apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij kan je een vliegtuig niet herkennen aan die snelheid, waarschijnlijk is het gewoon een witte veeg op je scherm. Er is heel veel informatie die niet vrijgegeven wordt door regeringen omwille van verschillende redenen...Allemaal leuk en aardig, maar zolang de Amerikaanse regering geen beelden wilt laten zien waarop bewijs staat dat het een vliegtuig is, geloof ik ze niet. Zolang hun informatie achterhouden bewijzen ze zelf al dat ze iets te verbergen hebben. Al komt NGC met 2000 documantaires.
Ligt totaal aan de camera. Ligt aan het aantal frames per seconde, de chip, de lens, etc etc.Volgens mij kan je een vliegtuig niet herkennen aan die snelheid, waarschijnlijk is het gewoon een witte veeg op je scherm. Er is heel veel informatie die niet vrijgegeven wordt door regeringen omwille van verschillende redenen...
Trouwens off topic , waar the **** zou osama bin laden zijn??
Anderen dan weer (koppige) ezelsVeel mensen hier waren struisvogel in hun vorig leven.