag in maart pas gaan praten met de chirurg (half jaar wachttijd :mad: )
Heb ze ook sinds mijn puberteit :(
Weet iemand nou precies hoe het zit met het ziekenfonds?
Hoor zoveel tegenstrijdige verhalen.
De een zegt, het is een schoonheidsbehandeling dus word het niet vergoed.
De ander zegt het is medisch, dus word het gewoon vergoed.
Wat is het nou?
En wat kost het nou als je het zelf moet betalen (zal meer zijn dan die 500 euro in belgie :) )

Bij mij word het volledig vergoed door de verzekering. Omdat ik er zo lang mee loopt enzo. Vanuit het ziekenhuis hebben ze er goedkeuring voor gevraagd. Ik laat het bij de plastische chirurg doen, omdat ik het natuurlijk zo mooi mogelijk gedaan wil hebben :)
Kosten durf ik je niets over te zeggen. Wel weet ik dat je een nacht in het ziekenhuis moet blijven en waarschijnlijk draintjes krijgt.

Als je nog meer wil weten, moet je maar even PM'en :)

M@rsel zei:
Ik moet zo droog mogelijk zijn omdat er anders grote kans is op schotelvorming. DWZ je haalt de klier weg, dus er valt een gat tussen het vet zegmaar. Dat zie je dan in de vorm van een schotel...

Bij mij word het volledig vergoed door de verzekering. Omdat ik er zo lang mee loopt enzo. Vanuit het ziekenhuis hebben ze er goedkeuring voor gevraagd. Ik laat het bij de plastische chirurg doen, omdat ik het natuurlijk zo mooi mogelijk gedaan wil hebben :)
Kosten durf ik je niets over te zeggen. Wel weet ik dat je een nacht in het ziekenhuis moet blijven en waarschijnlijk draintjes krijgt.

Als je nog meer wil weten, moet je maar even PM'en :)
You've got mail :D

Terug
Naar boven