MuscleMeat

haalbaar of niet?

bingo

Cool Novice
Waardering
0
Ben net klaar met mijn kuurtje heb 2 weken diana 6 weken 250mg sus en 200mg deca per week gebruikt moest met diana stopen wegens te hooge bloedruk heb twee weken ernaa 3 weken nolvadex gebruikt was 80 kg ben nu 87
wil over 4 weken beginnen met cutten mijn word aangeraden
6 weken stromba en eca
doel is gewicht moet gelijk blijven vet percentage moet een stuk dalen van 14 naar 10
Is dit haalbaar

Ik denk het wel... kweet niet of het de verstandigste manier, om zo snel al weer te kuren... maar ik denk dat het kan. als het niet zo is dan zal iemand met een inmense hoeveelheid kennis meer op dit gebied het wel vertellen.

Kan is groot dat je wederom last krijgt van je bloeddruk. ECA verhoogt dit en stromba bij mij ook iets..

• Topic Starter Topic Starter
maar 2 mensen die erop reageren kom op waar blijven de
expers

Die kuur is zoiezo klote al zeg ik het zelf. 6 weken maar. D-boll erbij, oke. Maar daarna willen vervolgen met een kuur met daarin stromba. Ben je gek? D-boll en winny zijn beide 17aa methyl. Beetje jammer, als je gaat optellen heb je dus in 12 weken (normale kuurtijd) 8 weken een hepatoxisch product. Niet doen dus!
En dat was pas punt een. Wat was je doel met d-boll/sus/deca? Groeien? Dan lijkt het me zoiezo stom om direct erna te cutten. Doe beter een goeie postcycle, en probeer zoveel mogelijk vast te houden.

Terug
Naar boven