XXL Nutrition

Haai doodt Australische surfer

Bezoekers in dit topic

Eric, ik dacht nog wel dat je zo'n rationeel persoon was :p
Opzoeken vind ik zeer overdreven, je zoekt de dood altijd op zodra je uit je bed komt.

Zo nu en dan heeft iemand een keer ongeluk, geen reden om niet te zwemmen.
Volgens mij is het eerder irrationeel om puur voor je plezier ergens het water in te gaan waarvan je weet dat er een goede kans is dat er roofdieren aanwezig zijn. Je hebt gelijk dat je je leven ook riskeert door gewoon al uit bed te komen, maar dan heb je het nog grotendeels in de hand. Wilde dieren zijn echter totaal onvoorspelbaar en je speelt uiteindelijk gewoon russische roulette.

Doe je het dan toch dan zoek je volgens mij inderdaad het gevaar op, kan er dus geen medelijden mee hebben als je dan voedsel wordt voor zo'n beest.
 
Wat een angstaanjagende beesten zijn het toch ook.

haai.jpg
 
die is dus echt naar de haaien./
 
alle haaien terug naar hun eigen land

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 15:28 ----------

Wie herkent het dat er nu twee stemmetjes door je hoofd gaan waarvan de ene zegt ''kijk dat filmpje!!!'' en een andere die zegt ''kijk het niet, want het is gewoon vreselijk''


Dilemma...

Ik heb hem gekeken maar heb er toch wel spijt van
 
Schijnen vroeger echt bestaan te hebben... Meeste schijten al in hun broek als ze een haai van 2 meter zien..

Deze jongens zijn toch net wat groter. Lengte van 18meter en kunnen hun bek tot wel 2meter opsperren.
de Megalodon:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Shit just got real.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Zijn al 1,5 miljoen jaren geleden uitgestorven, no worries
 
we need a bigger boat
 
Toen ik in mexico ging surfen was ik de eerste keer dat ik in het water ging er ook niet echt gerust in. Het jaar ervoor was namelijk ook een surfer doodgebeten door een haai maar dat was dan ook een erg zeldzaam feit aangezien dat de enigste in zo'n 4j was.

De dood opzoeken vind ik dat niet echt als je ziet hoe weinig mensen er gedood worden door haaien.
Tegenwoordig heb je ook al surfplanken, weliswaar duur, die haaien op afstand zouden houden door signalen uit te zenden.
 
Toen ik in mexico ging surfen was ik de eerste keer dat ik in het water ging er ook niet echt gerust in. Het jaar ervoor was namelijk ook een surfer doodgebeten door een haai maar dat was dan ook een erg zeldzaam feit aangezien dat de enigste in zo'n 4j was.

De dood opzoeken vind ik dat niet echt als je ziet hoe weinig mensen er gedood worden door haaien.
Tegenwoordig heb je ook al surfplanken, weliswaar duur, die haaien op afstand zouden houden door signalen uit te zenden.

enige
 
De reden dat er nog maar zo weinig mensen per jaar gepakt worden is omdat mensen indd* heel goed oppassen,** rond de Australische kust stikt het nou eenmaal van de haaien.

* Inderdaad
** . ( Moest een punt zijn )
 
Toen ik in mexico ging surfen was ik de eerste keer dat ik in het water ging er ook niet echt gerust in. Het jaar ervoor was namelijk ook een surfer doodgebeten door een haai maar dat was dan ook een erg zeldzaam feit aangezien dat de enigste in zo'n 4j was.

De dood opzoeken vind ik dat niet echt als je ziet hoe weinig mensen er gedood worden door haaien.
Tegenwoordig heb je ook al surfplanken, weliswaar duur, die haaien op afstand zouden houden door signalen uit te zenden.

maar ja je zou dan eens de tweede zijn ....
 
Shit happens. Totaal onboeiend artikel.
 
Voel je niks van vanwege de schok toch heel erg natuurlijk rip.
 
Tja de haaien waren de eerder dan de mens..
Kunnen we trouwens niet iets met de testosteron van een bull shark?
Schijnt echt focking hoog te zijn...
 
Back
Naar boven