Behappys-babe
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
MrJ zei:
Ik nodig je hierbij uit om bij mij thuis te X-boxen.... durf te wedden dat dit jou omkeer punt zal worden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrJ zei:

Extend zei:Ik heb nu fable al 2x uitgespeeld, ben bezig met de derde... Xbox rulez

Hee Kay zei:
Oke, ik zal het even weergeven in een paar punten.
Het verhaal is saai.
De graphics zien er niet uit.
De aliens zijn lelijk en lijken niet eens op aliens. Hoe kan je ze nou serieus nemen als het eruit ziet alsof er een teddybeer in een pot met verf is gevallen.
De AI is zwak.
Het spel is te makkelijk.
Weinig verschillende aliens.
Weinig verschillende wapens. Ook niet erg orgineel trouwens.
Linieare en saaie levels.
95% van het spel is veel te donker.
Kan vast nog wel een paar dingen verzinnen.
... Het is een verhaal... en detail en graphics vond ik behoorlijk goed ontwikkeld...
en doordacht
Bedoel die planes waren best lachen
voor alle consolenHee Kay zei:
Oke, ik zal het even weergeven in een paar punten.
Het verhaal is saai.
De graphics zien er niet uit.
De aliens zijn lelijk en lijken niet eens op aliens. Hoe kan je ze nou serieus nemen als het eruit ziet alsof er een teddybeer in een pot met verf is gevallen.
De AI is zwak.
Het spel is te makkelijk.
Weinig verschillende aliens.
Weinig verschillende wapens. Ook niet erg orgineel trouwens.
Linieare en saaie levels.
95% van het spel is veel te donker.
Kan vast nog wel een paar dingen verzinnen.
Het spel is gewoon goed te doen, je hebt ook een flashlight he! Behappys-babe zei:Net als bijna elk ander gevechtspelletje is het verhaal saai... daar draait het ook niet om... Het is een verhaal... en detail en graphics vond ik behoorlijk goed ontwikkeld...
en doordacht
Ze lijken in ieder geval niet op mensen.. en dus zijn het in mijn opinie aliens... alsof we uberhaubt weten hoe aliens eruit moeten zien...
Wat is AI
Probeer m eens in een moeilijkere level![]()
Ik heb over het algemeen ook maar 1 wapen nodig... O en je bent er wel achter gekomen dat je zelf ook wapens kon overnemen en voertuigen kon besturenBedoel die planes waren best lachen
Ik vond het alles behalve linair en saai... over het algemeen waren de levels zelfs onverwacht en pittig...
Misschien je tv beter afstellen![]()
![]()
Kortom HALO is gewoon 1 van de betere spelenvoor alle consolen

boogie zei:ik vind het een groot nadeel dat je geen bots kunt instellen in de multiplayer. Ik heb namelijk echt weinig vrienden dus dan zit je! nee maar serieus, das toch niet slim? De meeste mensen met een Xbox zijn toch gewoon nerds zonder veel vrienden, dus waarom dan zonder bots? just my 2 cents![]()
...verder onze vrienden nemen hun console soms mee en dan linken... of met 4 tegelijk op de verschillende consoles die aanwezig zijn.... is erg leuk en dan heb je ook nog variatie in de spelletjes... 
Rob G zei:Bro, met dit soort uitspraken kun je die verkering met mij wel vergeten!![]()

Behappys-babe zei:![]()
Ik nodig je hierbij uit om bij mij thuis te X-boxen.... durf te wedden dat dit jou omkeer punt zal worden![]()

Behappys-babe zei:
MrJ zei:Denk je echt dat een Xbox tegen het grafische geweld van een Doom3 of HL2 engine op kan?![]()
MrJ zei:Artificial Intelligence --> kunstmatige intelligentie dus.
Hoe 'slim' jouw tegenstanders zijn.

Behappys-babe zei:Ik dnek het wel... maar Doom3 ken ik niet...Doom 1 ken ik wel... en HL2 zegt mij eigenlijk niets... Of ga ik nu een uitnodiging van jou krijgen?![]()

Op die wijze... das afhankeljik altijd van de moeilijkheidsgraad... dank je wel![]()

MrJ zei:Persoonlijk ben ik toch geneigd voor de Doom3 engine te kiezen. En dan kijk ik voornamelijk naar het technische gedeelte (real time shadowing enzo).
Laat je het ons dan horen wanneer je het licht gezien hebt en die XBox vervangt voor een echte gamer pc.![]()
Want Doom3 op onderstaand monster laat een Halo2 verbleken.![]()
Proc.: Athlon 64 3800+
Mobo: NForce3 chipset @ 1000Mhz FSB
RAM: 2x 1GB PC3200 @ DualChannel @ CL2
3D: 512MB Ati (komt volgende maand uit)