XXL Nutrition

Hallo aan iedereen,vraagje i.v.m. kuur

Je kunt ook 2x in de week zetten, op een woensdag en een zondag. 4ml in 1x dien je namelijk met de wat dikkere naalden te zetten, de 0,8 dikte. Met 2x in de week zetten kun je de 0,6 gebruiken. 1ml test met 1ml deca elke woensdag en zondag.

+1 zo zou ik het doen. Liever 2x 2ml dan 1x zoveel met een 5ml spuit en een dikke naald. En qua spiegel in je bloed is er best wat te zeggen voor 2x per week injecteren.

Gewoon 1 keer per week is toch gemakkelijker moet je maar 1 keer prikken.
En naald blijft hetzelfde. Voor bil is 4cm nog altijd de beste lengte.

Gewoon 1 keer per week is toch gemakkelijker moet je maar 1 keer prikken.
En naald blijft hetzelfde. Voor bil is 4cm nog altijd de beste lengte.
Wat als TS moeite heeft met dikkere naalden, wat als 4ml voor hem teveel weefsel-irritatie geeft, wat als een dikkere naald dat ook bij hem teweegbrengt. Daarom proberen we iedereen zoveel mogelijk info te geven zodat ze zelfs keuzes kunnen maken ipv klakkeloos maar gelijk iets aannemen van iemand zonder ook maar verteld te worden dat er nog meer wegen naar Rome zijn.

pfff!!!!! niet zo moeilijk, gewoon 2ml test e 2 ml deca voor 10 weken, alles in 1 spuit. deca miss 2 weken eerder stoppen. jezelf gewoon vol vreten, en vergeet je kip kwark vis en shakies niet. eventueel eerste 3 a 4 weken 40mg dbol erbij. enne misschien een beetje bij trainen. en als je klaar bent blijven trainen!! maareh dit eerste kuurtje staat denk ik wel 10 000 000x beschreven op diverse forums. succes

• Topic Starter Topic Starter
Dus ben nu aan 3 week begonnen,injecteer 2ml deca en 1ml testo E in 1 injectie maandag en zelfde vrijdag,zo kom ik op men 400mg deca en op men 500 mg testo E per week uit.
neem tot week 5 elke dag 50mg d-boll erbij
vanaf week 6 dus alleen verder met deca en testo tot week 10 en testo alleen nog de laatste 2 weken dan tot week 12
heb ook nog voor 4 maand genotropin liggen,zou ik daarvan dagelijk ook 2 maal 1iu nemen?
voeding en training zit ik goed bezig
thx op voorhand

*sigh*

Lees de vorige pagina nou nog eens, wat zeg ik daar nou? Volgens mij is het echt tegen dovemansoren gericht. Laat die Genotropin nou lekker liggen. Je hebt geen idee waar je mee bezig bent want je blijft vragen of je het goed doet, en nu wil je HGH gaan gebruiken. Er komt heel wat bij kijken hoor, HGH gebruik.

Weer zo'n herzenloze die eerst gaat aanschaffen en dan op een board gaat vragen of het verstandig is om te gebruiken.
Ik had al een vermoeden dat TS het waarschijnlijk al in huis had gehaald.
En dan na inderdaad helemaal geen zak van zijn topic te hebben gelezen gaat hij nog eens een keertje vragen of hij het kan gebruiken.
Pffff, zou haast willen zeggen, joh pak een 10ml spuit en steek heel het zooitje in 1x in je donder als je zo graag wilt weten wat het doet.:headbang:

je weet al lang dat je die hgh niet moet gebruiken. Zonde van je geld, maar denk nu maar even verder dan je neus lang is.
Gooi het weg of geef het terug aan je dealer. En als je het toch besluit te gebruiken, keep us posted,
We told you so...

Terug
Naar boven