XXL Nutrition

Haai bijt zwemmer doormidden

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
SYDNEY - Een 26-jarige zwemmer is voor de westkust van Australië door een zes meter lange haai doormidden gebeten, meldden Australische media zaterdag.

De man, die als matroos werkte op een luxe charterschip voor toeristen, was met een groep opvarenden van zijn schip aan het snorkelen voor de kust van Pelseart Island. Hij overleed vrijwel direct, nadat de haai had toegeslagen. Zijn lichaam is nog niet geborgen, deelde de politie mee.

Het was de negende keer sinds 2000 dat een aanval van een haai in Australische wateren dodelijk afliep.

Nu.nl

ook een manier om aan je einde te komen zeg. hoop voor de nabestaanden dat er wel een lichaam wordt geborgen.

Als je weet dat daar haaien zwemmen dan ga je tog niet snorkelen?

dus haaien kunnen wel hard bijten :rolleyes:

Geen plaatjes? Ik heb een paar jaar geleden ook eens in de Indische oceaan gezwommen onwetend dat het er stikte van de haaien, ik vond het al zo lekker rustig!

Het gaat meestal om de snelheid achter de beet, als een haai met 40km p/u naar je toe komt zwemmen, dan scheurt hij dwars door je heen.

ergens aan de kust van florida passeren er ieder jaar een aantal haaien, dit jaar was blijkbaar een record, iets van een 100tal die in formatie zwommen :eek:

is de natuur, weinig aan te doen, die haai dacht waarschijnlijk dat hij een zeehond te pakken had

damn.. :eek:

De natuur kan hard zijn he

ik wist niet dat haaien zo dicht bij de kust zwommen
nare ervaring toch maar

Santoz zei:
ik wist niet dat haaien zo dicht bij de kust zwommen
nare ervaring toch maar

Is ook niet altijd en overal... Maar voornamelijk aan de Westkust van de Australische kust zwemmen de mensenhaaien vaak langs de kust.

sharkeatsguy1.jpg

Beetje domme duiker, kansloos eigenlijk. Je moet je eigen omdraaien en hem in z'n neus bijten..

Brutez zei:
sharkeatsguy1.jpg

Beetje domme duiker, kansloos eigenlijk. Je moet je eigen omdraaien en hem in z'n neus bijten..

:roflol:

Dat wil ik jou dan wel eens zien doen, hoe wou je dat doen als ie je al te pakken heeft dan heb je echt die controle over je spieren niet meer om dat te doen.

En voor ie je te pakken heeft... wou jij met je hoofd naar voeren een haai met open bek ontvangen, met het risico dat ie je hoofd in zn mond neemt?

Gewoon z'n ogen inprikken dan laat ie zo los. heb het al zo vaak gehad.

Terug
Naar boven