MuscleMeat

Halo 2!!!

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Ja ja ja jaaaaaaaaaaaa, ik heb hem al gespeeld!!! IK HEB HEM ZELFS AL OP MIJN XBOX HARDE SCHIJF STAAN!!!!!! MHOEHOEHAHAHAHAHAAHA!!!!!

VET!!!

WREED!!!!

HEFTIG!!!!!!!!

Heel relaxed spel, speelt NOG lekkerder dan halo 1 (jah dat kan echt). We hebben gisteren al zitten system linken met 3 xbox'en en 3 tv's en dat was dikke fun!

Eigenlijk komt hij pas 9 november uit maar onze lokale wizkid heeft hem al van internet geplukt!!! BLING BLING!!!

:D:D:D

Consoles zijn voor n00bs. :thumbup:

;)

• Topic Starter Topic Starter
Whehehe, vond ik vroeger ook altijd. Maarja nu ik zelf een xbox heb vind ik het echt veel relaxer. Lekker vanuit je bed of de bank gamen. Geen gezeik met systeemeisen enz. Geen gehaper of gestotter, altijd goede framerate. En als je Halo2 op een beetje een degelijke tv bekijkt ziet het r ook echt rete strak uit!

Vandaag wordt r een 200 gig harde schijf in mijn xbox geplaatst met daarop ruim 50 van de allernieuwste games (Fabel, burnout3, halo2, PSIops, colin mccree 2005, fifa2005, en nog veel, veel meer) en ook nog eens ALLE SNES, NES, megadrive, NEOGEO, playstation1, gameboy, gameboyadvance enz weet ik veel wat voor meer oude console spellen. Echt lachen om al die oude spelletjes weer te spelen.

True, daar heb je een aantal hele goede punten bro! :thumb:

En classics spelen is zeer zeker cool!

Enjoy the ride!

Maar vergeet niet 9/12 je kopietje te halen bij de FRS, als blijk van waardering voor een goede game! ;)

IK WIL M OOK (bij gebrek aan beter) hier staat een smile waarbij het water uit de mond loopt

Tell me: waar kan ik m vandaan halen.... Als ie er nu al is wil ik niet zolang wachten....

Alhoewel ...die boete... en ik heb al een exemplaar gereserveerd... zodra ze arriveren mag ik m al mee naar huis!!

X-box is het mooiste spelconsol dat er is!!!
Wij hebben thuis een THX installatie en een beamer aangesloten op de X-Box en d'r is niets mooiers!!!!

Buren zullen straks wel weer helemaal balen als we tot in de late uurtjes dat spelletje uitspelen... maar is wel heel erg leuk.... en 100.000 keer mooier dan wat dan ook... Nou ja, er zijn nog wel andere dingen te bedenken...maar in de lijn van spelcomp..dan iig

Behappys-babe zei:
IK WIL M OOK (bij gebrek aan beter) hier staat een smile waarbij het water uit de mond loopt

Tell me: waar kan ik m vandaan halen.... Als ie er nu al is wil ik niet zolang wachten....

Alhoewel ...die boete... en ik heb al een exemplaar gereserveerd... zodra ze arriveren mag ik m al mee naar huis!!

Wij hebben thuis een THX installatie en een beamer aangesloten op de X-Box en d'r is niets mooiers!!!!

Buren zullen straks wel weer helemaal balen als we tot in de late uurtjes dat spelletje uitspelen... maar is wel heel erg leuk.... en 100.000 keer mooier dan wat dan ook... Nou ja, er zijn nog wel andere dingen te bedenken...maar in de lijn van spelcomp..dan iig

Whehe, XBOX roeleert idd! Maaruh, ik weet eigenlijk niet waar die wizkid hem vandaan heeft. Ik hou me daar niet zo mee bezig, ik hou het wel bij het gamen zelf :)

Maaruh, ik moet nu weg, want er staat een system link halo2 war op me te wachten!!! :p :D

Ik heb nu fable al 2x uitgespeeld, ben bezig met de derde... Xbox rulez

Behappys-babe zei:

Een dame die van gamen houdt!!
:bow: :bow:

thou shalt be playing unreal tournament :finger:

ik heb ook een xbox tho :D

xbox sux ! PLAYSTATION RULEZZZ

naar buiten gaan ipv binnen zitten stinken achter een spelcomputer rulezz! :D

heb wel een xbox (defect dat wel) staan trouwens.

Ik denk niet dat ik dat spelletje ga kopen. Halo was ook al verschrikkelijk slecht.

Hee Kay zei:
Ik denk niet dat ik dat spelletje ga kopen. Halo was ook al verschrikkelijk slecht.

Bro, ik deel niet vaak negatieve karma uit, maar jij daagt met echt uit! ;)

Wat vind je er dan slecht aan?

Rob G zei:
Bro, ik deel niet vaak negatieve karma uit, maar jij daagt met echt uit! ;)

Wat vind je er dan slecht aan?

:D:D

Oke, ik zal het even weergeven in een paar punten.

Het verhaal is saai.
De graphics zien er niet uit.
De aliens zijn lelijk en lijken niet eens op aliens. Hoe kan je ze nou serieus nemen als het eruit ziet alsof er een teddybeer in een pot met verf is gevallen.
De AI is zwak.
Het spel is te makkelijk.
Weinig verschillende aliens.
Weinig verschillende wapens. Ook niet erg orgineel trouwens.
Linieare en saaie levels.
95% van het spel is veel te donker.

Kan vast nog wel een paar dingen verzinnen.

Terug
Naar boven