Ja, bessen plukken. Wat een job was me dat, betaalt worden per kilo. Verdiende dus zo goed als niets![]()
Doet me denken aan een blauwemaandag in een tomatenkas...wat een k*twerk was dat hahahaha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, bessen plukken. Wat een job was me dat, betaalt worden per kilo. Verdiende dus zo goed als niets![]()
beetje toen ik 12, 13 , 14 was maar natuurlijk geen zware dingen doen, en vanaf men 15 in een k*twinkel werken, niet dat dan wel opeens zwaar is![]()

ohja aardbeien plukken deed ik ook. leuk werk overigens. Probeerde altijd boven aan de ranglijst te staan aan het eind van de week.
Het was pure competitie voor mij
![]()

ohja aardbeien plukken deed ik ook. leuk werk overigens. Probeerde altijd boven aan de ranglijst te staan aan het eind van de week.
![]()
![]()
was toch uitbetalen per kistje? Volgens mij was het niet zo heel slecht betaald vroeger?
Afwassen op je 15-16e was ook nooit slecht!
verdiende zeker niet slecht.
Hoe harder je werkte hoe meer je verdiende.
Herinner me wel dat ik op mijn 15de een gulden of 10 a 15 p uur verdiende daarmee.
Pff wat niet.
Schoonmaakbedrijf (jaar of 6 erbij gedaan).
Verhuisbedrijf.
Opperman in de bouw.
En nog wel wat andere dingen.
Dat bullshit gelul over niet verkiwten van je tijd aan onzinnige baantjes omdat je later er niks aan hebt en je beter kan richten op je studie.
Je krijgt er werkethiek van. Je leert op tijd komen, afspraken na te komen, wat hard werken is en noem maar op.
Maatje van me heeft 6 jaar lang pannenkoeken lopen bakken als bijbaan.
Heeft ondertussen 4 titels op zak, dikke lease auto, dik salaris en perfecte vooruitzichten.
Is nog steeds een normale gast die gewoon een biertje zuipt, voetbald voor zijn gezelligheid en noem maar op.
Pff wat niet.
Je krijgt er werkethiek van. Je leert op tijd komen, afspraken na te komen, wat hard werken is en noem maar op.
.