Fitness Seller

+- half jaar bezig

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zie je dat dan? Ik durf te wedden dat ze benen amper 50cm meten.

ja ja ,,

---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Wat zit iedereen hier te kappen op deze jongen?

Voor een half jaar is het goed. Nu toch eens beginnen met je voeding op orde te krijgen (en meer te gaan eten). Die Squat en Deadlift zou ik toch wekelijks in je schema nemen. Zijn niet alleen voor je benen een voordeel.

merci ,, ja ben nu volop aan het vreten ! :)

Wat zit iedereen hier te kappen op deze jongen?

Voor een half jaar is het goed. Nu toch eens beginnen met je voeding op orde te krijgen (en meer te gaan eten). Die Squat en Deadlift zou ik toch wekelijks in je schema nemen. Zijn niet alleen voor je benen een voordeel.

heel simpel omdat hij een klote benen picture er neer zet :rolleyes:

Wat nou k*tfoto, staat een dikke ampeg stack op et end, of zit ik er nu grof naast? :D

Wat een haat hier weer. Hij is duidelijk nog niet goed op de hoogte gebracht van squats enz. Als je dit forum niet hebt vanaf het begin is dat helemaal niet verwonderlijk. Dus in plaats van je ego te boosten door 'beginners' (dat jullie op één punt allemaal waren) af te kraken zou je hem beter helpen.

Gaat goed seadoo , als je doel massa aanzetten is is het interessant voor je om ook squats and deadlifts te doen. Eveneens als het is om sterker te worden. Hoe groter de wortels van een boom hoe sterker en groter de boom is.

Heb jij eigenlijk ergens foto's staan? No offence.

Gaat goed topicstarter.
Maar probeer goed, gezond en veel te eten.

Die heb ik ja, is geen haat maar als iemand een k*t foto post dan zeg ik daar wat van, kan zo toch niks beoordelen. Kan toch ook geen tv beoordelen als er een vuilniszak over zit of wel.

Laatst bewerkt:
Je borst is echt compleet buiten proportie, lijkt wel ofdat het enigste is dat je traint.
Train eens alle lichaamsdelen want zo ziet het er niet uit.

..

Laatst bewerkt:
Merci voor de tips al !
, going to the GYM :)

greetz !

train je alleen borst ofzo?
aan de 1e foto te zien sta je ook behoorlijk krom... schouders zwaar naar voren hangen

Wil niet h4ten net als duh rest.
Maar je borst loopt inderdaad voor op de rest, zoals je al zelf aangeeft lekker blijven eten;) en ik zeg dit niet vaak, maar je mag je buikspieren wel eens trainen..
en squatten en deadliften is een fullbody compound oefening dus gewoon mee beginnen:)
verder succes en lekker doorgaan!

vind het voor een half jaar training er toch best goed uitzien!

Terug
Naar boven