AndroidHealthClinic

Halo 2!!!

Extend zei:
Ik heb nu fable al 2x uitgespeeld, ben bezig met de derde... Xbox rulez

Is ie cool... ja uiteraard waarom speel je m anders nu al voro de derde keer... Is ie wat we ervan mogen verwzchten na al die jaren ontwikkelen ???

En zijn er idd verschillende uitspeelmogelijkheden ???

Hee Kay zei:
:D:D

Oke, ik zal het even weergeven in een paar punten.

Het verhaal is saai.
De graphics zien er niet uit.
De aliens zijn lelijk en lijken niet eens op aliens. Hoe kan je ze nou serieus nemen als het eruit ziet alsof er een teddybeer in een pot met verf is gevallen.
De AI is zwak.
Het spel is te makkelijk.
Weinig verschillende aliens.
Weinig verschillende wapens. Ook niet erg orgineel trouwens.
Linieare en saaie levels.
95% van het spel is veel te donker.

Kan vast nog wel een paar dingen verzinnen.

Net als bijna elk ander gevechtspelletje is het verhaal saai... daar draait het ook niet om :p ... Het is een verhaal... en detail en graphics vond ik behoorlijk goed ontwikkeld... :rolleyes: en doordacht

Ze lijken in ieder geval niet op mensen.. en dus zijn het in mijn opinie aliens... alsof we uberhaubt weten hoe aliens eruit moeten zien...

Wat is AI ???

Probeer m eens in een moeilijkere level :D

Ik heb over het algemeen ook maar 1 wapen nodig... O en je bent er wel achter gekomen dat je zelf ook wapens kon overnemen en voertuigen kon besturen ??? Bedoel die planes waren best lachen

Ik vond het alles behalve linair en saai... over het algemeen waren de levels zelfs onverwacht en pittig...

Misschien je tv beter afstellen ??? :D

Kortom HALO is gewoon 1 van de betere spelen :D voor alle consolen

• Topic Starter Topic Starter
Hee Kay zei:
:D:D

Oke, ik zal het even weergeven in een paar punten.

Het verhaal is saai.
De graphics zien er niet uit.
De aliens zijn lelijk en lijken niet eens op aliens. Hoe kan je ze nou serieus nemen als het eruit ziet alsof er een teddybeer in een pot met verf is gevallen.
De AI is zwak.
Het spel is te makkelijk.
Weinig verschillende aliens.
Weinig verschillende wapens. Ook niet erg orgineel trouwens.
Linieare en saaie levels.
95% van het spel is veel te donker.

Kan vast nog wel een paar dingen verzinnen.

Bro,. volgens mij haal jij het spel door de war met een ander spel.

Ok het verhaal is niet echt interresant, maarja, who gives a **** om een verhaal?
De graphics zijn toch gewoon zwaar ok, ok het is geen doom3 op je pc maar voor xbox standaard vind ik het echt wel gewoon netjes, en halo 2 ziet r nog strakker uit.
Aliens nep? Tja, ik vind ze r gewoon ok uit zien. Die kleine mormels zien r minder dodelijk uit maar die grote joekels vind ik toch aardig realistisch.
De AI zwak? Mja, ik vind dat de single player wel ok is, gasten verschuilen zich en als ze het niet kunnen winnen rennen ze weg. Ik vind dat allemaal wel goed.
Te makkelijk?!?!?! Das echt onzin, ok als jij het op easy speelt is het niet erg moeilijk. Met r zijn 4 moeilijkheidsgraden en op de moeilijkste is het bijna onmogelijk uit te spelen!
Ok, niet zo veel verschillende aliens.
Guns zijn allemaal relaxed vind ik, niet echt super orgineel als UT of zo, maar ze knallen allemaal erg lekker.
Levels vind ik ook niet echt super, maar r zitten zeker een paar hele vette tussen (in de sneeuw, buitenlevels en zo).
Te donker? Bro, op je TV zit een knopje waarmee je het beeld lichter kan zetten, probeer die eens! :) Het spel is gewoon goed te doen, je hebt ook een flashlight he!

Al met al denk ik dat je het gewoon nooit echt goed gespeeld hebt, zeker niet in system link want dan is het met 5 andere maten gegarendeerd dikke fun! Halo is gewoon de beste console 1st person shooter! En met de komst van Halo2 wordt die positie voorlopig makkelijk vast gehouden!

Behappys-babe zei:
Net als bijna elk ander gevechtspelletje is het verhaal saai... daar draait het ook niet om :p ... Het is een verhaal... en detail en graphics vond ik behoorlijk goed ontwikkeld... :rolleyes: en doordacht

Ze lijken in ieder geval niet op mensen.. en dus zijn het in mijn opinie aliens... alsof we uberhaubt weten hoe aliens eruit moeten zien...

Wat is AI ???

Probeer m eens in een moeilijkere level :D

Ik heb over het algemeen ook maar 1 wapen nodig... O en je bent er wel achter gekomen dat je zelf ook wapens kon overnemen en voertuigen kon besturen ??? Bedoel die planes waren best lachen

Ik vond het alles behalve linair en saai... over het algemeen waren de levels zelfs onverwacht en pittig...

Misschien je tv beter afstellen ??? :D

Kortom HALO is gewoon 1 van de betere spelen :D voor alle consolen

LOL, ik mag deze meid wel! :)

een vd grootste tegenargumenten van halo was toch wel het repetitieve leveldesign, vooral in de latere levels, ai vond ik wel super

ik vind het een groot nadeel dat je geen bots kunt instellen in de multiplayer. Ik heb namelijk echt weinig vrienden dus dan zit je! nee maar serieus, das toch niet slim? De meeste mensen met een Xbox zijn toch gewoon nerds zonder veel vrienden, dus waarom dan zonder bots? just my 2 cents :)

boogie zei:
ik vind het een groot nadeel dat je geen bots kunt instellen in de multiplayer. Ik heb namelijk echt weinig vrienden dus dan zit je! nee maar serieus, das toch niet slim? De meeste mensen met een Xbox zijn toch gewoon nerds zonder veel vrienden, dus waarom dan zonder bots? just my 2 cents :)

online spelen vind ik leuk... helaas momenteel niet meer mogelijk bij ons in huis... :( ...verder onze vrienden nemen hun console soms mee en dan linken... of met 4 tegelijk op de verschillende consoles die aanwezig zijn.... is erg leuk en dan heb je ook nog variatie in de spelletjes...

We hebben onze ouders er ook allebei 1 gegeven... als we dan op visite zijn hebben we tenminste wat te doen :D

xbox rules for sure :D deze halo 2 wil ik zeker hebben

maar is Fable niet veel vetter?

MrJ zei:
Denk je echt dat een Xbox tegen het grafische geweld van een Doom3 of HL2 engine op kan? :)

Ik dnek het wel... maar Doom3 ken ik niet...Doom 1 ken ik wel... en HL2 zegt mij eigenlijk niets... Of ga ik nu een uitnodiging van jou krijgen? :D

MrJ zei:
Artificial Intelligence --> kunstmatige intelligentie dus.

Hoe 'slim' jouw tegenstanders zijn.

Op die wijze... das afhankeljik altijd van de moeilijkheidsgraad... dank je wel ;)

Behappys-babe zei:
Ik dnek het wel... maar Doom3 ken ik niet...Doom 1 ken ik wel... en HL2 zegt mij eigenlijk niets... Of ga ik nu een uitnodiging van jou krijgen? :D

Om te beginnen een uitnodiging om even de screenshots te bekijken van zowel Doom3 als Half Life 2. :)

Doom3: http://www.planetdoom.com/doom3/screenshots/official/

Half Life 2: http://www.planethalflife.com/half-life2/screenshots/

Op die wijze... das afhankeljik altijd van de moeilijkheidsgraad... dank je wel ;)

En afhankelijk van hoe goed de programmeurs hun best hebben gedaan op de gedragingen van je vijanden. Hebben ze hier lang bij stil gestaan, of het erg standaard gescript omdat de game het toch van andere punten moet hebben.

N.a.v. de screenshots lijkt half life 2, mij het mooiste... Maar idd, detail en uitvoering lijken mij even goed qua console en pc... maar zal wel ff opzoek gaan naar een demo... of iemand in omgeving die m ook heeft... ff uitproberen... :rolleyes:

Laat dan nog wel weten wat mijn voorkeur krijgt :p

Persoonlijk ben ik toch geneigd voor de Doom3 engine te kiezen. En dan kijk ik voornamelijk naar het technische gedeelte (real time shadowing enzo). :)

Laat je het ons dan horen wanneer je het licht gezien hebt en die XBox vervangt voor een echte gamer pc. :)

Want Doom3 op onderstaand monster laat een Halo2 verbleken. :cool:

Proc.: Athlon 64 3800+
Mobo: NForce3 chipset @ 1000Mhz FSB
RAM: 2x 1GB PC3200 @ DualChannel @ CL2
3D: 512MB Ati (komt volgende maand uit)

MrJ zei:
Persoonlijk ben ik toch geneigd voor de Doom3 engine te kiezen. En dan kijk ik voornamelijk naar het technische gedeelte (real time shadowing enzo). :)

Laat je het ons dan horen wanneer je het licht gezien hebt en die XBox vervangt voor een echte gamer pc. :)

Want Doom3 op onderstaand monster laat een Halo2 verbleken. :cool:

Proc.: Athlon 64 3800+
Mobo: NForce3 chipset @ 1000Mhz FSB
RAM: 2x 1GB PC3200 @ DualChannel @ CL2
3D: 512MB Ati (komt volgende maand uit)

wauw..
eindelijk pac-man op 100fps:yes:

Jah ok de spellen op de pc zien r natuurlijk allemaal stukken strakker uit. Maarja, wie heeft tegenwoordig nog een pc die snel genoeg is om al dat gedetailleerde geweld weer te geven zonder dat dit ten koste gaat aan de game play?

Maar natuurlijk moet je een 1st person schooter eigenlijk met muis en toetsenbord kunnen spelen voor de ultieme game ervaring. Ik heb zelf ook een aantal jaar heel fanatiek UT gespeeld en qua gamepley betreft zal een console nooit kunnen tippen aan de pc met 1st person shooters.

Maar aan de andere kant zijn spellen als motal combat deception enz. weer veel beter te spelen met consoles. En een console is weer stukken goedkoper (150 euro ongeveer). Eigenlijk moet het gewoon allebei hebben :)

Boven het prijsverschil zijn consoles ook gewoon een stuk leuker om te spelen als er vrienden over de vloer zijn. Altijd leuk om even 2vs2 PES te spelen.

Terug
Naar boven