MuscleMeat

Halal-kerstdiner van het Rode Kruis

Stel je niet aan, gezellig toch:D:D:D:p...;)
Voor de rest is alles al gezegd...
Niet nagedacht over de zaken enzo...blablabla, :rolleyes:

Dat is het punt niet. Je kan niet gaan verplichten dat iedereen Halal eten meeneemt. Ik krijg het ook niet voor elkaar dat iedereen vegetarisch moet eten op een feest waar ik word uitgenodigd (en terecht natuurlijk).

Respect behoort wederzijds te zijn, dus in dit geval kunnen ze beter een onderscheid maken tussen wat er gegeten gaat worden. Zeker met een gevoelig onderwerp zoals dit.

Misschien is er wel een groep die trek heeft in een varkenshaasje met kerst, dat kan nu niet.

Ik zie jouw instant BBQtje met veggieburgers nog steeds tegen de betonnen steun van dat hek aanstaan, rokend op een afstandje van het vleesgeweld op de reguliere BBQ's in het park in R'dam een jaar geleden :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

....Ericr's veggie-BBQ werd met belangstelling gevolgd...

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: Voelde me net een moslim op een KKK-party die dag. Maar serieus, geen onvertogen woord van anderen, BB-ers zijn best tolerant. Of zouden ze bang zijn geweest dat ik ze een ban zou geven bij thuiskomst? :D

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik een hele tijd niet doorhad wat er nou bezig was daar an de rand van het grasveld tegen de hekken aan.
Totdat iemand zei 'da's Eric's vegetarische BBQtje'.

Ja nou fijn, ik vond het prima. Ga me echt niet minder tolerant gedragen hoor als iemand anders wil bakken en braden.

Als Moslims Halalvlees willen eten op een buurtfeest geef ik ze groot gelijk.
Laat verdomme iedereen lekker eten wat ie zelf wil!
Maar we gaan dus niet de niet-Moslims verplichten Halal te eten!!

Ik ben helemaal niet zo anti-Moslim als veel mensen denken te weten.
Wat opvalt zijn mijn harde replies op Moslim-zaken die te gek zijn om los te lopen.
Want waar ik wél tien keer zo hard op reageer is als ik lees dat er zaken van Moslims boven andere belangen worden gesteld, dán word ik wel fel.

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik een hele tijd niet doorhad wat er nou bezig was daar an de rand van het grasveld tegen de hekken aan.
Totdat iemand zei 'da's Eric's vegetarische BBQtje'.

Ja nou fijn, ik vond het prima. Ga me echt niet minder tolerant gedragen hoor als iemand anders wil bakken en braden.

Als Moslims Halalvlees willen eten op een buurtfeest geef ik ze groot gelijk.
Laat verdomme iedereen lekker eten wat ie zelf wil!
Maar we gaan dus niet de niet-Moslims verplichten Halal te eten!!

Ik ben helemaal niet zo anti-Moslim als veel mensen denken te weten.
Wat opvalt zijn mijn harde replies op Moslim-zaken die te gek zijn om los te lopen.
Want waar ik wél tien keer zo hard op reageer is als ik lees dat er zaken van Moslims boven andere belangen worden gesteld, dán word ik wel fel.

Wanneer wordt je nou fel? :P

:thumb: Karma voor DBC :thumbs:

Wat verschrikkelijk dom zeg.

Ach het is geen probleem hoor als zij Halal willen eten, echter dienen zij dat dan zelf mee te nemen en niet andersom

Verplichten, wat een grap:roflol:
Overigens moet je hier niet de moslims op aankijken maar het rode kruis
Die organiseert dat en zet dat op die kaarten
Incompetente mensen daar

• Topic Starter Topic Starter
Ook wel weer tekenend dat een kerstdiner ergens in de Amsterdamse Pijp tegenwoordig de landelijke pers haalt. In dit geval de Telegraaf, maar ik vraag me af wat het hogere doel is van de Telegraaf om dit soort 'nieuws' te brengen.

En ja ik breng het ook weer hier, maar als ik het niet doe had iemand dat bericht toch wel gepost.

Ook wel weer tekenend dat een kerstdiner ergens in de Amsterdamse Pijp tegenwoordig de landelijke pers haalt. In dit geval de Telegraaf, maar ik vraag me af wat het hogere doel is van de Telegraaf om dit soort 'nieuws' te brengen.

En ja ik breng het ook weer hier, maar als ik het niet doe had iemand dat bericht toch wel gepost.

hoger doel van de telegraaf? :roflol:

mij hoofdpijn bezorgen met hun fukkin' schreeuwerige opmaak?

Duh het woordje moslim staat synoniem voor sensatie
Wat zijn we toch ongelofelijk bekend tegenwoordig(theres no such thing as bad media)

zijn hosties halal?

Nee, hosties niet. Schapendrollen uit levende schapen ook niet. Maar drollen uit ritueel geslachte schapen weer wél. En ja, elke Moslim eet zo'n drol. Zelf gezien.

Ik dacht altijd dat het nog enkele jaren zou duren voordat we allemaal vijf keer per dag moeten bukken... Gaat toch sneller dan gedacht. En nee dit is geen racistische opmerking, maar puur een probleem dat ontstaan is door de politiek.

Scherp, heel scherp.

Terug
Naar boven