AndroidHealthClinic

Haat-imam betaalde cash borstvergroting van dochter

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
Haat-imam Omar Bakri Mohammed betaalde cash de borstvergroting van zijn dochter Yasmin Fostock. Een folietje van meer dan 5.000 euro, dat zijn 27-jarige oogappel naar een paaldanscarrière loodste, meldt The Sun. Pikant detail: de familie leefde indertijd van een uitkering in Groot-Brittannië.

Boerka
De fanatieke moslim Bakri (50) kwam vorige week in het nieuws toen bekend raakte dat zijn dochter het mooie weer maakt op paaldanspodia. Bakri is hevig voorstander van een boerka voor alle vrouwen en vindt de westerse levensstijl "verdorven". Hij vond de aanslagen van 9/11 ook een goede zaak. Bakri werd het Verenigd Koninkrijk uitgezet en woont nu in Libanon.

Dubbele D
Nu blijkt dat hij dochterlief van een A-cup naar een dubbele D liet overstappen. Op zijn kosten. "De reden waarom Yasmin nu top-less in bars danst", beweert een vriend van haar.

Eigen schuld
"Ze kreeg de borstvergroting cadeau door het lieve vaderskindje te spelen. Ze zei dat het haar meer moeder zou doen voelen en Bakri trapte erin. Hij ging vijf jaar geleden zelf met haar mee naar een topziekenhuis in Londen en betaalde de operatie cash. Het is allemaal zijn eigen fout." Of: eigen schuld, dikke bult...

Staat betaalt
Yasmin zou ook een neuscorrectie ondergaan hebben. Ze leeft officieel van een uitkering. De Britse staat draait dus op voor haar huur, die alles samen meer dan 1.400 euro bedraagt, rekende The Sun uit. (jv)

zeg nou niet dat ze niet integreren ;)

Een woord voor deze man: Hypocriet.

Ik las Yasmin Fist**** ipv Yasmin Fostock:lol:

Mooi om te zien dat er geintegreerd wordt.

Zonde voor de beste man

Hoe betaalt de staat dan voor haar huur? Als ik hier in een huis ga wonen dat 1400euro in de maand kost betaalt de staat dat toch ook niet.

Hoe betaalt de staat dan voor haar huur? Als ik hier in een huis ga wonen dat 1400euro in de maand kost betaalt de staat dat toch ook niet.

Dat is zo'n beetje haar volledige uitkering per maand. Dus niet een soort van huursubsidie of zo. Wel vaag dat ze geld krijgt terwijl ze ook geld verdient met het showen van haar moslimballetjes.

Dat is zo'n beetje haar volledige uitkering per maand. Dus niet een soort van huursubsidie of zo. Wel vaag dat ze geld krijgt terwijl ze ook geld verdient met het showen van haar moslimballetjes.
1400 euro in de maand is wel abnormaal veel als je het mij vraagt. Hoeveel kids moet ze dan wel niet onderhouden.

Dat wordt een gevalletje gedwongen prostitutie met de staat als pooier. Hopelijk heeft ze geen snor, dan is het geld redelijk snel terugbetaald.

In die zaak zal niet veel licht branden, dat verdient ze dus in het zwart.

SNN2605A-280_597540a.jpg

Ze heeft meer een Engels koppie dan een moslimkoppie. Beetje rare kin maar verder best neukbaar.

Ze kijkt maar gedrogeerd als je het mij vraagt.

SNN2605A-280_597540a.jpg

Ze heeft meer een Engels koppie dan een moslimkoppie. Beetje rare kin maar verder best neukbaar.

Als je het blonde haar vervangt door donker haar kun je het je al beter voorstellen. En misschien heeft ze dezelfde plastisch chirurg als Michael Jackson. :D

Maar inderdaad wel te doen, ik tel er zo vijf euro voor neer ten bate van de Britse belastingbetaler!

Ik prevel drie Allah uh Akbar en smeer haar kin vol met allahpap.

Ze heeft precies al geworpen, aan de kinderwagen op de foto te zien??? Of is haar vader niet meer goed te been:p

• Topic Starter Topic Starter
1400euro netto voor niks te doen? waar teken ik?

Ik wens de imam een vet hart toe.

Terug
Naar boven